۷۲ جمله طلایی مدیریت از استیفن رابینز
اسلاید 1: 72 جمله طلایی مدیریت از استیفن رابینز
اسلاید 2: هرچه از آغاز کار با کارکنان جدید خود روراست تر باشید،احتمال ماندگاری آنها با شما بیشتر خواهد بود.
اسلاید 3: هر مدیری باید قادر به انجام مصاحبه های موثر و کارامد باشد
اسلاید 4: حتی اگر نمی توانید یک رهبر باشید،دست کم میتوانید تظاهر به رهبری کنید.
اسلاید 5: انچه را که انتظار دارید به دست می اورید.
اسلاید 6: پیروان بزرگ سازنده رهبران بزرگ هستند.
اسلاید 7: دیگران را به خود وابسته و متکی نمایید.
اسلاید 8: شنیدن فقط گرفتن ارتعاشان صوتی است.گوش دادن معنا بخشی به شنیده هاست .
اسلاید 9: به شایعات گوش دهید.
اسلاید 10: مدیران با عملکرد قوی در مقایسه با مدیران با عملکرد ضعیف ،دارای حساسیت رسانه ای بیشتری هستند.
اسلاید 11: مردان و زنان به گونه متفاوتی ارتباط برقرار میکنند .
اسلاید 12: قدرت کردار شما بیشتر از قدرت گفتارتان است .
اسلاید 13: مردان معمولا از گفتگو به منظور تاکید موقعیت و شان خود استفاده می کنند درحالی که زنان اغلب آن را برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می دهند .
اسلاید 14: چیزی به نام شغل خوب وجود ندارد .
اسلاید 15: همه خواهان مشاغل چالش انگیز نیستند .
اسلاید 16: برای بسیاری از مردم کار چیزی است که هرگز انها را هیجان زده نکرده و به مبارزه نمی طلبد .
اسلاید 17: کارمندان کهنه کار قادر به یادگیری شگردهای جدید هستند.
اسلاید 18: برای کاهش مقاومت در برابر تغییر از مشارکت افراد استفاده کنید .
اسلاید 19: آنچه را که باور داشته باشیم می بینیم .
اسلاید 20: تاثیرگذاری های اولیه مهم است .
اسلاید 21: منش ها را فراموش کنید ، به رفتارها اهمیت دهید.
اسلاید 22: انچه را که بکارید درو می کنید.
اسلاید 23: شهروند خوب بودن ارزش دارد
اسلاید 24: خواهان کارکنان خوشرو و بشاش هستید ؟خوشرویی فطری است.
اسلاید 25: مغزها اهمیت دارند : وقتی شک دارید افراد باخوش را استخدام کنید .
اسلاید 26: خیلی روی بررسی سوابق متقاضیان حساب نکنید.
اسلاید 27: زمانی که شک دارید،افراد وظیفه شناس و با وجدان را استخدام کنید !
اسلاید 28: افراد هماهنگ با فرهنگ خود را استخدام کنید : کارمند خوب من بلای جان شماست!
اسلاید 29: مشاغل را با شخصیت های جور و هماهنگ پر کنید .
اسلاید 30: اجتماعی سازی کارمندان جدید را مدیریت کنید .
اسلاید 31: کارگران خشنود الزاما کارگران مولد نیستند.
اسلاید 32: کارگران حرفه ای جذبه را دوست دارند.
اسلاید 33: مراقب موج سواری در فضای مجازی باشید !
اسلاید 34: زمانی که بازخورد می دهید از رفتارها انتقاد کنید ، نه افراد .
اسلاید 35: به هر چه پاداش دهید می رسید .
اسلاید 36: همه چیز نسبی است .
اسلاید 37: قدرشناسی انگیزه ای قوی ( و خیلی ارزان قیمت ) است .
اسلاید 38: برای عملکرد بهینه یک نفر به عواملی بیش از انگیزه نیازداریم.
اسلاید 39: اساس و بن مایه رهبری اعتماد است.
اسلاید 40: به نظر شما تجربه مهم است ؟ اشتباه می کنید این طور نیست .
اسلاید 41: بیشتر مردم تصور میکنند که مشخصات رهبران خوب را می شناسند .
اسلاید 42: رهبران کارامد به نحوه بیان موثر مطالب اگاهی دارند.
اسلاید 43: انچه را که انتظار دارید به دست می اورید.
اسلاید 44: پیروان بزرگ سازنده رهبران بزرگ هستند .
اسلاید 45: جذبه و گیرایی یادگرفتنی است .
اسلاید 46: دیگران را به خود وابسته و متکی کنید .
اسلاید 47: هیچگونه شیوه ارمانی رهبری وجود ندارد .
اسلاید 48: شیوه مدیریتی خود را بر حسب تفاوتهای فرهنگی تعدیل کنید .
اسلاید 49: شنیدن با گوش دادن فرق میکند .
اسلاید 50: کانال ارتباطی مناسب را انتخاب کنید.
اسلاید 51: به شایعات گوش دهید.
اسلاید 52: مردان و زنان به گونه ای متفاوت ارتباط برقرار می کنند .
اسلاید 53: قدرت کردار شما بیشتر از قدرت گفتارتان است .
اسلاید 54: 2+2 لزوما برابر 4 نمی شود .
اسلاید 55: همه ما برابر نیستیم ، شان و مقام هم اهمیت دارد .
اسلاید 56: همه مردم به درد کار گروهی نمی خورند .
اسلاید 57: از اندیشه گروه دوری کنید.
اسلاید 58: بیشتر اختلافات ناشی از ضعف ما در برقراری ارتباط نیست .
اسلاید 59: چیزی به نام شغل خوب وجود ندارد .
اسلاید 60: همه خواهان مشاغل چالش انگیز نیستند .
اسلاید 61: بازنگری های سالانه : بهترین شگفتی نبود هرگونه شگفتی است !
اسلاید 62: ارزیابی با بازخورد 360 درجه : هر چه بیشتر بهتر !
اسلاید 63: بیشتر مردم در مقابل هر تغییری که به سودشان نباشد مقاومت می کنند.
اسلاید 64: کارمندان کهنه کار قادر به یادگیری شگردهای جدید هستند.
اسلاید 65: برای کاهش مقاومت در برابر تغییر از مشارکت افراد استفاده کنید .
اسلاید 66: برنامه های بیکار سازی به همان میزان که برای بیکار شده ها دشوار است ، برای بازماندگان هم طاقت فرساست.
اسلاید 67: انچه را که باور داشته باشیم ، می بینیم .
اسلاید 68: تاثیر گذاری های اولیه مهم است !
اسلاید 69: انسانها صد در صد منطقی نیستند : احساسات وعواطف را نادیده نگیرید !
اسلاید 70: از روشهای سریع تعدیل و اصلاح امور بپرهیزید.
اسلاید 71: بهترین پیش بینی کننده رفتار اینده یک نفر رفتار گذشته اوست .
اسلاید 72: در بیشتر مواقع 20 سال تجربه چیزی بیش از 20 بار تکرار یک سال نیست !
اسلاید 73: دیر باید تا که سر ادمی آشکارا گردد از بیش و کمی
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.