foghdane_modiryat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “Un-Managing”

Un-Managing

اسلاید 1: Un-ManagingUnleashing the CreativeBeast in your Teamby Tara Hunt, Citizen Agency

اسلاید 2: outlinethebeasttheinnovativebeastthecreativebeasttheunleashing••••

اسلاید 3: thebeast

اسلاید 4: thestarfish:smallpieces,looselyjoined

اسلاید 5: starfishprinciplesautonomousindividuals&teamscatalystschampionsdistributedresponsibilitiescommonideology&goals•••••

اسلاید 6: theinnovativebeast

اسلاید 7: now,howdidIgetstuckinthisdarnedlightbulbagain?!

اسلاید 8: oninnovationmythsofinnovation(Berkun2007)conditionsforinnovationwaystokillinnovation...ontoanewdirection:creativity••••

اسلاید 9: themythsofinnovationScottBerkun,2007

اسلاید 10: myth#1:the‘eureka’moment

اسلاید 11: myth#2:thereisaclearpathtoinnovation

اسلاید 12:

اسلاید 13: myth#3:peopledignewideas

اسلاید 14:

اسلاید 15: myth#4:theloneinventor

اسلاید 16: myth#5:“I’mnotreallythatcreative”

اسلاید 17: myth#6:you’llknowinnovationwhenyouseeit

اسلاید 18: myth#7:thebestideaswin

اسلاید 19: myth#8:innovationisalwaysgood

اسلاید 20: “don’tfocuson‘innovating’,focusontryingtosolveaproblem”ScottBerkun,2007

اسلاید 21: conditionsforinnovation

اسلاید 22: conditionsforinnovation:“mytermsareasfollows...”

اسلاید 23: therehastobeamixof...AmotivationordirectionCreativethinking/experimentermentalityAbilitytoconvertdeadendsintonewmotivations/directionsDesiretochallenge(orsometimesignoranceof)thestatusquoThresholdforrisk&comfortw/uncertaintyTime+$$$forworkScottBerkun,2007••••••

اسلاید 24: innovativeteamsinclude:creator-high-levelthinker,extremely“wacky”ideascatalyst-a‘connector’whorecognizesthoseideasandconnectsthemtosolutionschampion-pavesthroughthenay-sayerstogettheideatomarket•••

اسلاید 25: casestudy:Post-itNotesTM

اسلاید 26: howtokillinnovation101

اسلاید 27: innovationkillers••moremanagementlayers(hierarchies)••paperwork,reports&thinkingreviewsoverplanningdoingitright••competition•favoringthego-gettersriskaversionskewingtohigh-level••valuingdeadlinesoverdemandingconsensus

اسلاید 28: kathysierraonconsensus:

اسلاید 29: insteadofsayingthis:“Soundslikeaninterestingidea,butitdoesn’tfitintothisyear’sbudget…”

اسلاید 30: saythis:“Ihaveabudgetsetasideforemployeeinitiatives.Puttogetheracostanalysisandlet’sseeifwecanmakeitwork…”

اسلاید 31: insteadofsayingthis:“Thatprojectjustdoesn’tfitintoourcurrentprioritylist…”

اسلاید 32: saythis:“Tellmeabouthowthiswillimproveourcustomer’sexperience…”

اسلاید 33: insteadofsayingthis:“Itwon’twork…”

اسلاید 34: saythis:“Wetriedsomethingsimilaracoupleofyearsbackanditdidn’tfly,explainhowyouridea/planisdifferent…”

اسلاید 35: insteadofsayingthis:“Seniormanagementwon’tevergoforit…”

اسلاید 36: saythis:“Letmearrangeameetingforyouwith[insertSr.Managernamehere]...”

اسلاید 37: orevenbetter:“Youshouldcontact[insertSr.Managernamehere].Thisseemslikeanideathatisrightupheralley…”

اسلاید 38: thecreativebeast

اسلاید 39: Thinkingaboutsolvingtheinnovationquestionintheframeworkofencouragingeverydaycreativityismorehelpful.Peoplearemorehappywhentheyarebeingcreative(notinnovative).whycreative&notinnovative?

اسلاید 40: conditionsforcreativity•••asafespace(abilitytosaypotentially‘dumb’things)startfromsimple,movetodifficult–gameflowmovingfrompersonaltocommunalintroducingdifferentperspectivesexperimentation••••celebrationofrisk-takingtransparency+opennesschangeofenvironmentfun,laughter&enjoymentofactivityclearunderstandingofrewardsoodlesofencouragement••••

اسلاید 41: creativeworkenvironments

اسلاید 42: openspaces“greatforcollaboration”thoughtworkspune

اسلاید 43: roomforpersonalization“tofeelathome”pixarstudios

اسلاید 44: closetoparks,coffeeshops,etc.“don’tlockthemintheoffice”googlehq

اسلاید 45: healthysnacks&drinks“providebrainfood”citizenspace

اسلاید 46: outintheopenmeetingspaces“therearenosecretshere!”thehive

اسلاید 47: creationofpersonalconnections“doteamstuffapartfromwork”architecturalfirm

اسلاید 48: theunleashing

اسلاید 49: howtounleashdon’tmanage,motivatethemythsofmotivationhowtomotivaterandomideas(throw‘ematthewall,seeiftheystick]••••

اسلاید 50:

اسلاید 51: themythsofmotivation

اسلاید 52: myth#1:Peoplearen’tintrinsicallymotivated

اسلاید 53: myth#2:Rewards(employeeoftheweek,freestuff,bonuses,etc.)willmotivatepeople.

اسلاید 54: whynotrewards?1.It’snotsustainable–Assoonasyouwithdrawthepunishmentorreward,themotivationdisappears.2.Yougetdiminishingreturns–Ifthepunishmentorrewardsstayatthesamelevels,motivationslowlydropsoff.Togetthesamemotivationnexttimerequiresabiggerreward.3.Ithurtsintrinsicmotivation–Punishingorrewardingpeoplefordoingsomethingremovestheirowninnatedesiretodoitontheirown.Fromnowonyoumustpunish/rewardeverytimetogetthemtodoit.[source:AlfieKohn]

اسلاید 55: myth#3:Thethreatofsevereconsequences(jobloss,demotion,etc.)willmotivatepeople.

اسلاید 56: howtomotivate101

اسلاید 57: whatmotivates?intrinsicmotivation[MaloneandLepper(1987)]

اسلاید 58: promotingintrinsicmotivation•••••••[http://education.calumet.purdue.edu/vockell/EdPsyBook/Edpsy5/Edpsy5_intrinsic.htm]challengecuriositycontrolfantasyself-imposedcompetitioncooperationrecognition

اسلاید 59: sillyrandomideasUsetherulesofImprovgames:“Yes,and…”“Maketheotherguylookgood”“Noapologizing”Celebratetherisktakers:failgloriouslyUseaninternalsocialnetworkwithawesomesillythingslike‘sendingvirtualpresents’TheOpenDoorpolicyisdead:UsetheManagingbyWanderingAroundmethod.Notto‘watch’,buttoengage.Tradejobsdays:theSeniorManagementworkswithcustomersandviceversa.Discussafterwards.Taketheboardroomtablesoutoftheboardroomsandreplacethemwithmoveablefurniture.HaveaninternalBarCamp,whereeveryonepresentswhatevertheywouldliketo•••••••

اسلاید 60: licensing:

اسلاید 61: aboutthoserockin’images:MostarefromiStockphoto.com(totallycoolsite)exceptfor:•••••aeronchair(googleimagesearchp.14)imagefromKathySierra’ssiteCreatingPassionateUsers(diagramonconsensusp.28)imagesofcoolworkspacesthankstoFlickrCC-sharealikelicensingandVeerlePietersawesomegroup:InspiringWorkspaces!(p.42-47)

اسلاید 62: TaraHunttara@citizenagency.com415.694.1951skype:tarahunt747www.citizenagency.comwww.horsepigcow.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید