نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۲: آشنایی کلی با محیط نرم‌افزار پاورپوینت

۱۷ بهمن ۱۳۹۶

در این بخش درنظر داریم تا به صورت کاملا ساده محیط کار پاورپوینت را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید. برگه‌ها(سربرگ‌ها): منوها تبدیل به سربرگ شده و ابزارها به صورت آیکون در آمده است که باعث آسانی کار شده است، همچنین هر ابزاری که دارای زبانه است خود به مجموعه‌ای از ابزارها تقسیم …

در این بخش درنظر داریم تا به صورت کاملا ساده محیط کار پاورپوینت را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

برگه‌ها(سربرگ‌ها): منوها تبدیل به سربرگ شده و ابزارها به صورت آیکون در آمده است که باعث آسانی کار شده است، همچنین هر ابزاری که دارای زبانه است خود به مجموعه‌ای از ابزارها تقسیم می‌شود.

نوار اسلایدها: در این پانل شما می‌توانید به راحتی در یک نمای کلی اسلایدهای خود را در اختیار داشته باشید و بسیاری از کارهایی که ما در آینده شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم می‌بایست در این پانل انجام دهید.

محیط کاری: محتویات اسلایدها از قبیل متن، عکس، فیلم، انیمیشن و… در این بخش قرار می‌گیرند.

نوار گزارش: در بخش چپ این نوار اطلاعات مربوط به اسلایدها و شماره آن‌ها، و در سمت راست آن آیکون‌هایی مربوط به تنظیم (بزرگنمایی و نحوه نمایش اسلایدها) فایل جاری قرار دارد.

محیط نرم افزار پاورپوینت

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

3 دیدگاه برای “قسمت ۲: آشنایی کلی با محیط نرم‌افزار پاورپوینت”

  1. esi

    بسیار ممنون از آموزش جالب شما.

  2. esi

    البته باید عرض کنم کاش در آموزش ها از فیلم هم کمک می گرفتید. هم برای سئوی سایتتان بهتر بود و بازدیدکننده های بیشتری این مطلب آموزنده را می دیدند.
    مدیر سایت فایل روز
    http://file24h.ir/

  3. javad

    خیلی عالی

افزودن دیدگاه

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

فیلیپ زیمباردو می داند که چقدر ساده افراد نیکوکار به افرادی شرور تبدیل می شوند. در این سخنرانی، او تصاویری دیده نشده از زندان ابوغریب را نشان می دهد. او درباره اثرات سو سخن می گوید: چقدر ساده است که به یک قهرمان تبدیل شد، و چگونه می توانیم تلاشمان را زیاد کنیم.

سایر

پس از سخنرانی در TED2007 که راجع به عظمت های فیزیک بود، مُری گِل-مان یک سخنرانی سریع دربارهٔ یک علاقهً دیگرش ایراد می کند: یافتن نیای زبان های امروزی.

فیلم ارائه‌های جذاب

شاعران فلیس بل و جنیفر مورفی گزیده‌ای از نمایشنامه‌شان “زنان دیگر” که توسط مونیکا ال ویلیامز ساخته و کارگردانی شده است اجرا می‌کنند. در یک سفر فریبنده و دلربا، آنها با هم داستان‌هایی بهم می‌بافند و سر هم می‌کنند که سرشار از خنده، وفاداری، تراژدی و دل شکستگی است که به یاد آورنده لحظاتی است …