علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

کمک برای آفریقا؟ نه متشکریم

۳۰ مهر ۱۳۹۷

در این سخنرانی مهیج، آندری موندا روزنامه نگار اوگاندائی، از ما می خواهد تا در مورد “مسئله آفریقا” طرحی نو در اندازیم و نگاهی نو داشته باشیم، نگاهی که فراسوی داستان های فقر، جنگ داخلی، یاس و نومیدی است که تا بحال رسانه ها مطرح کرده اند. او می خواهد تا به کشورهای سراسر قاره …

در این سخنرانی مهیج، آندری موندا روزنامه نگار اوگاندائی، از ما می خواهد تا در مورد “مسئله آفریقا” طرحی نو در اندازیم و نگاهی نو داشته باشیم، نگاهی که فراسوی داستان های فقر، جنگ داخلی، یاس و نومیدی است که تا بحال رسانه ها مطرح کرده اند. او می خواهد تا به کشورهای سراسر قاره آفریقا از زاویه فرصت های تولید، ثروت، و شادی نگاه کنیم.

0 دیدگاه برای “کمک برای آفریقا؟ نه متشکریم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کمک برای آفریقا؟ نه متشکریم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

حس کردن انگیزه ها، باورها، احساسات در برابر عزیزان و غریبه ها استعداد طبیعی انسانهاست. اما چگونه ما اونها انجام می دهیم؟ اینجا، ربکا ساکس تحقیقات آزمایشگاهی خیلی جالبی رو با ما درمیان خواهد گذاشت، که نشون میده مغز چگونه راجع به افکار دیگران فکر و درباره کارهاشون قضاوت می کنه.

سایر

آیا لغت نامه محبوب کاغذی محکوم به فناست؟ در این سخنرانی بسیار پربار، اِرین مک‌کین نگاهی می‌اندازد به روش‌های متعددی که لغت‌نامه‌های چاپی امروز در حال تغییر هستند.

تحقیق و پژوهش

از برترین‌های بایگانی TED. در TED1998، برندا لارل این سوال را مطرح نمود که: چرا تمام بازی‌های رایانه پرفروش برای پسران کوچک ساخته شده‌اند؟ او درباره تحقیق ۲ ساله‌اش درباره ساختن یک بازی که دختران بازی کنند و از آن لذت ببرند صحبت می‌کند. کاری که پیش قدم اتفاقات امروز است.