سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

“رایوز” در “۴ صبح”

۳۰ مهر ۱۳۹۷

“رایوز” شاعر ، یک اریگامی شعری ۸ دقیقه ای ارائه می دهد، و در آن تاریخ را حول عجیب ترین ساعت -۴ صبح- به یک سری اتفاقات تا می زند.

“رایوز” شاعر ، یک اریگامی شعری ۸ دقیقه ای ارائه می دهد، و در آن تاریخ را حول عجیب ترین ساعت -۴ صبح- به یک سری اتفاقات تا می زند.

0 دیدگاه برای ““رایوز” در “۴ صبح””

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای ““رایوز” در “۴ صبح”” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

اقتصاددان متخصص در اقتصاد رفتاری و نویسندهٔ کتاب «به طور قابل پیش بینی نامعقول»، دَن آریلی، با استفاده از خطاهای دید کلاسیک و یافته های ضد شهودی (و گاه متحیرکنندهٔ) تحقیقاتش نشان می دهد که ما آنقدری که فکر می کنیم در زمان تصمیم گیری معقول نیستیم.

علوم پایه

زندگی ما وابسته به دنیایی است که نمی‌توانیم آن را ببینیم: زیرساخت‌های ماهواره‌ای که هر روز برای استفاده از اطلاعات، سرگرمی، برقراری ارتباط و دیگر کارها از آن بهره می‌بریم. اما مدار زمین یک منبع بی‌پایان نیست، و اگر تغییر بزرگی در رفتارمان ندهیم مشکل خرده‌پاره‌های فضایی بدتر هم می‌شود. ناتالی پنک ما را به …

جذاب و کاربردی در ارائه

بسیاری از افراد درباره افزونه‌های پاورپوینت نمی‌دانند، اما برای عده‌ای که از آن استفاده می‌کنند بسیار حیاتی است! در اینجا لیستی از ۸ افزونه برتر پاورپوینت در اختیار شما قرار داده‌ایم. طی این مطلب خواهیم گفت که آنها چه هستند، چه می‌کنند و چگونه با آنها را در وقت خود صرفه جویی می‌کنید. آنها را …