سرمایه رابطهای – Relational Capital
اسلاید 1: سرمایه رابطهایRelational CapitalMGTools.ir
اسلاید 2: عنوانسرمایه رابطهاینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمدیریت دانش و اطلاعات / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط
اسلاید 3: سرمایه رابطهای یک دسته از سرمایههای فکری یا داراییهای نامشهود میباشد که شامل همه روابطی است که بین سازمان با هر فرد یا سازمان دیگری وجود دارد. این افراد و سازمانها میتوانند شامل مشتریان، واسطهها، کارکنان، تأمین کنندگان، مقامات قانونی، جوامع، اعتباردهندگان، سرمایهگذاران و.... باشند. روابط براساس هدفشان به دو گروه کلی تقسیم میشوند: گروه اول روابطی هستند که از طریق قرارداد و تعهدات با مشتریان و تأمینکنندگان یا شرکای اصلی، رسمی میشوند، گروه دوم، بیشتر شامل روابط غیررسمی است. روابط در مواقع زیر میتوانند ارزشمند به نظر برسند: شبکههایی که یک سازمان بخشی از آن است. اتحاد استراتژیک، سرمایهگذاری مشترک، ائتلاف با یک شرکت علامتهای تجاری شرکتهای بزرگ، وفاداری به نام تجاری، مدیریت نام تجاری شهرت شرکت, حسن نیت، رضایت مشتری، اجازه ضوابط، روابط مشتری، وفاداری مشتری. روابط با سازمانهای دولتی و سایر ذینفعان . سرمایه رابطهای در تمامی روابط از جمله رابطه قدرت و همکاری , بین شرکتها , افراد و موسسات ایجاد شده است, که از ظرفیتهای همکاری معمولی مردم و نهادهای فرهنگی توسعه یافتهاست. از تکنیک اقتصادسنجی , به منظور بررسی وجود و اهمیت سرمایه رابطه به فعالیت و نوآوری از شرکت استفاده میشود. پروکسیهای به وجود آمده به نمایندگی از شبکههایی که از طریق آنها دانش محلی در سطح محلی توسعه مییابد، نتیجه غیرمستقیم یک سازمان رابطهای است. ویژگیهای مختلف منطقهای, بخشی و شرکتی نیز مورد تجزیه تحلیل قرار گرفتهاند تا درک کنیم سرمایه رابطه بر روی نوآوری چه تاثیری میگذارد. در واقع منطقی است که از سرمایه رابطه انتظار رود تا نقشهای مختلف در منطقهها و بخشها و زمینههای مختلف را بازی کند.
اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیر ارشد اجرایی Chief Executive Officer نظارت بر داراییهای نامشهود Intangible Assets Monitor Sveiby رتبهبندی سرمایه فکری Intellectual Capital Rating مزایاپایداری کسبوکارشناسایی تهدیدات ممکنکاهش هزینههای فروشتطبیق بهتر مردم با مردم بعنوان مثال تطبیق فروشندگان و خریدارانافزایش حفظ مشتریشادتر شدن مشتریان که منجر به شادشدن کارکنان میگردد.کاربردهاکمک به سازمان در نحوه ارتباط با مشتریان و رقبا، تأمینکنندگان، انجمنهای تجاری و دولتمعایب
اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز
اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت امجیتولز مراجعه نمایید...
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.