آموزش مشتری و تبلیغات پیشبردی خدمات
اسلاید 1: آموزش مشتری و تبلیغات پیشبردی خدماتبه نام خداکاری از امیر رودیدیدن مساوی با فروش استاستفاده از نمایشگاههای تجاری به منظور ترویج خدمات
اسلاید 2: نقش ارتباطات بازاریابی در خدمات
اسلاید 3: راهبردهای ارتباطاتی متفاوت چرا و چگونه ...ماهیت نامحسوس عملکردهای خدماتیمشارکت مشتریان در تولیداهمیت کارکنانی که با مشتری در تماسندمدیریت عرضه و تقاضاکاهش نقش واسطه ها
اسلاید 4: ارتباطات داخلیارتباطات داخلی و فرهنگ سازماناهداف ارتباطات داخلی اطمینان از تحویل کارآمد وپیامد ارتباطات داخلی ضعیفرضایت بخش خدمات ، دستیابی به روابط کاری سودمند و هماهنگ و ایجاد اعتماد ، احترام و وفاداری
اسلاید 5: اهداف ارتباطیارتباطات از چه راههای خاصی می تواند به یک شرکت خدماتی در رسیدن به اهداف بازاریابی اش کمک کند ؟● ایجاد تصویرهای ذهنی ● ایجاد آگاهی و علاقه● آموزش مشتریان● ابلاغ نقاط قوت و منافع ویژه● تحریک تقاضا یا منع تقاضا● مواجهه با دعاوی رقابتی● کاهش عدم اطمینان● ایجاد اطمینان● قدردانی از مشتریان و کارکنان با ارزش● تقویت وفاداری ● تغییر جایگاه یک خدمت با توجه به پیشنهادهای رقابتی
اسلاید 6: برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی مدل پنج چه...◄ مخاطبان مورد نظر ما چه کسانی اند ؟◄ برای برقراری ارتباط به چه چیزی نیاز داریم ؟◄ چگونه باید با آنان ارتباط برقرار کنیم ؟◄ در چه مکانی باید با آنان ارتباط برقرار کنیم ؟◄ ارتباطات در چه زمانی باید روی دهند ؟
اسلاید 7:
اسلاید 8: طرح شرکت : یک نمای مجزا و متحدالشکل برای تمام عناصر محسوسعلائم ، نشانه هادکور داخلیوسایل نقلیهتجهیزاتنوشت افزارلباسهای متحدالشکلآمیزه ارتباطات بازاریابی پوشش ظاهری خدمات ▪ داخل و خارج مکان فیزیکی تسهیلاتی▪ موقعیت مکانی▪ شرایط محیطی▪ ابعاد بین الاشخاص !!!
اسلاید 9: ارتباطات شخصی : برخوردهای متقابل بر یک مبنای رو در روفروش شخصیخدمت رسانی به مشتریآموزشتبلیغات دهان به دهان یا گوش به گوش !!!آمیزه ارتباطات بازاریابی اگر خدمات ما را دوست دارید ، به دوستان خود بگویید در غیر اینصورت لطفا به خود ما بگویید .
اسلاید 10: تبلیغات تجاری : ارتباطات غیر شخصیتلویزیون و رادیوروزنامه ها و مجلاتاینترنتتابلوها ، پوسترهانمایش خرده فروشیسینما/تئاتربازاریابی راه دور(تلفنی)بازاریابی مستقیم(پست)آمیزه ارتباطات بازاریابی
اسلاید 11: تبلیغات پیشبرد فروش : مشوقی کوتاه مدت برای مشتریان و واسطه ها جهت ترغیب به خریدنمونه امتحانیکوپن هاتخفیف کوتاه مدتتخفیف ثبت نامهدایاجایزه تبلیغاتآمیزه ارتباطات بازاریابی
اسلاید 12: تبلیغ غیر نقدی و روابط عمومی : تهیه و توزیع آگهی حاوی سوابق و گزارشهایی از شرکت مطبوعات چاپ شدهکنفرانسهای مطبوعاتیوقایع خاصنمایشگاههای تجارتی و عمومیحمایتآمیزه ارتباطات بازاریابی روابط عمومی مستلزم ترویج حسن نیت به یک سازمان در میان افراد
اسلاید 13: لوازم آموزشیپایگاه وبدستورالعملبروشورنوار دیداری-شنیدارینرم افزارپست صوتیآمیزه ارتباطات بازاریابی کارمندان همیشه در موقعیت هایی که مشتریان به آنها احتیاج دارند حاضر نیستند !
اسلاید 14: طراحی یک راهبرد برای ارتباطات اینترنتیچه کسی . بازاریابان باید بدانند می خواهند به چه بازارهای هدفی دست یابند و آیا این بازارها به وب دسترسی دارند یا خیر .چه چیزی . یک پایگاه وب باید دربرگیرنده اطلاعاتی باشد که برای بازار مورد هدف شرکت مفید و جالب است .چه زمانی . پایگاه وب رسانه پویایی است بازدید کنندگان انتظار دارند که مرتبا بروز شود .چه مکانی . لازم است شرکت ها فعالانه پایگاههای وب خود را نزد مشتریان کنونی و بالقوه تبلیغ کنند .چرا . شرکت ها باید برای مردم دلایلی فراهم کنند تا از پایگاههای وب آنها دیدن نمایند .
اسلاید 15: سوال...؟
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.