کسب و کار مدیریت و رهبری

ارائه سیاست های برنامه ریزی در شهر های جدید با تاکید بر ارتقا کیفیت محیط شهر جدید پردیس

pardis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارائه سیاست های برنامه ریزی در شهر های جدید با تاکید بر ارتقا کیفیت محیط شهر جدید پردیس”

ارائه سیاست های برنامه ریزی در شهر های جدید با تاکید بر ارتقا کیفیت محیط شهر جدید پردیس

اسلاید 1: ارائه سیاست های برنامه ریزی در شهر های جدید با تاکید بر ارتقا کیفیت محیطعنوان پایان نامهمطالعه موردی: شهر جدید پردیس1

اسلاید 2: 2 کلیاتادبیات پژوهشروش شناسی پژوهشیافته های پژوهش1راهکارها و پیشنهادات

اسلاید 3: بیان مسأله3 کلیاتادبیات پژوهشروش شناسی پژوهش یافته های پژوهشراهکارها و پیشنهاداتمقدمه يکی از ابزارهای ارتقا کیفیت محیط در ايران احداث شهرهای جديد در جهت تحقق بخشیدن به سیاست هايی چون توزيع موزون جمعیت و فعالیت، کمك به اصلاح ساختار سلسله مراتب شهری، جلوگیری از رشد ناموزون و بی رويه شهرهای بزرگ و جذب سرريز جمعیتی کلان شهرها و شهرهای بزرگ بوده است. امروزه کشورها از تفکر توسعه شهرهای جديد پیروی نموده و آن را از فکر به عمل درآورده اند، يا از آن به عنوان ابزاری در جهت رفع مشکلات ساير نقاط برای تجديد حیات اقتصادی مناطقی که دچار رکود اقتصادی شده اند، استفاده کرده يا برای توسعه نواحی هرگز توسعه نیافته کشور خود به اين رويکرد نگريسته اند. تغییر سیاست های آمايش سرزمین از قبل از انقلاب تا به حال موجب ايجاد و توسعه شهرهای جديد شده، تصويب طرح کالبدی ملی و ضرورت مکان يابی شهرهای جديد در مواردی که مراکز زيست موجود، قابلیت توسعه و پذيرش جمعیت را داشته باشند قابل اجرا است. به طورکلی انگیزه ايجاد شهرهای جديد بیشتر به منظور کاهش تراکم جمعیت در نواحی شهری بزرگ بوده است.

اسلاید 4: بیان مسأله4 کلیاتادبیات پژوهشروش شناسی پژوهش یافته های پژوهشراهکارها و پیشنهاداتهمچنین انجام برنامه های تدوين شده و طرح های از پیش برنامه ريزی شده برای شهرهايی است که به منظور ايفای نقش های مختلف مانند نقش صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و امثال آن ها در سطح يك کشور انتخاب شده اند.اين شهرها معمولاً در کنار شهرهای بزرگ يا در نزديکی آن ها شکل می گیرند. کیفیت محیط از واژه هایی است که در دهه های اخیر توجه صاحب نظران رشته های گوناگون علمی را به خود جلب کرده است. توجه به محیط و نحوه ی اثرگذاری بر آن از جمله دل مشغولی های اندیشمندان عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و شهری است که هریک به نوبه خود در پی ارتقاء کیفیت محیط می باشند. در این میان نقش شهرسازان (طراحان و برنامه ریزان) در ارتقاء کیفیت محیط های انسانی به ویژه محیط های شهری بارز و انکارناپذیر دارد. کیفیت محیط مفهومی عام است که دو جنبه کلی کالبدی و غیر کالبدی دارد.این دو عرصه، دارای ارتباطات و کنش های متقابل بر یکدیگرند.

اسلاید 5: بیان مسأله5 کلیاتادبیات پژوهشروش شناسی پژوهشیافته های پژوهشراهکارها و پیشنهاداتبرخی از معماران و طراحان شهری کالبد را هم-عرض محتوا می شمارند و معتقدند که این دو در کنار یکدیگر و در عرض یکدیگر می توانند عمل کنند و حتی بر این باورند که گاه می توان با ایجاد کالبدی تاثیر گذار به تعریف و تمجید عملکرد و ارتباطات انسانی خاص اقدام کرد. در صورتی که عده ی دیگری بر این هم عرضی و یا تقدم کالبد اعتقاد ندارند و معتقدند که روابط انسانی و به قولی مظروف بر ظرف تقدم دارد. اینان معتقدند هر ظرفی و هر لباسی برای مظروفی و اندامی خاص تهیه می شود، لذا تهیه یک کالبد بدون توجه به شرایط مختلف اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ساکنان و استفاده کنندگان آن کالبد به همان اندازه غیر منطقی است که تهیه یک لباس، برای اندامی بدون توجه به ویژگی های آن پیکر.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید