پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

ارائۀ مراقبتهای بهداشتی و عملکردهای پرستاری مبتنی بر شواهد

prstaari02

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 25 اسلاید *در این اسلاید فصل اول کتاب برونر سودارث را به خلاصه آورده ایم . *مناسب برای ارائه های کلاسی برای دانشجویان و اساتید *در گرد آوری مطالب از منابع به روز و نهایت دقت به کار گرفته شدهاست . *اسلاید ها دارای قالب و طراحی منحصر به فرد خود هستند و مشابه آن ها را در پاور پوینت دیگر نمی یابید. *به همراه پرسش برای ارزیابی میزای یادگیری فراگیران *موضوع هایی که در این اسلاید به آن ها می پردازیم: -تعریف پرستاری -مقایسۀ بیمار (patient) و مددجو (client) -برنامۀ جمعیت سالم 2020 -سلامت -تندرستی (wellness) -ارتقاء سلامت -نیاز به تغییر -مراقبتهای با کیفیت و ایمنی بیمار -عملکردهای مبتنی بر شواهد -هماهنگی میان مراقبتها -مسئولیتهای پرستار -نیازهای پایه : هرم مازلو -نقش‌های پیشرفته در حوزۀ پرستاری بالینی -آموزش ایمنی و کیفیت برای پرستاران -فعالیتهای مشترک میان‌ رشته‌ای -کارگروهی میان‌رشته‌ای و IOM -دامنۀ فعالیتهای مشترک میان‌رشته‌ای
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
968 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارائۀ مراقبتهای بهداشتی و عملکردهای پرستاری مبتنی بر شواهد”

ارائۀ مراقبتهای بهداشتی و عملکردهای پرستاری مبتنی بر شواهد

اسلاید 1: Made by behrooz.shy

اسلاید 2: فصل 1 ارائۀ مراقبتهای بهداشتی و عملکردهای پرستاری مبتنی بر شواهد

اسلاید 3: تعریف پرستاریفلورانس نایتینگل (1858): هدف پرستاری ایجاد بهترین وضعیت ممکن برای بیمار است طوری که طبیعت بتواند تاثیر خود را بر وی اعمال نماید.بیانیه خط‌مشی اجتماعی انجمن پرستاران آمریکا (2010): پرستاریحفاظت، ارتقاء و بهینه‌سازی وضعیت سلامت و تواناییهای فردی، پیشگیری از بیماری و آسیب‌دیدگی، کاهش درد و رنج از طریق تشخیص و درمان واکنش‌های انسانی، و حمایت از افراد، خانواده‌ها، مردم و جوامع تحت مراقبت است.florence nightingale

اسلاید 4: مقایسۀ بیمار (patient) و مددجو (client) بیمار از واژه‌ای لاتین به معنای «رنج بردن» مشتق شده است.مددجو از واژه‌ای لاتین به معنای «متکی بودن» مشتق شده است.هر دوی این کلمات مترادف با هم بکار می‌روند.

اسلاید 5: برنامۀ جمعیت سالم 2020 شامل اهدافی است که در صورت دستیابی می‌توانند تاثیر به سزایی بر بهبود سلامت افراد جامعه داشته باشند.این برنامه به کاهش یا حذف بیماری، ناتوانی و مرگ زودهنگام در میان افراد و جوامع توجه دارد.http://www.healthypeople.gov/2020/default.aspx

اسلاید 6: سلامتسازمان بهداشت جهانی (WHO) در مقدمۀ اساسنامه خود سلامتی را به این شرح تعریف کرده است: سلامتی صرفاً به نبود بیماری و ناتوانی اطلاق نمی‌شود، بلکه سلامت کامل جسمی، ذهنی و اجتماعی را دربرمی‌گیرد (2006). پیوستار سلامتی- بیماری: همواره در حال تغییر است، بنابراین بهتر است به صورت پیوستار در نظر گرفته شود.افراد دچار ناتوانی یا بیماری مزمن هم می‌توانند به سطح بالایی از سلامتی دست یابند.

اسلاید 7: تندرستی (wellness) تندرستی (wellness): معادل با سلامتی (health) تعریف شده است.Hood و Leddy (2010): تندرستی چهار جزء دارد:قابلیت انجام فعالیت در بالاترین حد تواناییتوانایی انطباق و سازگاری با موقعیت‌های مختلفداشتن حس سلامت و تندرستیبرخورداری از این احساس که همه چیز با هم هماهنگی و سازگاری دارد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید