کسب و کار فروش و بازاریابی

اصول و مبانی تبلیغات

osul_va_mabaniye_tablighat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و مبانی تبلیغات”

اصول و مبانی تبلیغات

اسلاید 1: مدرس:علیجاه شهربانوییwww.bonzhivarbs.comاصول و مبانی تبلیغات

اسلاید 2: دانش :-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات-محیط تبلیغات-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها) -تبلیغات و مدیریت برندمدرس:علیجاه شهربانویی1www.bonzhivarbs.comسرفصل دروس

اسلاید 3: مهارت :-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)-موردکاوی تبلیغات در ایران-مباحث اخلاقی در تبلیغات-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهانمدرس:علیجاه شهربانویی2www.bonzhivarbs.comسرفصل دروس

اسلاید 4: تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.مدرس:علیجاه شهربانویی3www.bonzhivarbs.comتعریف تبلیغاتتمرین شماره 1: لطفا خلاصه ای (Brief) از سازمان خود را با توجه به مطالب ارائه شده در 1500 کلمه ارائه نمایید.

اسلاید 5: مدرس:علیجاه شهربانویی4www.bonzhivarbs.comتبلیغات موفقشماره 1- تبلیغ اپلشماره 2- کوکاکولا شماره 4- ایکــــِاتمرین شماره 2: سه تبلیغ ایرانی یا خارجی را با توجه به مطالب ارائه شده، بررسی و ارائه نمایید.

اسلاید 6: 1- راهبرد تبلیغات2- خلاقیت3- اجرامدرس:علیجاه شهربانویی5www.bonzhivarbs.comارکان تبلیغات موفق

اسلاید 7: 1- نقش بازاریابی2- نقش ارتباطی3- نقش اقتصادی4- نقش اجتماعیمدرس:علیجاه شهربانویی6www.bonzhivarbs.comنقش های تبلیغات

اسلاید 8: 1-تبلیغ کننده یا سفارش دهنده آگهی2- موسسه تبلیغاتی3-مخاطبان هدفمدرس:علیجاه شهربانویی7www.bonzhivarbs.comنقش آفرینان عرصه تبلیغات

اسلاید 9: 1-آژانس های مشاور2-آژانس های مرتبط با رسانه فیزیکی یا دیجیتال3-آژانس های تبلیغاتی تمام خدماتfull service advertising agency4-خانه های خلاقیت Creative House5-تولیدکنندگانمدرس:علیجاه شهربانویی8www.bonzhivarbs.comگونه شناسی موسسات تبلیغاتی

اسلاید 10: 6-شرکت هایی که روی سطح بازار و در نقاط تماس با مشتری کار می کنند7-آژانس های که به دیگر آژانس های تبلیغاتی خدمات ارائه می کنند8-آژانس های که برروی ساختار های نو مانند اینترنت کار می کنند9-افراد آزادکار یا freelancerمدرس:علیجاه شهربانویی9www.bonzhivarbs.comگونه شناسی موسسات تبلیغاتیانتخاب کدام آژانس تبلیغاتی؟1- افراد آزادکار2-مشاوران3- آژانس های کوچک یا آژانس های بزرگ

اسلاید 11: مدرس:علیجاه شهربانویی10www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- WPP

اسلاید 12: مدرس:علیجاه شهربانویی11www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Interpublic

اسلاید 13: مدرس:علیجاه شهربانویی12www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Omnicom

اسلاید 14: مدرس:علیجاه شهربانویی13www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Publicis

اسلاید 15: مدرس:علیجاه شهربانویی14www.bonzhivarbs.comشبکه های تبلیغاتی بین المللیتمرین شماره 3: سه تبلیغ چاپی یا ویدئویی از 3 شبکه برتر جهان را ارائه نمایید.

اسلاید 16: مدرس:علیجاه شهربانویی15www.bonzhivarbs.comمیزان درآمد جهانی از محل تبلیغات تجاری سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵

اسلاید 17: مدرس:علیجاه شهربانویی16www.bonzhivarbs.comهزینه های انجام شده در حوزه تبلیغات تجاری در کشور ایالات متحده از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی در رسانه های مختلف

اسلاید 18: مدرس:علیجاه شهربانویی17www.bonzhivarbs.comتوزیع هزینه های صورت گرفته توسط کسب و کار های مختلف آمریکایی در رسانه دیجیتال در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی

اسلاید 19: کلیه حقوق مادی و معنوی برای تهیه کننده محفوظ است .هر گونه کپی برداری با ذکر منبع آزاد است.باسپاس از توجه شما

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید