اصول و مبانی تبلیغات
اسلاید 1: مدرس:علیجاه شهربانوییwww.bonzhivarbs.comاصول و مبانی تبلیغات
اسلاید 2: دانش :-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات-محیط تبلیغات-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها) -تبلیغات و مدیریت برندمدرس:علیجاه شهربانویی1www.bonzhivarbs.comسرفصل دروس
اسلاید 3: مهارت :-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)-موردکاوی تبلیغات در ایران-مباحث اخلاقی در تبلیغات-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهانمدرس:علیجاه شهربانویی2www.bonzhivarbs.comسرفصل دروس
اسلاید 4: تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.مدرس:علیجاه شهربانویی3www.bonzhivarbs.comتعریف تبلیغاتتمرین شماره 1: لطفا خلاصه ای (Brief) از سازمان خود را با توجه به مطالب ارائه شده در 1500 کلمه ارائه نمایید.
اسلاید 5: مدرس:علیجاه شهربانویی4www.bonzhivarbs.comتبلیغات موفقشماره 1- تبلیغ اپلشماره 2- کوکاکولا شماره 4- ایکــــِاتمرین شماره 2: سه تبلیغ ایرانی یا خارجی را با توجه به مطالب ارائه شده، بررسی و ارائه نمایید.
اسلاید 6: 1- راهبرد تبلیغات2- خلاقیت3- اجرامدرس:علیجاه شهربانویی5www.bonzhivarbs.comارکان تبلیغات موفق
اسلاید 7: 1- نقش بازاریابی2- نقش ارتباطی3- نقش اقتصادی4- نقش اجتماعیمدرس:علیجاه شهربانویی6www.bonzhivarbs.comنقش های تبلیغات
اسلاید 8: 1-تبلیغ کننده یا سفارش دهنده آگهی2- موسسه تبلیغاتی3-مخاطبان هدفمدرس:علیجاه شهربانویی7www.bonzhivarbs.comنقش آفرینان عرصه تبلیغات
اسلاید 9: 1-آژانس های مشاور2-آژانس های مرتبط با رسانه فیزیکی یا دیجیتال3-آژانس های تبلیغاتی تمام خدماتfull service advertising agency4-خانه های خلاقیت Creative House5-تولیدکنندگانمدرس:علیجاه شهربانویی8www.bonzhivarbs.comگونه شناسی موسسات تبلیغاتی
اسلاید 10: 6-شرکت هایی که روی سطح بازار و در نقاط تماس با مشتری کار می کنند7-آژانس های که به دیگر آژانس های تبلیغاتی خدمات ارائه می کنند8-آژانس های که برروی ساختار های نو مانند اینترنت کار می کنند9-افراد آزادکار یا freelancerمدرس:علیجاه شهربانویی9www.bonzhivarbs.comگونه شناسی موسسات تبلیغاتیانتخاب کدام آژانس تبلیغاتی؟1- افراد آزادکار2-مشاوران3- آژانس های کوچک یا آژانس های بزرگ
اسلاید 11: مدرس:علیجاه شهربانویی10www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- WPP
اسلاید 12: مدرس:علیجاه شهربانویی11www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Interpublic
اسلاید 13: مدرس:علیجاه شهربانویی12www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Omnicom
اسلاید 14: مدرس:علیجاه شهربانویی13www.bonzhivarbs.comگروه های تبلیغاتی بزرگ جهان- Publicis
اسلاید 15: مدرس:علیجاه شهربانویی14www.bonzhivarbs.comشبکه های تبلیغاتی بین المللیتمرین شماره 3: سه تبلیغ چاپی یا ویدئویی از 3 شبکه برتر جهان را ارائه نمایید.
اسلاید 16: مدرس:علیجاه شهربانویی15www.bonzhivarbs.comمیزان درآمد جهانی از محل تبلیغات تجاری سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵
اسلاید 17: مدرس:علیجاه شهربانویی16www.bonzhivarbs.comهزینه های انجام شده در حوزه تبلیغات تجاری در کشور ایالات متحده از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی در رسانه های مختلف
اسلاید 18: مدرس:علیجاه شهربانویی17www.bonzhivarbs.comتوزیع هزینه های صورت گرفته توسط کسب و کار های مختلف آمریکایی در رسانه دیجیتال در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میلادی
اسلاید 19: کلیه حقوق مادی و معنوی برای تهیه کننده محفوظ است .هر گونه کپی برداری با ذکر منبع آزاد است.باسپاس از توجه شما
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.