الفبای مشتری مداری
اسلاید 1: الفبای مشتری مداریدرباره منوبلاگایمیلalibostan.blogsky.comalibostan@chmail.irعلی بستاندانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی1
اسلاید 2: اگر می خواهید کارمندان تان ضروریات توجه به مشتری(مشتری مداری) را دریابند،هیچ راهی بهتر از این نیست که آنها را با الفبای مشتری مداری آشنا کنید. پس در این فایل سعی نموده ام آنها را برای شما بنگارم. امیدوارم که بتوانید از آنها به نحو احسن استفاده نمایید.سخنی با خوانندهمنبع : زمردیان،اصغر،مدیریت کیفیت جامع،تهران،نشر موسسه مطالعات و برنامه ریزی سازمان گسترش،13732
اسلاید 3: الف) احترام و محبت : عاملی که می تواند مشتری را شیفته شما سازد.ب) بازدهی بالا : چیزی که مشتریان از شما انتظار دارند.پ) پشتیبانی : فاکتوری که مشتری را نسبت به شما وفادار خواهد نمود.الفبای مشتری مداری3ناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 4: ت) توجه به جزئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی برای شما مهم خواهد بود.ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ مشتریان فعلی و وفاداری مشتریان قدیمی است.خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود.4الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 5: د) دقت در کار : از عوامل مهم رضایت مشتریان است.ر) روشهای جدید(ابداع و نوآوری) : فاکتوری که می تواند باعث افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن میزان رضایت آنان گردد.س) سرعت در کار : لازم به توضیح نیست ، همه خوب می دانیم وقت طلاست خصوصا برای مشتریان.5الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 6: ش) شکایات : عامل مجانی رشد خدمات شما ( در صورت توجه به شکایات و خواسته های مشتریان می توانید خدمات خود را بهبود بخشید).ص) صداقت : در نظر بگیرید یک مشتری متوجه شده شما در ارائه اطلاعات یا خدماتتان صادق نبوده اید ببینید چه به دنبال خواهد داشت.ع) عمل به قول : مهمترین عوامل کسب رضایت مشتریان می باشد.6الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 7: ف) فداکاری و از خود گذشتگی : عاملی که اگر گروه کاری شما با آن آشنا شوند و به آن بپردازند نسبت وفاداری مشتریان به میزان دو سوم افزایش خواهد یافت.ق) قانون طلایی : همیشه حق با مشتری است حتی اگر حق با او نباشد.ک) کیفیت : کیفیت محصول،خدمات،روشها و آداب شما7الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 8: گ) گوش دادن فعال : چیزی که تمام مشتریان به آن نیاز دارند.ل) لبخند بدون ریا : لبخند محبت آمیزی که می تواند سخت ترین قلوب را نیز نرم سازدم) مشاهده و پیگیری کارها(مانیتورینگ) : عاملی که مشتریان به آنها نیاز دارند حتی قبل از آنکه خودشان از شما درخواست کنند.8الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
اسلاید 9: ن) نتایج قابل اعتماد و واقعی : این عامل خصوصا در خدمات مهندسی بسیار قابل توجه خواهد بود، خودتان را جای یک متقاضی بگذارید که نتایج غیر واقعی را تحویل گرفته و بر مبنای آن می خواهد نسبت به یک نوع کار مهندسی اظهار نظر نماید.و) وفاداری : فاکتوری که با انجام خدمات شایسته آن را برای خود خواهید خرید.ه) هر روز بهتر از دیروز(کایزن) : کلمه ژاپنی به معنای رشد و اصلاح دائمی امور (بهبود مستمر)ی) یک روز خوب را پشت سر گذاشتیه اید، مشتریان راضی بودند،مشتریان جدید جذب نمودید،برای فردا خوب استراحت کنید.9الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.