کسب و کار

انحراف مثبت Positive Deviance Pascale Sternin

Positive-Deviance-Pascale-Sternin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انحراف مثبت Positive Deviance Pascale Sternin”

انحراف مثبت Positive Deviance Pascale Sternin

اسلاید 1: انحراف مثبتPositive Deviance Pascale Sternin

اسلاید 2: عنوانانحراف مثبتنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل/ طراحی / اجراموضوعتغییرات و سازمانسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مطابق با گفته ریچارد تانر پاسکال و جری استرین همواره استثنائات مثبتی در قوانین مربوط به مشکلات کسب‌وکار وجود دارد. به طوری که با استفاده از همین رویکرد تعداد اندکی از اشخاص و گروه‌های مجزا با محدودیت‌ها و منابع مشابه سایر افراد، از عملکرد بهتری برخوردارند. در HBR ماه می سال 2005 ، روش انحراف مثبت بیان شد.گام‌های فرآیند انحراف مثبت1.گروه را به یک معلم تبدیل کنید.2. بر اساس حقایق مجددا چارچوبی را تهیه کنید.3.فرآیند یادگیری را تسهیل کنید.4. مسائل را به صورت یکپارچه در نظر بگیرید.5. در نظر گرفتن قدرت نفوذ ملاک‌های اجتماعی6. مقابله با مقاومت در برابر تغییراتانحراف مثبت یک رویکرد مبتنی بر قدرت است که برای حل مشکلات رفتاری و تغییر اجتماعی نیاز به اعمال دارد. که بر اصول زیر استوار است: - جوامع هم‌اکنون راه‌حل دارند, هر جامعه بهترین کارشناسان برای حل مشکلات خود هستند. – جوامع خودسازمانی دارند و از منابع انسانی و دارایی‌های اجتماعی خود برای حل یک مشکل به صورت توافق شده استفاده می‌کنند. – هوش جمعی, اطلاعات و دانش در رهبری یک جامعه به تنهایی یا در کارشناسان خارجی متمرکز نیست، بلکه در سراسر جامعه توزیع شده است, بنابرین هدف این فرایند, بیرون کشیدن هوش جمعی به درخواست حل یک مشکل خاص یا رفتار اجتماعی نادرست است. - پایداری به عنوان سنگ بنای رویکرد, هدف این مدل کشف راه‌حل پایدار برای یک مشکل داده شده به دلیل رفتارهای غیرمعمول آشکار در جامعه‌ای که در محدودیت‌ها و چالش‌های وضعیت فعلی است. – تلاش برای تغییر رفتار با تمرین بسیار آسانتر از آن است که بخواهیم افراد را از غلط‌بودن رفتارشان آگاه کنیم, این ساده‌تر است که عمل خود را با تکرار نشان دهیم و با تمرین‌های بسیار یک تفکر جدید در افراد یا جامعه ایجاد کنیم.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبررسی بر مبنای قدرشناسی Appreciative Inquiry مزایااین روش برای مواقعی که تغییرات رفتاری و نگرشی فراخوانده می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تسهیل در واژگونی نقش‌های موجود به طوریکه متخصصان به یادگیرندگان، معلمان به دانش‌آموزان و رهبران به پیروان تبدیل می‌شوند.کاربردهابراین اساس مدیران باید به طور فعالی به دنبال افراد و گروه‌های فوق‌العاده موفق و استراتژی‌های موفقیت تفکیک‌شده از این انحرافات مثبت باشند. بهترین روش‌های مدیریت تغییر کاربردی در تجزیه و تحلیل این رویکرد به خوبی عمل نمی‌کنند. از همین رو پاسکال و استرنین پیشنهاد می‌کنند که از مشارکت افراد جامعه‌ای که قصد تغییر آن را دارید، اطمینان پیدا کنید. معایببه واژگونی نقش‌های موجود نیاز دارد به طوریکه متخصصان به یادگیرندگان، معلمان به دانش‌آموزان و رهبران به پیروان تبدیل شوند. گاهی ممکن است محیط ایمنی را که جهت حمایت از ایده‌های نوآورانه ایجاد می‌کند، ساده نباشد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان