ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
اسلاید 1: ایجاد، نگهداری و ارتقای برنداصغر خانمحمدی
اسلاید 2: نمونه هایی از برند
اسلاید 3: برند و ضرروت ایجاد آنافزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برندیاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکتافزایش مضاعف اعتبار سازمانتولید ثروت و درآمد بیشترمهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریانجلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشاننگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنیهدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان
اسلاید 4: مهمترین راه برای ارتقا برند داشتن خصوصیت ویژه
اسلاید 5: نوآوری و برنددر شرایط اشباع بازارها، نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد.برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند. روح و جان کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت است.
اسلاید 6: ارزش برندمشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند.برند بر ارزش محصولات و خدمات میافزایند.این ارزش به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات، تبدیل میشود.مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند.
اسلاید 7: اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برندکارکنان در واقع واسط و ارایه دهنده خدمات به مشتریان می باشنددیدگاه کارکنان و باور آن ها نسبت به کیفیت و مرغوبیت خدمات و نام و جایگاه برند سازمان، بسیار مهم و حیاتی است
اسلاید 8: ویژگی های یک برند تجاریرسانا بودن چیزی درباره فواید و ویژگی های کالاآسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاریشاخص و برجستهآسان بودن ترجمه نام تجاری به زبان های بیگانهقابلیت ثبت و حمایت قانونی
اسلاید 9: مدیریت برند تجاریمدیریت برند: کاربرد تکنیک های بازاریابی برای یک محصول ویژه ، خطوط تولید یا علامت تجاریشروع و به پایان رساندن مدیریت کل شرکت از طریق علامت تجاریمدیریت علامت تجاری با فهم معنی دقیق علامت تجاری شروع می شود.ایجاد یک تعهد به معنای تعریف یک علامت تجاری و حفظ تعهد به معنای مدیریت قابلیت های آن می باشد.
اسلاید 10: قیمت گذاری برندتعیین قیمت برندارزشگذاری نشان تجاریتخمین ارزش برندارزشگذاری نام تجاری
اسلاید 11: روش های ارزیابی برندبرندارزيابي برند برحسب هزينههامدل رتبهبندي BRANDZ ارزيابي برند بر اساس بازار ارزيابي برند بر پايه درآمدمدلهاي ارزيابي با معيارهاي چندگانهارزيابي برند طبق هزينههاي جايگزينيارزش برند يا ارزش مالي برند را مجموع درآمدهايي دانست كه انتظار ميرود برند براي سازمان به وجود آورد
اسلاید 12: معيارهاي تاثيرگذار بر برندروند تغييرات سهم بازار برندروند تغييرات سهم برند در درآمدهاي نامشهود شركتوسعت منطقه جغرافيايي كه برند در آن فعاليت ميكند هزينههاي ايجاد و توسعه برندميزان استحكام و قوت برندمعیار های تأثیر گذار
اسلاید 13: سه رویکرد رایج در طراحی برنددکوراسیونتمایز، عاملی برای جلوه بیش تر است.الحاقارزشهای مربوط به آرم و سایر مفاهیم مورد نظر را به اسم، نشانه و همچنین موضوعات مربوط به رویکرد قبلی اضافه می کند.Golemتبلیغات با هویت انسانی و شخصیت پردازی همراه است.
اسلاید 14: مراحل انتخاب و طراحی برند۱۰ روش مختلف طراحی موفق یا ناکارآمد برای کسب درآمد:1. ارتباط طراحی آرم با سود دهی مستقیم2. طراحی متنی با تأثیر روانی3. کسب تجربه4. طراحی آرمهایی که خود معرف خود باشند5. ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام
اسلاید 15: مراحل انتخاب و طراحی برند6. ایجاد یک جایگاه اجتماعی/ فرهنگی7. در نظر داشتن اهداف متعالی8. زندگی در دنیای خیال9. ایجاد یک ژیمناستیک عاطفی10. امکان خیال پردازی
اسلاید 16: استراتژی های ارتقای برنداستراتژی 1: اگر فکر می کنید که واحد بازاریابی به تنهایی مسئول صیانت و حفظ برند سازمان است، سخت در اشتباهید.این یک فرافکنی است. استراتژی2: رشد و موفقیت یک سازمان گاه منجر به غرور کاذب مدیران آن می شود و محدودیت های خود را نمی بینند و همین امر شکست آنان را در عرصه های دیگر به همراه دارد. پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید.استراتژی3: اگر مدیران ارشد سازمان خودشان اعتقادی به ارزش های برند سازمان نداشته باشند و بدان متعهد نباشند، تکلیف کارکنان چیست. احترام به برند را از مدیران ارشد شروع کنید.
اسلاید 17: استراتژی های ارتقای برند استراتژی 4: این اعتقاد که بزرگتر لزوما بهتر است رد شده است. تمایل به توسعه بی رویه می تواند آسیب جدی به تصویر شکل گرفته از برند وارد سازد. دندان طمع را بکش. استراتژی5: هر سازمانی با بحران و اتفاقات ناخوشایند روبه رو می شود. اگر نسبت به بحران ها بی تفاوت باشیم به شدت بر برند خود جفا کرده ایم. در شرایط بحرانی اتخاذ راهکارهای مناسب می تواند اوضاع را تغییر دهد. استراتژی6: سادگی در تنوع محصول، در بازاریابی، در فعالیت های سازمان و ... خود و مشتری را از سردرگمی نجات می دهد و باعث تقویت برند می شود. ساده باشیم.
اسلاید 18: استراتژی7: تنها بر برنامه های فروش کوتاه مدت که سود آنی را به همراه دارند تمرکز نکنید. برنامه های بلند مدت را نیز در دستور کار خود قرار دهید. استراتژی8: اگر شما جزء کسانی هستید که تصور می کنند تنها سازمان های بزرگ برند سازی می کنند، اشتباه می کنید. در دنیای واقعی یک سازمان کوچک نیز می تواند دست به برند سازی بزند و آن را ارتقا بخشد. استراتژی9: یادتان نرود فعالیت اصلی سازمان شما چیست، از رسالت اصلی خود دور نشوید. خود را با مسایل حاشیه ای مشغول نکنید.استراتژی های ارتقای برند
اسلاید 19: استراتژی10: گسترش برند به معنای ورود به حوزه ها و بخشهای جدید است. اگر از خدشه دار شدن برند خوش نام خود برای اهداف جدید هراس دارید یک راهکار استفاده از برند جدید است. استراتژی11: تحول در استراتژی برند از تغییرات محیطی و عدم رضایت از وضع موجود ناشی می شود اما تغییر مداوم مدیر بازاریابی، کادر فروش، برنامه فروش... همگی منجر به عدم ثبات خطی مشی برند می شود و مشتری را نیز دچار سر در گمی می کند. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.استراتژی های ارتقای برند
اسلاید 20: استراتژی12: در کنار دنیای واقعی دنیای مجازی بسیار بزرگی در حال بزرگ شدن و گسترده شدن است که در صورت بی توجهی به آن خسارت جبران ناپذیری به برند شما وارد می شود. استراتژی13: در نام گذاری محصولات خود دقت کنید. یک نام مناسب و مرتبط قدم اول برای معرفی شما در بازار است. جهانی فکر کن منطقه ای عمل کن. استراتژی14: این برند شماست که اگر به خوبی مراقبت شود در اذهان باقی می ماند. از این سرمایه به خوبی محافظت کنید. مرده آنست که نامش به نیکویی نبرند.استراتژی های ارتقای برند
اسلاید 21: اصغر خانمحمدیباتشکر از شما!
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.