کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی تلفنی

bazaryabiye_telephon

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی تلفنی”

بازاریابی تلفنی

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: عنوان سمینار :بازاریابی تلفنی ارائه دهنده : هادی اردانهاستاد راهنما : جناب آقای دکتر صادقیدانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابوراردیبهشت 13922

اسلاید 3: 3MARKETING MIXPLACEPROMOTIONPRODUCTPRICEAdvertisingPersonal SellingSales PromotionPublic RelationsDirect MarketingTelemarketingDirect mailE. marketing……

اسلاید 4: 4تعریف بازایابی تلفنی:بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند ، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد .در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب ، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .

اسلاید 5: 5تاريخچه بازاريابي تلفني : بازاريابي تلفني نشان ثبت شده اي است كه مالك آن آقاي ناجی تهرانی است. وي مجله بازاريابي تلفني (telemarketing magazine) را در سال 1982 منتشر كرد.

اسلاید 6: 6بازاريابي تلفني به دو دسته اصلي تقسيم مي شود.بازاريابي صنعتي B2Bبازاريابي مصرفي B2C

اسلاید 7: 7بازاريابي دروني reactive بازاريابي بيروني active بازاریابی تلفنی درونی و بیرونی

اسلاید 8: 8بازاريابي تلفني از چه محل هايي صورت مي گيرد:دفتر شركت مركز تلفن تلفن منزل شخصي چه کسانی از بازاریابی تلفنی استفاده میکنند ؟

اسلاید 9: 9تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی: بازاریابی تلفنی، بازاریابی از طریق تلفن است و به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی در راستای توسعه و ترقی سازمان استفاده می شود. فروش تلفنی، فروش از طریق تلفن است و هدف آن ترغیب مشتری برای خرید است.

اسلاید 10: 10عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق:تجارت مناسبدیدگاه مناسبسیستم پیگیری مناسبکلمات و جملات مناسب پشتیبانی مناسب ابزار مناسب محیط مناسب فهرست مناسب

اسلاید 11: 11پیش از تلفن : برنامه ریزیحین مکالمه : بازاریابی تلفنیپس از مکالمه : به نتیجه رساندن بازاریابیمراحل بازاریابی تلفنی؟

اسلاید 12: 12مراحل فروش تلفنیمعرفی محصول : مشتری مایل به گفتگو در خصوص کالا و یا خدمات است .مصاحبه : به مشتری فرصت شناخت محصول را می دهیمعرضه کردن : اولا شخصی که با او صحبت می کنیم یک مشتری است دوما اینکه او پذیرفته است محصول و یا خدمات ما برایش کاربرد دارد .خاتمه دادن : مشتری به این نتیجه می رسد که محصول ما معتبر و ایرادات برطرف شده است .

اسلاید 13: 13مزاياي بازاريابي و فروش تلفني :بطور متوسط هزينه يك تماس تلفني يك درصد هزينه تماس حضوري است.اگر فردي را كه در جستجوي او هستيد در دفتر كارش نباشد يك ساعت از وقت خود را از دست داده ايد اما اين زمان در بازاريابي تلفني فقط 15 ثانيه است. هزینه سایر ابزارهای بازاریابی بالاست. تلفن ابزار ارتباطی دو طرفه استکاربر شایسته، تکنیک های بازاریابی تلفنی را سریع یاد می گیرد. در دسترس بودن فهرست مشتریان بالفعل و بالقوه نقش یادآوری، مطلع کردن و ...

اسلاید 14: 14محدوديت هاي بازاريابي و فروش تلفني: تنها ابزار در اختيار بازارياب، صداي اوست.اغلب مشتريان در برابر آن سرسختي نشان مي دهند.احتمال احساس دلسردی به فرد در اثر شنیدن پاسخ های منفیاحساس مزاحمت از طرف مخاطبان (در مواردی)بی ادبی بعضی از افراد مخاطباحساس پایین بودن پرستیژ شغل در بعضی از افرادمحدودیت دربرقراری تماسبازاريابي تلفني يعني صحبت با كسي كه شما را نمي شناسد و نمي بيند و با تمام اينها شما مي خواهيد به او بفروشيد.

اسلاید 15: 15نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی:اگر بازاریابی را با سه کلمه شناسایی ، شناساندن ، و رضایت تعریف کنیم ، شناسایی با کسب اطلاعات حاصل از تحقیقات بازاریابی به دست می اید .پس تحقیقات بازاریابی درست با کسب اطلاعات صحیح ریسک تصمیم گیری غلط را کاهش میدهد.چون نقطه ی شروع عملیات بازاریابی خود بازار است با تحقیقات شایسته ابتدا باید بازار را بشناسید.

اسلاید 16: 16از چه منابعي ليست مشتريان را بدست آوريم:سفارشات قبلي مشترياندرخواست هاي قبلي كه براي اطلاعات داشته اند. فرم هاي پر شده توسط آنان بانك هاي اطلاعاتي قابل تهيه از طريق شركت هاي ديگركتاب راهنماي تلفني ساير ليست هاي عمومي

اسلاید 17: 17گام هاي موثر در بازاریابی و فروش تلفنی:هرگز نا امید نشوید . شادی را در صدایتان منعکس کنید.از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. یک آیینه کوچک روی میزکارتان داشته باشید برنامه ریزی قبلی ذهنی داشته باشیدبیش از سه زنگ مشتری را منتظر نگدارید و بیش از شش زنگ منتظر پاسخ مشتری نباشید . از قبل نام مخاطب را بدانید و درست تلفظ کنید در مواقع مهم ایستاده صحبت کنید به منشی ها و شاگردها احترام بگذاریددست نوشته داشته باشید و آماده یادداشت کردن نکات باشید . تکنیک همدلی را اجرا کنید حرفه اي عمل كردن

اسلاید 18: 18اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی:فراموش کردن پی گیری بعد از فروش عدم ارائه پیشنهاد خرید به مشتری نرسیدن به جواب مثبت روشن نکردن امتیازات محصول در مقوله مورد نظر مشتری مکالمات طولانی صرف وقت برای اشخاصی که از شما خرید نخواهند کرد زود اعلام کردن مبلغ خدمات و کالاها جوابگویی به اکثر درخواستها توسط پست الکترونیک یا نامهنداشتن تبلیغات کافی برای معرفی شما به مشتری تحمیل اجناس و خدمات به مشتری

اسلاید 19: 19انواع عتراضات مشتریان تلفنی اعتراض 1: الان کار دارم و نمی‌توانم صحبت کنم، لطفا بعدا تماس بگیرید. اعتراض 2: اگر لازم شد خودمان با شما تماس می‌گیریم. اعتراض 3: مسئولیت همه جلسات و تصمیمات مالی به عهده فرد دیگری است. اعتراض 4: افراد زیادی هر روز با من تماس می‌گیرند و سعی می‌کنند چیزی ب فروشند. چرا باید به شما اعتماد کنم. اعتراض 5:‌ قبلا سه بار برای این موضوع با من تماس گرفته‌اید. لطفا دیگر با من تماس نگیرید! اعتراض 6: ببخشید، معذرت می‌خواهم اما در حال حاضر کارهای مهم‌تری دارم که باید انجام دهم.

اسلاید 20: 20۱) سیاست ما این نیست. ۲) از حوزه ی اختیارات من خارج است و یا کار من نیست. ۳) ممکن است در زمان بهتری تماس بگیرید؟ الان به هیچ وجه وقت ندارم. ۴) کامپیوتر من از کار افتاده است یا سرورهای ما دچار مشکل شده اند. ۵) پیام من را دریافت نکردید. ۶) قبل از تماس با شما در انتظار به دست آوردن اطلاعات بیش تر بودم. ۷) سلام ”احمد یا ”اصغر یا ”ابرام آقا تشریف دارند؟ ۸) لحظه ای صبر کنید تا صدای شما را بر روی بلندگوی تلفن بگذارم. ۹) مطمئنم که او با شما تماس خواهد گرفت. ۱۰) همین الان از مراسم به خاک سپاری مادرم بازمی گردم.10مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی

اسلاید 21: 21چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنیتن صدای مناسب لحن مناسب و گیرایی نداشتن لحجه خاصروابط عمومی قویمودب و منظم بودننگارش سریع تمرکز بالا

اسلاید 22: با تشکر از توجه شما و آرزوی موفقیت و شادکامی مستمر22منابع : درگی -پرویز – مدیریت فروش و فروش حضوری-1389-رسا-هشتم – صفحه 88تا97بازاریابی تلفنی – ماهنامه تدبیر – پروانه خوشبخت

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید