مدیریت و رهبری

بازاریابی صنعتی دکتر جوادین، فصل ۱۲، اخلاق در بازاریابی صنعتی

akhlagh_dar_bazaryabi_sanati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. رضا

    مسخره کردین با این قیمت گذاشتن؟ یه فصل ۲۰۰هزار تومن؟!!!!! بهترین کتابای دنیارو هم بخریم اینجوری قیمت نمیدن

نظر خود را بنویسید

بازاریابی صنعتی دکتر جوادین، فصل ۱۲، اخلاق در بازاریابی صنعتی

اسلاید 1: فصل 12 اخلاق در بازارهای صنعتی استاد گرامی دکتر فرخی ارائه دهنده حمزه منظم وطن دوست1

اسلاید 2: اهداف فصلآشنایی با نگاه اسلام به اخلاقآشنایی با برخی از مصادیق نقض اصول اخلاقی در بازاریابیآشنایی با نکات اخلاقی در ارتباط با آمیخته های بازاریابی2

اسلاید 3: مقدمهاخلاق استانداردهای رفتاری هستند که براساس آن می توان اقدامات بازاریابان را ارزیابی کرد. ممکن است برخی اقدامات قانونی باشد ولی اخلاقی بودن آنها را تضمین نمی کنندعوامل موثر بر رفتار اخلاقی بازاریابیشخص بازاریاب (ارزش های فردی ،نگرش ها و باورهای بازاریاب بر رفتار اخلاقی او تاثیر می گذارد)فرصت های پیرامونی بازاریاب ( مشخص نمودن سیاست های شرکت در زمینه اخلاقی)نگرش ها ، باورها و ارزش های دیگران ( همکاران ، سرپرستان و مدیران ارشد )3

اسلاید 4: نگرش اسلام به اخلاق کسب و کارفلسفه اخلاق اسلامی متاثر از سه اصل ذیل می باشدآسیب های اخلاقی کسب وکاریکپارچگی اخلاقیفرا کارکرد گراییآسیب های اخلاقی کسب وکارفضای کسب و کار به دلیل ماهیت خاص خود همواره در معرض آسیب های اجتماعی و اخلاقی قرار داردبرای موفقیت در بازار گاه به شگردهای غیر اخلاقی چون کم فروشی ، ارایه اطلاعات نادرست و تبانی روی می آورندبازار مکان معامله و سود است ، سودی که غالبا با حسابگری ودقت به عمل نمی آید و افراط در حسابگری می تواند شرکت ها را به ورطه ناهنجاری اخلاقی فرو ببرد4

اسلاید 5: یکپارچگی اخلاقیاخلاق متعالی کسب و کار به شکلی اساسی از شیوه سود گرایانه رایج در فضای تجاری فاصله می گیردرویکرد یکپارچه اسلام به اخلاق فردی و اجتماعی را می توان ازدستورهای اخلاقی وارده شده چون ساده گرفتن در معامله ،نگرفتن سود از مشتریان هنگام تامین مخارج روزمره، استحباب تقاضای فسخ معامله ، کراهت قسم خوردن در هنگام معامله و 0000 استنباط کرددر اخلاق اسلامی منطق تجارت تغییر می کند و تاکید می شود که به تجارت با خدا بپردازید که بسیار سودآورتر از تجارت های دنیوی استچنین تحلیلی می تواند افزون بر جلوگیری از تنش های اقتصادی و اجتماعی در بازار ، زمینه ساز بروز و ظهور بسیاری از فضایل اخلاقی در کسب و کار شود5

اسلاید 6: فرا کارکرد گراییدردیدگاه اسلامی نگاه کار گرایانه به اخلاق مردود است ، براساس آموزه های اسلامی تبلور اخلاق در کسب و کار می تواند به سودآوری بیشتر منجر شود ولی هدف گذاری صورت گرفته فراتر از محاسبات سود گرایانه استدر قرآن کریم وروایات معصومین نتیجه رعایت اخلاق در تجارت گشایش در روزی ،برکت در کسب و کار عنوان شده استبنابر این در این رویکرد به جای این که اخلاق در خدمت افزایش سود باشد ، تعالی انسان ها در کانون توجه قرار می گیرد6

200,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید