کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی و فروش بیمه

bazaryabi_va_forooshe_bime

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی و فروش بیمه”

بازاریابی و فروش بیمه

اسلاید 1: بازاریابی وفروش بیمهدکتر احمد روستاwww.drroosta.com1

اسلاید 2: نیازنیازمندعوامل رفع نیازدادوستدبازاریابیROOSTAwww.drroosta.com

اسلاید 3: بازارشناسی بازارداریبازارسازی ROOSTAمدیریت دادوستدwww.drroosta.com

اسلاید 4: بازاریابی چیست ؟بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ROOSTAwww.drroosta.com

اسلاید 5: CONDITIONSشرايط و عوامل محيطی COMPETITORSرقباCOMPANY(CORPORATE)شرکت (بنگاه)CUSTOMERSمشتریانCOLLABORATORSهمکاران وذینفعانROOSTAبازارشناسی

اسلاید 6: چه مدت می خرد؟چرا می خرد؟چه چیزی می خرد؟چگونه می خرد؟از كجا می خرد؟چه موقع می خرد؟چه كسی ميخرد؟تجريه و تحليل مصرف كنندهROOSTAwww.drroosta.com

اسلاید 7: مشتريان رقبا كدامند؟نظرات و انتظاراترقيب كيست؟انواع - ويژگيهارقيب چه ميكند؟رفتارها و برنامه هارقيب شناسیwww.drroosta.com

اسلاید 8: خصوصيات - دشواری در ارزيابی - ناتوانی در ارائه نمونه - نگرانی و تردید - ناآشنایی با تمایزهانا محسوس بودن اقدامات - محسوس کردن خدمت - خدمات مجانی بعنوان نمونه به تصميم گيرندگان اصلی - ارجاع دادن به مشتريان گذشته - تبليغات درست و موثر صفات و ويژگيهای خدمتROOSTA

اسلاید 9: تفکیک ناپذیری خصوصيات - همزمانی توليد و مصرف- تفكيك ناپذيری خدمت و ارائه دهنده خدمت - درگير بودن و نقش داشتن ساير مشتريان اقدامات - بهبود در گزينش كاركنان - بهبود روابط انسانی - جلوگيری از برخورد مشتريان ROOSTA

اسلاید 10: متغير بودن خصوصيات - دشواری استاندارد كردن - دشواری كنترل كيفيت - ارتباط كيفيت با عوامل محيطی - ارتباط كيفيت با شرایط انسانهااقدامات - دقت در جذب و بهبود و توسعه منابع انسانی - تجهیزات مناسب و جدید - آموزش مستمر و همگانی ROOSTA

اسلاید 11: زوال پذیری اقدامات مديريت تقاضا و عرضه شامل:- ايجاد انگيزه برای مصرف در شرايط غير فصلی- قيمت گذاری متفاوت - سيستم رزرو كردن - چند مهارتی كردن كاركنان خصوصيات - خدمت قابل نگهداری نیست- مشكلات مديريت تقاضا ROOSTA

اسلاید 12: آمیخته بازاریابی خدمات SERVICE MARKETING MIX1- محصول یا خدمت PRODUCT 2- قیمت خدمات PRICE 3- محل فروش یا ارائه خدمات (توزیع) PLACE4- ترویج و توسعه خدمات PROMOTIONROOSTA

اسلاید 13: 5- کارکنان (ارائه دهنده خدمت) PERSONNEL 6- دارائی های فیزیکی PHYSICAL ASSETTS 7- مدیریت فرآیند PROCESS MANAGENET ROOSTA

اسلاید 14: مدیریت خدمات مدیریت کیفیت خدمات - تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی - شناخت انتظارات، نیازها و خواسته ها - اولویت بندی نیازها و خدمات - کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند - تقویت مهارتهای ارتباطی و رفتاری - روحیه مشتری گرائی و بازارگرائی در همه کارکنان - قول و قرار به مشتری در حد توان و انجام تعهدات ROOSTA

اسلاید 15: مدیریت خدمات مکان یابی خدمات - جا انداختن خدمت و شرکت در ذهن مشتری - انتخاب بازار هدف - داشتن و پرورش مزیت متفاوت - رقیب شناسی و مشتری شناسی - تحکیم موضع و موقعیت خود در بازار - ایجاد وفاداری مشتری نسبت به خدمت و شرکت - توجه به ”منافع“ و ”ارزش“ مورد نظر مشتری ROOSTA

اسلاید 16: مدیریت خدمات مدیریت کارکنان خدمات - گزینش درست برمبنای ضوابط معین - آموزش و توجیه کارکنان - انگیزش و روحیه کاری - پاداش و ارتقاء اصولی - سنجش و ارزیابی منصفانه و به موقع - دادن اختیارات کافی - زمینه مساعد برای نوآوریها وابتکارات - تعیین اهداف قابل دسترس و انتخاب کارکنان ممتاز ROOSTA

اسلاید 17: مدیریت خدمات مدیریت بهره وری خدماتاستفاده از تکنولوژی برای تسریع و تسهیل خدمت مشارکت دادن مشتری (سلف سرویس)تعدیل تقاضا شامل: - قیمت های متفاوت - تسهیلات و انگیزه برای خدمات خارج از فصل تعدیل عرضه شامل: - استفاده از کارکنان نیمه وقت - چند مهارتی کردن کارکنان - بهبود و دگرگونی روشها و منابعیROOSTA

اسلاید 18: مدل PROMPT برای مزیت خدمت 1- مشتریان خود را اولویت بندی کنیدPRIORITIZE YOUR CUSTOMERSمشتریان همیشگی مشتریان کلیدیمشتریان درحال رشدسایر مشتریان ROOSTA

اسلاید 19: ۲- قابل اتکاء و قابل اعتماد بودنRELIABILITYهمواره قول و قرارها و وعده ها و تعهدات را به موقع انجام دهید تا قابل اعتماد و اتکاء باشید.ROOSTA

اسلاید 20: ۳- سازماندهی برای مشتریان ORGANIZING FOR CUSTOMERSساختارها را براساس مشتریان سازماندهی کنید.ROOSTA

اسلاید 21: ۴- اندازه گیری رضایت مشتریان MEASURING CUSTOMER’S SATISFACTIONشاخص رضایت مشتریمراکز نظر سنجیارتباط دائمی با مشتریانROOSTA

اسلاید 22: ۵- آموزش کارکنان PERSONNEL TRAININGبرای آموزش و تعلیم به عنوان کلید تحول در مهارتها سرمایه گذاری کنید.دقت در انتخاب آموزش دهندگان، محتوای آموزشی و آموزش گیرندگان. انواع آموزش های در جریان خدمت.ROOSTA

اسلاید 23: ۶- تکنولوژی گراییTECHNOLOGY FOCUSINGتاکید بر استفاده از تکنولوژی های نوین استفاده درست از تکنولوژی استفاده از تکنولوژی برای دستیابی مزیت رقابتیROOSTA

اسلاید 24: عوامل مهم ممیزی خدمات 1- عوامل محسوس TANGIBLES آیا سازمان خدماتی تجهیزات مدرنی دارد؟آیا ابزارها و وسائل تسهیلاتی خدمات از نظر ظاهر چشمگیرهستند؟آیا کارکنان از لحاظ ظاهر مرتب و آراسته هستند ؟آیا لوازم وعوامل مرتبط با خدمت مانند کاتالوگ و بروشور صورتحسابها جالب و چشمگیر هستند؟ROOSTA

اسلاید 25: 2- قابل اتکاء بودن RELIABILITYآیا وقتی قولی داده میشود به موقع انجام میشود؟آیا وقتی مشتری مشکل یا مساله ای دارد، با علاقمندی و احساس مسئولیت به آنها توجه می شود؟ آیا خدمات را از آغاز درست انجام می دهید؟آیا خدمات را طبق قول وتعهدی که داده اید ارائه میدهید؟آیا گزارشات را بدون اشتباه تهیه می کنید؟ROOSTA

اسلاید 26: 3- واکنش پذیری RESPONSIVENESSآیا کارکنان سازمان خدماتی زمان دقیق انجام خدمات را به مشتریان اعلام میکنند؟آیا خدمات مورد نظر مشتری را بدون اتلاف وقت و فوراً انجام میدهید؟آیا همواره آماده کمک به مشتری هستید؟آیا بدون عذر و بهانه به خواسته مشتری واکنش فوری نشان میدهید؟ROOSTA

اسلاید 27: 4- اطمینان ASSURANCEآیا رفتار کارکنان باعث ایجاد اطمینان و اعتماد مشتریان میشود؟آیا مشتریان درانجام معاملات احساس ایمنی و آرامش دارند؟آیا با مشتریان مودب هستید؟آیا برای پرسشهای مشتریان دانش و اطلاعات کافی دارید؟ROOSTA

اسلاید 28: 5- همدلی EMPATHYآیا توجه فردی به مشتریان نشان میدهید؟آیا ساعات کار سازمان برای راحتی مشتریان تنظیم میشود؟آیا کارکنان ویژه ای برای رسیدگی به مشتریان خاص دارید ؟آیا نیازهای خاص و اضطراری مشتریان را پاسخ میدهید؟ROOSTA

اسلاید 29: راهکارهای فروش بیشتر وبهتر1- مجموعه ای از ارزشهای اضافی ومکمل برای کالاها وخدمات فعلی خود آماده کرده وارائه دهید. ارزشهای جانبی واضافی ومکمل را از دید ومنظر مشتری شناسائی کنید.29www.drroosta.com

اسلاید 30: پرسشهای کلیدی برای فراهم کردن ارزشهای اضافی:چه ارزشهای اضافی و مکملی برای کالاها و خدمات فعلی شما مناسب هستند؟چگونه می توانید نحوه وامکان استفاده مفیدتر وموثرتراز کالاها وخدمات خود را با شناخت چگونگی استفاده آنها توسط مشتریان فعلی بهبود بخشید؟- مشتریانتان چه نوع محصولات غیر مرتبطی با کالاها وخدمات شما می خرند واستفاده می کنند؟30www.drroosta.com

اسلاید 31: -به چه نوع رویدادها یا مراسمی علاقمندند وچگونه می توانید با دعوت مشتریان ارزش واهمیت آنها را یادآور شوید؟ -چه کالاها وخدماتی را رقبایتان عرضه می کنند وچگونه می توانید مشابه یا بهتر از آنها برای مشتریان خود فراهم کنید؟31www.drroosta.com

اسلاید 32: 2- از عوامل انگیزشی جدید برای فروش بیشتر استفاده کنید.عوامل انگیزشی را با توجه به نوع مشتریانتان شناسائی کنید.نکته مهم گرانی یا ارزانی عوامل انگیزشی نیست ،بلکه ارزش وجذابیت آنها از دید مشتری مهم است.عوامل انگیزشی نامناسب ونامتناسب با مشتریان می توانند آثار منفی ومخرب داشته باشند وسود را کاهش دهند.32www.drroosta.com

اسلاید 33: عوامل انگیزشی متمایز وجدید که حاصل حساس شدن وآگاهی از سلائق وعلائق مشتریان هستند در حفظ وبازگرداندن مشتریان نقش مهمی دارند.از ایده های نو برای معرفی عوامل انگیزشی استفاده کنید.33www.drroosta.com

اسلاید 34: 3- انجمن وباشگاه هواداران ومشتریان ایجاد کنید.شرایطی فراهم آورید تا مشتریان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده واز مزایا وکاربردهای محصولات شما تبادل نظر کنند.34www.drroosta.com

اسلاید 35: 4- اعتماد سازی کنید.اعتماد سازی نتیجه :درستی ودرستکاری همگانی و همیشگی ،تجربه خوب خرید،انصاف ،خوش قولی،قابل اتکا بودن ، شایستگی کارکنان ورعایت اصول حرفه ای و انسانی واخلاق حرفه ای است.35www.drroosta.com

اسلاید 36: 5- اشتباهات وضایعات را به حداقل ممکن برسانید. کارها را از آغاز درست انجام دهید. اشتباهات وضایعات را عارضه یابی کنید و آنها را حذف نمائید.36www.drroosta.com

اسلاید 37: 6-نارضایتی ها را جدی بگیرید.مراقب مشتریانتان باشید تا آنها مراقب شما باشند.ناراضی ها ونارضایتی ها را بشناسید وعلل وعوامل آنها را بیابید.مشتریان شاکی وخاموش را شناسائی کنید.نارضایتی ها را جبران کنید.37www.drroosta.com

اسلاید 38: سکوت مشتری را جدی بگیرید .سکوت علامت رضایت نیست ،درد شکایت است.در برابر هر«یک» شکایتی که می شنوید،26 شکایت شنیده نمی شوند.38www.drroosta.com

اسلاید 39: 7- بازاریابی وفروش را از نقطه پایان ،یعنی از آنچه باعث خشنودی ورضایت وماندگاری مشتری می شود آغاز کنید.ارتباط دائم با بازار ومشتریان راپیش نیاز شناخت معیارهای خرید مشتریان بدانید. معیارها،رفتارها وعلائق وسلائق مشتریان ثابت نیستند.39www.drroosta.com

اسلاید 40: ارزش وکیفیت را مشتری بیان کرده،فروشنده فراهم و عرضه می کند وبازار داوری وارزیابی می نماید.شرایط لازم برای بازاریابی معکوس ،درخواستی ،سفارشی وانفرادی فراهم کنید.«بازار رقابتی ،عبارت « بفروش- بساز»جایگزین «بساز-بفروش» کنید.40www.drroosta.com

اسلاید 41: واکنش سریع به انتظارات روز وارزشهای مورد نظر مشتریان،نوعی مزیت رقابتی برای حفظ و نگهداری مشتریان بدانید.یکی از مهمترین روشهای جلوگیری از حبس سرمایه ناشی از کالاهای بدون مشتری ، بازار شناسی درست ودائمی است.41www.drroosta.com

اسلاید 42: 8- مدیریت پورتفوی (سبد)مشتریان را فراموش نکنید.علاوه بر پورتفوی(سبد) محصولات به پورتفوی مشتریان یعنی انواع گروههای مشتریان توجه ویژه داشته باشید.مشتریان را گروه بندی کرده وبا هر گروه درست برخورد کنید.42www.drroosta.com

اسلاید 43: 9- مشتری مداری را باور کنید.مشتری مداری را یک ارزش جمعی وسازمانی بدانید.مردم داری پیش شرط مشتری مداری است.43www.drroosta.com

اسلاید 44: گامهای اجرائی بهبود خدمات :1- برگزاری مسابقه بین کارکنانازکارکنان خود بخواهید حداکثر در100 واژه توضیح دهند که چرا از ارائه خدمت برتر به مشتریان و همکارانشان احساس خوبی پیدا می کنند.همه پاسخها را برای مطالعه همه کارکنان منتشر کنید وسه نوشته برتر را انتخاب وبه آنها جایزه دهید.44www.drroosta.com

اسلاید 45: 2- تعدادی از بهترین مشتریان را برای ملاقات با کارکنان دعوت کنید.از آنها بخواهید مهمترین ویژگیهای خدمات دریافتی از کارکنان را شرح دهند. اجازه ندهید کارکنان ومشتریان از یکدیگر سوال کنند.45www.drroosta.com

اسلاید 46: 3- چهار یا پنج شکایت نامه دریافتی در سال گذشته را انتخاب کنید. درجلسه کارکنان،نامه های شکایت آمیز را با صدای بلند بخوانید(با دقت از نام بردن هرکس خودداری کنید تا از تنش وانتقام جوئی پرهیز شود). از گروههای کوچک بخواهید تا در مورد هر شکایت وآثار بی توجهی برای رفع یا بهبود عامل نارضایتی بحث وگفتگو کنند.46www.drroosta.com

اسلاید 47: 4- مشتریان را گروه بندی کنید.درصد مشتریان خود را در هر یک از گروههای زیر مشخص کنید.AMBASSADOR سفیر: مشتریانی که فعالانه به ترویج وتبلیغ وتعریف شما می پردازند ،به انواع مطبوعات نامه می نویسند،شمارابه دیگران توصیه می کنند وبا دادن کارت ویزیت شما به دیگران از آنها می خواهند که با شما کارکنند.این نوع مشتریان ،خودرا شریک شما می دانند. شعار:«بیایید آینده را با هم بسازیم»47www.drroosta.com

اسلاید 48: ADVOCATE هوادار: با دوستان وهمکاران خود از شما به نیکی ومثبت یاد می کند وصمیمانه شما را در برابر دیگران تأیید می کند .شعار:« اصرار دارم با شما کار کنم»LOYAL وفادار: بارها به طرف شما می آید ومکرر خرید می کند وآخرین محصولات شما را حتی با قیمت نسبتاً گرانتر می خرد. برای بهبود محصولات پیشنهاد ونظر می دهد وبه سادگی بطرف رقبایتان نمی رود. شعار:« ترجیح می دهم ارتباطم را با شما حفظ کنم »48www.drroosta.com

اسلاید 49: ACQUAINTANCE آشنا : ازشما چیزهایی شنیده اما عقیده محکمی ندارد.اگر محصولتان مناسب باشد ممکن است از شما بخرد وبه سادگی امکان دارد از رقیب شما خریداری کند. شعار: « میدانم هستید ،با شما آشنا هستم»STRANGER بیگانه: ایده ونظری در مورد شما ندارد. شعار: « بین شما ودیگران تفاوتی نمی بینم »49www.drroosta.com

اسلاید 50: THE DISAPOINTED دلخور: قصد ندارد دیگر با شما کار کند. شعار :« به شما اعتماد ندارم ودیگر نمی خواهم با شما کار کنم» THE ANGRY CUSTOMER مشتری عصبانی : تجربه بدی از شما دارد وبه شدت وفعالانه شمارا رد می کند. شعار:« شما به من ضربه زده اید ،شما نمی توانید جبران کنید »50www.drroosta.com

اسلاید 51: THE TERRORIST قاتل: مصمم است شهرت شما را خدشه دار کند. شعار: « در جستجوی انتقام هستم،دیگران را از انجام هر کار مثبتی برای شما دلسرد می کنم»51www.drroosta.com

اسلاید 52: 5- حداقل از سه شرکت یا بنگاه شناخته شده با خدمات عالی بازدید کنید. با تعدادی از کارکنان آنها مصاحبه کنید ودلائل تعصب وتعلق وتعهد آنها را در مورد خدماتی که ارائه می دهند بپرسید. چه ایده هایی می توانید از آنها بگیرید ؟ ایا تیم شما مثل آنها متعهد هستند؟ تفاوتهای شما وآنها کدامند؟ از این تمرین چه آموخته اید؟52www.drroosta.com

اسلاید 53: 6- خدمتگزاری را بعنوان یک ارزش جمعی بدانید.خدمتگزاری واقعی نیازمند اندیشه ،احساس ورفتار ویژه خدماتی استخدمتگزاری نوعی بینش ،نگرش وارزش است که با عث انگیزش بیشتر می شودلازمه خدمتگزاری شش عامل مهم است که عبارتند از:دست ودلباز باشیدهمدل وعاطفی باشیدمشکل گشا ومثبت باشیدمشتاق یادگیری ورشد باشیدمسئولیت پذیر باشیددنیا را از منظر مشتری ببینید53www.drroosta.com

اسلاید 54: 7 – خدمتگزاران واقعی وبرتر شرکت یا بنگاه را انتخاب کنید.از آنها بخواهید «رموز خدمتگزاری وخدمت رسانی » خود را بازگو کنند.نظر دیگران را بعنوان بازخورد جمع کرده ومنتشر وترویج کنید.8- برنامه تعلیماتی بر اساس « رموز خدمتگزاری » تنظیم کنید.54www.drroosta.com

اسلاید 55: 9- مشتری سازمان خودتان شوید یا مشتری بنگاهی مشابه خودتان .خود را در جای مشتریان قرار دهید تا اقدامات اصلاحی یا بهبود خدمات را بهتر بشناسید وارائه دهید.10- به خدمتگزاران واقعی وصمیمی وصادق پاداش دهید.55www.drroosta.com

اسلاید 56: 11- موفقیت ها را جشن بگیرید و روحیه خدمت گزاری را ترویج و تقویت کنید. 12-خدمت را عبادت بدانید وخادم بمانید.13- خدمات برتر را در هر هفته از هرجا وهرکس که دریافت کرده وشما را خشنود ساخته اند یادداشت کنید واز آنها قدردانی کنید.14-گاهی با تلفن به سازمانهای خدماتی نحوه پاسخگویی ،علاقمندی ،ادب،آگاهی ودلسوزی آنها را در خدمت رسانی بشناسید.56www.drroosta.com

اسلاید 57: 15- استاندارد خدمات خود را SMART کنید. S= SIMPLE,SPECIFIC,SAFEM=MEANINGFUL,MEASURABLE,MULTI LEVEL A =ACHIEVABLE,ACCESSABLE,ATTRACTIVE R= RELAVENT, RELIABLE, REALISTIC T= TIME-BOUND,TOTAL,TACTFUL57www.drroosta.com

اسلاید 58: 16- اعتماد سازی کنید.آنچه برای مخاطب مهم است ،بشناسید.قول دهید که برای او و آنچه برایش مهم است ،کاری خواهید کرد.انجام دهید آنچه را قول داده اند.بررسی وبازنگری کنید تا مطمئن شوید که آنها راضی هستند.58www.drroosta.com

اسلاید 59: آثار خدماتخدمات نامناسبمشتریان خشمگینتبلیغات دهان به دهان منفیبدنامیکاهش مشتریان(عدم بازگشت مشتری)کاهش سوددرآمد کمتری برای کارکنانمدیران خسته و عصبانیکارکنان غمگینخدمات ضعیفخدمات مناسبمشتریان خشنودتبلیغات دهان به دهان مثبتخوشنامیافزایش مشتریان (بازگشت مشتری)سود بیشتردرآمد بیشتر برای کارکنانمدیران با انگیزهکارکنان متعصب وعلاقمندخدمات برترموفقیت بیشتر59www.drroosta.com

اسلاید 60: انتظارات مشتریان مزایاADVANTAGES مشخصاتFEATURES قابلیت اتکا RELIABILITYتنوعVARIETYکیفیتQUALITYسادگیSIMPLICITYانعطاف پذیری FLEXIBILITYمنافعBENEFITS60www.drroosta.com

اسلاید 61: انتظارات جدیداز خدمات نوینراهنمایی ومشکل گشائی الکترونیکوب سایتتوصیه درستاستفاده راحترعایت حقوق مشتریپاسخگویی سریعتعمیر در محل61www.drroosta.com

اسلاید 62: CUSTOMER VALUES ARE CHANGING , CUSTOMER RETENTION IS AN ART THE ART OF KEEPING GOOD CUSTOMERS ارزشها برای مشتریان تغییر می یابندحفظ مشتری(بازارداری) یک هنر استهنر نگهداری مشتریان خوبwww.drroosta.com62

اسلاید 63: ابزارهای پایش وسنجش رضایت مشتریان:نظام شکایات وپیشنهادهانظرپرسی رضایت مشتریانخرید کاذب وساختگیتجزیه وتحلیل مشتریان از دست دادهاستفاده از نرم افزارهای CRMملاقاتهای عمودی وویژه63www.drroosta.com

اسلاید 64: رویکردهای اصلاح وبهبود خدمات:برخورد مورد به مورد وانفرادی CASE-BY-CASEنظام رسیدگی ومراقبت از مشتریانحل زودهنگام مشکلات ومسائلجایگزین کردن خدمات64www.drroosta.com

اسلاید 65: اهداف تحول:تغییر،تأثیر،تقویت وبهبود«نادر»:-نگرش-انگیزش-دانش-رفتاروروش65www.drroosta.com

اسلاید 66: موتور شش سیلندر فروشدانش کسب و کاردانش صنعتدانش جامعهدانش محصولدانش فروشنگرش66www.drroosta.com

اسلاید 67: ویژگیهای عناصر FAB را برای اثرگذاری بر مخاطب در فروش بشناسید و از آنها استفاده کنید.مشخصاتمزایامنافعFEATURESADVANTAGESBENEFITS67www.drroosta.com

اسلاید 68: فروشنده خوش بختخوش حال و بانشاطخوش ظاهروخوش تیپخوش خو وخوش اخلاقخوش برخورد وخوشرفتار خوش نام وخوش سابقهخوش فکروخوش فهمخوش گو وخوش بیانخوش رو وخنده روخوش دل وخوش قلبخوش بین وامیدوار68www.drroosta.com

اسلاید 69: عقیدهعشقعُرضهعمل صالح(علمی)رمز موفقیتفروش69www.drroosta.com

اسلاید 70: عناصر وعوامل دهگانه «موفقیت فروش»مشکل شناسی ،مشکل گشائیواقع بینی،وضعیت شناسیفرصت یابی ،فرصت سازیقدرتمندی ،قاطعیتیادگیری،یارائیتحول گرائی،تأثیرگذاریفعال بودن ،فکور بودنرقابت پذیری ،ریسک پذیریورزیدگی ،وظیفه شناسیشکیبائی ،شهرتموفقیتفروش70www.drroosta.com

اسلاید 71: عوامل قوه ومزیت رقابتیباور، بصیرت، برشارتباط فراگیر، اطلاعات جامع، احاطه کاملزیرکی ، زرنگی، زبده بودناخلاقیات، اعتماد، اصالتراه حل یابی، رقابت پذیری، رشد دائمگرمی، گیرائی، گزینه سازیرفتار حرفه ای، رضایت، روحیه همکاریدرایت، درستکاری، دل پذیریارزش، آرامش، آسایشنوگرائی، نتیجه جوئی، نیکیبازارگردان71www.drroosta.com

اسلاید 72: نیک آثارنیک دلنیک خواهنیک نامنیک جونیک رفتارنیک گفتارنیک بیننیک خونیک اندیشبازاریابی انسانی72www.drroosta.com

اسلاید 73: مشتری مداریاطلاع یابی از مشتریاطلاع رسانی درستبه مشتریارتباط دائم با مشتریپاسخگوئی به انتظارات مشتریاحترام وتکریم واقعیمشتریآزادی انتخاب برای مشتریمراقبت ورسیدگیسریع ودرست ROOSTAاعتقاد به مشتری 73www.drroosta.com

اسلاید 74: حرفه ای تداومتحولتعهدتوکلتکاملتعلقتخصصROOSTA74www.drroosta.com

اسلاید 75: خویش را باور کنهیچ کس جز تو نخواهد آمدهیچکس بر در این خانه نخواهد کوبیدشعله روشن این خانه تو باید باشیهیچکس چون تو نخواهد تابیدچشمه جاری این دشت تو باید باشیهیچکس چون تو نخواهد جوشیدسرو آزاده این باغ تو باید باشیهیچ کس چون تو نخواهد رویید75www.drroosta.com

اسلاید 76: باز کن پنجره صبح آمده استدر این خانه رخوت بگشایباز هم منتظری؟هیچ کس بر در این خانه نخواهد کوبیدو نمی گوید برخیزکه صبح است،بهار آمده است76www.drroosta.com

اسلاید 77: خانه خلوت تر از آن است که می پنداریسایه سنگین تر از آن است که می پنداریداغ،دیرین تر از آن است که می پنداریباغ،غمگین تر از آن است که می پنداری ریشه ها می گویندما تواناتر از آنیم که می پنداری مرحوم مجتبی کاشانی77www.drroosta.com

اسلاید 78: دردرا باید گفت حرف را باید زد رودباید شدو رفت دشت باید شد و خواند کوه باید شد و ماند با سپاس احمد روستاwww.drroosta.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید