bazihaye-rayaneei-va-online

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازی‌های رایانه‌ای و آنلاین”

بازی‌های رایانه‌ای و آنلاین

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: بازی های رایانه ای و آنلاین

اسلاید 3: بازی رایانه ای یابازی کامپیوتری ،یک بازی ویدیوئی است که به جای اجراروی کنسول بازی ویدیوئی یا دستگاه آرکید، دررایانه شخصی انجام می شود.بازی های کامپیوتری از سال 1983 خصوصأ دراروپا رایج گردیدند.این زمان ، زمان کدگزاری اتاق خواب نام گرفت.این بازی ها ازسال2000 به صورت دیجیتالی مورد انتشار قرارگرفتند.این بازی هابه صورت رایگان یا به عنوان محصول تجاری عرضه می شوند.

اسلاید 4: باور روان شناسان و جامعه شناسان، بازی واسباب بازی که عمیقاً با زندگی کودکان ونوجوانان پیوند خورده است، درروحیه وتکوین شخصیت آنان، اثرعمیقی برجای می گذارد وباعث میشود که کودکان ازطریق آشنایی با الگوها وهنجارهای جامعۀ خویش ودرونی سازی ارزش های آن درراستای اجتماعی شدن، گام بردارند.کاپلان درمورد نقش بازی بررشداجتماعی کودک مینویسد:«بسیاری از تعاملات میان فردی کودکان پیش دبستانی، درچهارچوب بازی روی میدهند و روابط کودکان با والدین، خواهروبرادرها وهم سالانشان، درمقطع پیش دبستانی، به شدّت متحوّل میشوند»!درمورد بازی ورشد عاطفی کودک نیزگفتنی است: « بازی» بهترین وسیله برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و بهترین راه برای پرورش هیجان ها وعواطف اوست.درحین بازی است که اوچگونگی بروزعواطف، کنترل وارضای مناسب آن رایاد می گیرد.

اسلاید 5: پدیدۀ بازی برحسب علل،زمینه هاوشرایط،طی زمان هاومکان های مختلف، به لحاظ ساختار،محتواوکارکرد(اثر)،شکل های گوناگونی به خودگرفته است. براین اساس،ازنیمۀ دوم قرن بیستم وهمراه وهمگام باتحوّلات و پیشرفت ها درصنایع الکترونیکی،بازی هاواسباب بازی هایی جدیدومتفاوت باگذشته،پابه عرصه وجودگذاشته که اصطلاحاً «بازی های رایانه ای» نامیده میشود. گرچه تاریخچۀ بازی های رایانه ای به دهۀ 1970م،برمی گردد؛امّادرمدّت کوتاهی پس ازپیدایش، نه تنها تحوّل عمیق واساسی درنظام تفریحات وسرگرمی کودکان به وجود آوردند،بلکه درحال حاضر، گسترۀ بازی های رایانه ای بعنوان یک وسیلۀ گذران اوقات فراغت، به عرصۀ بزرگسالان نیزکشیده شده است.

اسلاید 6: ضرورت موضوعصنعت ساخت بازی های ویدیویی ورایانه ای،درحال حاضر، به گسترده ترین وسودآورترین حرفه ها در صنعت سرگرمی کودکان تبدیل شده است.بازی های الکترونیکی درعین آنکه خوددارای شبکه،سایت های مخصوص وگروه های گفتگو وصحبت دراینترنت هستند، به صورت مجموعه ای صوتی وتصویری به دیگر رسانه هامنتقل شده اند.

اسلاید 7: همچنین درآینده به دلیل گسترش فناوری ها،میتوانیم منتظرامکان بازی با ابزارهای جدیدترنیزباشیم.استفاده ازبازی های الکترونیکی ازطریق تلویزیون،دستگاه های جیبی ورایانه های شخصی،هم اکنون به تلفن همراه، رایانه های جیبی وگیرنده های دیجیتال تلویزیونی نیزکشیده شده است.محتوای بازی به سرعت درحال تغییراست وباکاربردهای گرافیکی وبه دلیل جاذبه ای که درآنهانهفته است،روز به روز واقعی تربه نظررسیده،نظرکودکان ونوجوانان بیشتری را به خود جلب می نمایند.دراین بین،رقابتی که بین شرکت هاوتولیدکنندگان مختلف درتصاحب هرچه بیشتربازار فروش بوجودآمده،آنهارابرآن داشته که باارائه بازی های هرچه جالبتر ومهیج تر ،سود بیشتری رابه خوداختصاص دهند ومتأسفانه موضوعی که دراین آشفتگی بازار مورد توجه نیست،همان جنبه های اخلاقی وتربیتی مشتریان این بازی ها،یعنی کودکان است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید