کسب و کار اقتصاد و مالی

بانکداری اختصاصی

bankdariye_ekhtesasy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بانکداری اختصاصی”

بانکداری اختصاصی

اسلاید 1: بانكداري اختصاصي

اسلاید 2:

اسلاید 3: محصولخدمتبانكداري اختصاصي

اسلاید 4: فعالیتی جانبی است که با هدف بهبود و ارتقای محصول اصلی انجام می‌گیرد.گرچه فرآیند این کار، ممکن است با یک محصول مرتبط باشد، اما اجرای خدمت لزوما نامحسوس است و معمولا مالکیت هیچ‌ یک از عوامل تولید محصول اصلي را به‌ دنبال ندارد. خدمت

اسلاید 5: فرآيند خدمتخدمت، فرآیندی است که در تعاملات بین مشتریان و کارکنان، منابع فیزیکی، کالاها و یا سیستم‌های ارائه‌کننده خدمت، روی می‌دهد تا راه‌حلی مسائل مشتریان باشد.بانكداري اختصاصي

اسلاید 6: مهندسي خدمت

اسلاید 7: خدمتتعریف خدمت، به‌دلیل تنوّع آن، همواره کار سختی بوده است. آنچه موضوع را پیچیده‌تر می‌کند، این است که اغلب، به‌دلیل غیر محسوس بودن بسیاری از داده‌ها و ستاده‌ها، درک کردن روشی که خدمت در آن ایجاد و به مشتریان عرضه می‌شود، دشوار است. اکثر مردم تعریف تولید یا کشاورزی، مشکل چندانی ندارند، ولی تعریف خدمت دچار مشکل هستند.در دنیای امروز، افراد در محیطی زندگی می‌کنند که به‌طور روزافزون به‌سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می‌رود. دیگر خدمات بخش کوچکی از اقتصاد به‌شمار نمی‌رود، بلکه به‌عنوان قلب ارزش‌آفرینی در اقتصاد مطرح است. دیگر خدمات به خدمات بانکی، پستی، بیمه‌ای، بهداشتی و آموزش محدود نمی‌شود بلکه اغلب محصولاتی که خریداری می‌کنیم، عناصری از خدمت را نیز شامل می‌شوند. در واقع طیف وسیعی از کالاها داشتن مزیت رقابتی بر فعالیت‌های مبتنی بر خدمت تکیه دارند. هم اکنون خریدار یک خودرو یک بسته جامع از منافع خدمات و نه صرفا یک خودرو را خریداری می‌کند. حتی کالاهایی نظیر تلویزیون و ماشین لباسشویی، معمولا همراه خدماتی نظیر تحویل، تأمین مالی، بیمه و تعمیر همراه هستند.امروزه مفهوم خدمت به مشتریان، شامل تعاریف جدیدی است؛ چراکه ارائه خدمات فقط به بخش کوچکی در ساختمان مرکزی شرکت اختصاص ندارد؛ بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی برعهده دارند. حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به‌طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می‌تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می‌کنند، پشتیبانی کند. براساس این نگرش، خدمت به مشتریان، شامل کلیه اموری است که شرکت به‌منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها دریافت بیشترین ارزش از خدماتی که خریداری کرده‌اند، انجام می‌دهد. این تعریف جامع، همه چیز را دربر می­گیرد. هر چیزی که اضافه بر خدمت هسته‌ای، عرضه و موجب تفکیک آن از خدمات رقبا می‌شود، خدمت به مشتریان محسوب می‌شود.

اسلاید 8: رضايت احساس مثبتي است كه در فرد پس از استفاده از كالا يا دريافت خدمت ايجاد مي شود. رضايت نارضايتي مشتريبالاتر از سطح انتظارات مشتريدرجه رضايت, نارضايتي و ذوق‌زدگي افراد همواره به ميزان فاصله سطح انتظارات و عملكرد عرضه كننده مربوط مي‌شود. معمولاً نارضایتی خود را با خانواده، همکاران و دوستانمان در میان می گذاریم.اشباع رضايت/ ذوق زدگيپايين‌تر نسبت به انتظارات

اسلاید 9: زماني كه توليدكننده بداند مشتري چه مي‌خواهد و انتظارات وي از خدمت مورد نظر در چه سطحي است, با استفاده از متخصصين توانمند مي‌تواند به طراحي خدمت اقدام كندطراحي خدمتدر اين مرحله لازم است ويژگي‌هاي خدمت مورد نظر متناسب با ابعاد مختلف نياز و انتظارات مشتري تعريف و طراحي شود. اگر در تعريف و طراحي اين انطباق به خوبي شكل نگيرد بايد منتظر نارضايتي مشتري پس از دريافت و استفاده از خدمت باشيم.

اسلاید 10: نگاهي به مدل تعالي EFQMمسئوليت‌پذيري آينده‌اي پايدار دستيابي به نتايج متوازن ارزش افزايي مشتريان رهبري با دورانديشي، الهام بخشي و درستي مديريت به وسيله فرآيندها موفقيت از طريق كاركنان پرورش خلاقيت و نوآوري ايجاد شراكت‌ها

اسلاید 11: تحقیقات بازاریابی به معنی تلاش های سیستماتیک و هدفمندی است که شناسائی ، گردآوری ، ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور کمک رسانی به مدیران در تصمیم گیری های مرتبط با حل مشکلات و استفاده از فرصت های بازار و بازاریابی انجام می‌شود. تحقيقات بازار و بازاريابي

اسلاید 12: تحقیقات بازاریابی به معنی تلاش های سیستماتیک و هدفمندی است که شناسائی ، گردآوری ، ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور کمک رسانی به مدیران در تصمیم گیری های مرتبط با حل مشکلات و استفاده از فرصت های بازار و بازاریابی انجام می شود . تحقيقات بازار و بازاريابي نظارت به شرایط بازار و ارزیابی آن قضاوت درباره روندهای کار و کسب شناسایی مشتریان شناسایی رقبا شناسایی عوامل توزیع کم کردن فاصله از رقبا تصمیم گیری صحیح کاهش ریسک ها استفاده از فرصت ها بهبود نتایج فعالیت ها

اسلاید 13: بانكداري اختصاصي و كارآفرينيکارآفرینانمحیط کارآفرینیسرچشمه های فرصتبهره برداری از فرصتتشخیص فرصتدستاورد های بهره براداری از فرصتشانس برآورده کردن نیاز(علاقه یا خواسته) بازار، از طریق ترکیب خلاقانه ی منابع برای خلق ارزش بیشتر.

اسلاید 14: فرآيند توسعه‌ي فرصتنياز برآورد نشده ، منابع درست مصرف نشدهمفهوم کسب و کارمدل كسب وكار طرح كسب وكاراستقرار ، اجرا، توسعه آرديش ويليBussiness Concept (BC)Bussiness Plan (BP)چه ارزشي، چگونه، براي چه كسي خلق و چه منافعي داردBussiness Model (BM)وجود فرصتکشف فرصتتصمیم بهره‌برداری از فرصتاجرافرآیند سازماندهیاستراتژی کارآفرینانهاکتساب منابع

اسلاید 15: تاريخچه بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا)از سال 1692 در اروپا (انگليس) توسعه داده شد.در سال 1815 در سويس قوت پيدا كرد.در دوران جنگ جهاني دوم مفهوم و كاربرد گسترده‌اي يافت.بيشتر در مناطق آزاد اقتصادي رونق پيدا كرد. (سوييس 27% منابع بانكداري اختصاصي دنيا را در اختيار دارد-2009)Historically, private banking has developed in Europe .Some banks in Europe are known for managing assets of some royal families. The assets of Princely Family of Liechtenstein is managed by LGT Bank (founded in 1920). The assets of Dutch royal family is managed by MeesPierson (founded in 1720). The assets of British Royal Family is managed by Coutts (founded in 1692)

اسلاید 16: تاريخچه بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا)توسعه ي بانكداري اختصاصي در سه دهه‌ي گذشته بوده است.باجه‌اي به نام Private Bank در بانك‌هاي خارجي.در بانك Barclays ، 60% و در بانك UBS 75% درآمد بانك.

اسلاید 17: ده بانك برتر جهاني در بانكداري اختصاصيListed By AUM (2012)(Asset Under Management)

اسلاید 18: Private banking is banking, investment and other financial services provided by banks to private individuals who invest sizable assets. The term private refers to customer service rendered on a more personal basis than in mass-market retail banking, usually via dedicated bank advisers. It does not refer to a private bank, which is a non-incorporated banking institution.Private banking forms an important, more exclusive, subset of wealth management. At least until recently, it largely consisted of banking services (deposit taking and payments), discretionary asset management, brokerage, limited tax advisory services and some basic concierge-type services, offered by a single designated relationship manager. On the whole, many clients trusted their private banking relationship manager to ‘get on with it’, and took a largely passive approach to financial decision making.Private Banking (Wikipedia)

اسلاید 19: Definition of Private BankingPersonalized financial and banking services that are traditionally offered to a banks rich, High Net Worth Individuals (HNWIs). For wealth management purposes, HNWIs have accrued far more wealth than the average person, and therefore have the means to access a larger variety of conventional and alternative investments. Private banks aim to match such individuals with the most appropriate options.Private Banking (Investopedia)

اسلاید 20: Investopedia explains Private BankingIn addition to providing exclusive investment-related advice, private banking goes beyond managing investments to address a clients entire financial situation. Services include: protecting and growing assets in the present, providing specialized financing solutions, planning retirement and passing wealth on to future generations.  While an individual may be able to conduct some private banking with $50,000 or less in investable assets, some exclusive private banks only accept clients with at least $500,000 worth of investable assets. The rationale is that such high levels of wealth allow these individuals to participate in alternative investments such as hedge funds and real estate. Furthermore, this level of wealth often prevents liquidity problems.  Private Banking (Investopedia)

اسلاید 21: Private Banking (LGT – Germany)

اسلاید 22: بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا)شامل بانكداري، سرمايه گذاري، ساير خدمات مالي است.توسط بانك به افرادي كه دارايي‌ يا سرمايه‌ي قابل توجهي دارند ارائه مي‌شود.عبارت ”اختصاصي“ اشاره به خدمات متفاوتي در مقايسه با بازار عمومي دارد كه توسط مشاوران خاص مشتريان به آنها داده مي‌شود.

اسلاید 23: بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا)شكل دهنده‌ي مجموعه‌اي داراي اهميت و منحصربه‌ فرد از مديريت ثروت است كه توسط يك مدير ارتباطي ارائه مي‌شود.باتوجه به خدمات موجود :دريافت و پرداخت سپردهمديريت با احتياط دارايي‌هاكارگزاري سهاممشاوره‌ي محدود مالياتيبرخي مشاوره‌هاي حفاظتي و امنيتيدر مجموع مشتريان بانكداري اختصاصي به مديران ارتباطي خود به عنوان يك همراه به منظور تصميم‌گيري در بسياري از سرمايه‌گذاري‌هايشان اعتماد مي‌كنند.

اسلاید 24: بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا)خدمات بانكداري اختصاصي قبلا فقط براي افراد خيلي ثروتمند ارائه مي شد (حداقل 2 ميليون دلار).در حال حاضر اين رقم به 250 هزار دلار كاهش يافته ‌است.

اسلاید 25: Private Banking (Mgmt. Farmework)

اسلاید 26: Open architecture product platform is where a private bank distributes all the third party products and is not restricted to selling only its proprietary products. Closed architecture product platform is a concept where the bank sells only its propriety products and does not entertain any third party product. These days the needs of the clients are so diverse that it is practically impossible for a bank to cater to those needs by its proprietary products alone. Clients today demand the best of breed products and most banks have to follow an open architecture product platform where they distribute products of other banks to their clients in return for commission. Product Platform

اسلاید 27: Private Banking (Value Proposition)

اسلاید 28: فلسفه‌ي اقبال به بانكداري اختصاصيثروتمند ماندن در تجارب تاريخي از ثروتمند شدن سخت‌تر است.ريسك‌هاي مختلف (اجتماعي، سياسي، اقتصادي، شخصيتي، رفتاري، سلامتي، و ...)محدوديت هاي فيزيكي ، فكري و ذهني انسان‌هافلسفه‌ي مديريت (انجام كارها بوسيله ديگران)محدوديت دسترسي به داده‌ها و اطلاعاتمحدوديت درك اطلاعات، دانش و علم كاربرد اطلاعات گذرا بودن فرصت‌ها و محدوديت زمانقابل اعتماد بودن بانك‌ها و ...

اسلاید 29: چه چیزهای برای ثروتمندان مهم است؟حفظ ثروتمدیریت و افزایش آنخرج کردن حساب‌شدهسرمایه‌گذاری بجاسپردن امانت به دست امانتدارانی خوب حفظ ثروت را در انتقال از نسلی به نسل دیگر ... از نظر شما ديگر چه چيزهايي براي ثروتمندان اهميت دارد ؟بانكداري اختصاصي

اسلاید 30: يك چهارم ثروت دنيا در دست ثرومندان است.افرادی که به دلیل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود نیاز دارند تا مشاوران و موسسات مالی متخصص ثروت آنها را مدیریت و رشد دهند. تلقي ثروت جذب شده نه تنها به عنوان منابع بانكي و ايجاد ارزش افزوده براي بانك و افراد (خدمات، تجربه، قدرت و ...)دلايل اصلي ايجاد بانكداري اختصاصي

اسلاید 31: بانك‌ها با شناسایی این فرصت تلاش کرده‌اند تا با ارائه راه‌حل‌های جامع و سودآور، متناسب با ریسک‌پذیری مشتریان خود ثروت آنها را افزایش داده و مدیریت کنند.مدیریت ثروت مشتريان ويژه نیازمند تجهیز و فراخوانی مجموعه‌ای از خدمات مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری است.بانك‌های تجاری دنیا به فراهم آوردن زمینه‌های همکاری و مشارکت موسسات و نهادهایی که بتوانند ارائه مجموعه از خدمات ممتاز را امکان‌پذیر و مهیا کنند، مبادرت ورزیده‌اند.بانکداری اختصاصی می‌تواند به واسطه مدیریت موثر، خطرات انواع ریسک را دفع و ثروتی موقتی را به ثروتی دائم تبدیل کند.نقش بانك در بانكداري اختصاصي

اسلاید 32: همکاري با بانکداری سرمایه‌گذاری برای مدیریت و افزايش ارزش ثروت مشتریان (خواهر خوانده بانك‌هاي تجاري)سوپرمارکت (سلف سرويس) بانکی تعریف و به مشتریان ارائه مي‌شود. خدماتی چون خدمات بیمه‌ای، لیزینگ، صرافی و... این خدمات به صورت منحصر به فرد و بسیار منعطف به مشتریان بانکداری اختصاصی ارائه مي‌شود. برای مشتریان خاص نمی‌توان به خدمات استاندارد و رایج بسنده کرد و باید با انعطاف، خلاقیت و حساسیت خدمات مورد نیاز آنها را شناسایی و پاسخ گفت.طیف وسیعی از پیچیده‌ترین مشاورهای حقوقی و مالیاتی تا خدمات مربوط به تسهیل فرآیندهای کاری و مالی مشتریان (انجام معاملات املاک و مستغلات مشتریان، ثبت‌نام فرزندان آنها در موسسات آموزشی، خرید اتومبیل، انجام امور مربوط به کارت‌های اعتباری و... )زمينه‌هاي خدمت در بانكداري اختصاصي

اسلاید 33: تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند.به ‌طور کلی مشتریانی هدف بانکداری اختصاصی هستند که ثروت یا درآمد سالانه آنها از مقدار معینی (در استانداردهای بانک مربوطه) بالاتر باشد.مشتري خاص كيست ؟

اسلاید 34: تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند.مشتريان خاص تمایل دارند از محصولات و خدماتی بهتر و بالاتر از خدمات مالی عادی که به مشتریان خرد ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.مشتري خاص كيست ؟

اسلاید 35: تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند.افرادی که به دلیل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود یا آشنا نبودن با مسائل مالی، نیاز دارند تا مشاوران مالی متخصص، ثروت آنها را مدیریت کنند و رشد دهند.مشتري خاص كيست ؟

اسلاید 36: تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند.بر‌خلاف تصور عام، مشتری بانکداری خاص فقط ثروتمندانی نیستند که نمی‌دانند با پول خود چه کنند، بلکه بیشتر مشتریان بانکداری اختصاصی را فعالان در فرآیند خلق ثروت تشکیل می‌دهند.مشتري خاص كيست ؟

اسلاید 37: یک مشاور اختصاصی براي هر مشتريدر بانکداری اختصاصی هر مشتري يك مشاور اختصاصی دارد، فردی قابل اعتماد که مانند یک وکیل ارتباط طولانی مدتی با وي برقرار می‌کند و مدیریت تمام امور مالی او را طی ارتباطی مستمر پیگیری می‌کند.بلندمدت بودن این رابطه از طرفی اعتماد دوطرفه ایجاد می‌کند و از سوی دیگر شناخت کاملی از مشتری به کارشناس می‌دهد تا وی به پشتوانه این شناخت کامل مشتری را به سمت پاسخگویی به نیازهای واقعی‌اش هدایت کند. یک کارشناس خبره بانکداری اختصاصی اطلاعات اولیه مشتریان را جمع‌آوری کرده و با پردازش آنها برنامه‌ریزی مناسبی برای مشتریان خود و خانواده آنها تدارک می‌بیند و خود بر انجام تمامی برنامه‌ها نظارت می‌کند. كليد موفقيت بانكداري اختصاصي

اسلاید 38: خدماتي متفاوت با یک بانکداری عادي بانکداری اختصاصی علاوه بر خدمات مالی که اشاره شد، خدمات رفاهی را نیز شامل می‌شود. این دسته از خدمات جهت تبدیل مشتریان ویژه به مشتریان وفادار پیش‌بینی شده است. این خدمات از ارسال هدایا در تاریخ تولد، ازدواج، تاسیس شرکت و اعیاد مختلف تا دعوت به همایش‌ها و مراسم‌های مختلف از طرف بانک، عقد قرارداد با رستوران‌ها و مراکز تفریحی و هتل‌ها را شامل می‌شود.كليد موفقيت بانكداري اختصاصي

اسلاید 39:

اسلاید 40:

اسلاید 41:

اسلاید 42:

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46:

اسلاید 47:

اسلاید 48:

اسلاید 49:

اسلاید 50:

اسلاید 51:

اسلاید 52:

اسلاید 53:

اسلاید 54: جايگاه ما ... آيا ارزشهاي اخلاقي در بانكداري اختصاصي متفاوتند ؟ آيا منشور اخلاقي فعلي براي بانكداري اختصاصي قابل استفاده است ؟ مشخصه‌هاي رفتاري مشتريان ارزشمند را چگونه ارزيابي كنيم ؟ جايگاه رقابتي ما كجاست ؟ آيا استراتژي بانك ما با بانكداري اختصاصي تناسب دارد ؟ از چه مدل رقابتي استفاده كنيم ؟آيا در ساختار بانك جايگاهي براي بانكداري اختصاصي در نظر گرفته شده؟ چه ساختاري براي بانكداري اختصاصي مناسب‌تر است ؟ آيا مهارت‌هاي لازم در بانك وجود دارد ؟ چه نيازهاي آموزشي در سازمان ما مورد نياز است ؟ ........................

اسلاید 55: پلاتفرم ما چه خواهد بود ؟

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید