مدیریت و رهبری

بانکداری توسعه‌ای Development banking

Development-banking

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بانکداری توسعه‌ای Development banking”

بانکداری توسعه‌ای Development banking

اسلاید 1: بانکداری توسعه‌ایDevelopment banking

اسلاید 2: عنوانبانکداری توسعه‌اینوعابزارمراحل استفاده اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: اين نوع تامين مالي در كشورهاي مختلف كاربرد فراواني در توسعه صنعتي داشته است. بانك‌هاي توسعه‌اي، نهادهاي مالي با مالكيت و حمايت دولتي مي‌باشند. وظيفه اصلي اين بانك‌ها فراهم ساختن وام‌هاي بلندمدت براي كارآفرينان و صنايع مي‌باشد. به طور كلي وظيفه اين نوع بانك‌ها را مي‌توان به دو دسته تقسيم نمود:1) فراهم ساختن وام‌هاي بلندمدت جهت تامين مالي صنايع جديد و نوپا و «پرريسك»؛2) برقراري ارتباط بين ديگر نهادهاي تامين‌كننده منابع مالي، بانكهاي تجاري و صنايع جديد و نوپا.تامين وام‌هاي بلندمدت به خصوص در مورد صنايع پرريسك و نوپا يا توليد كالاي عمومي از طريق مكانيزم بازار با شكست مواجه مي‌شود. به طور كلي بانكهاي تجاري، تمايل كمي به فراهم‌ساختن وام‌هاي بلندمدت به خصوص در مورد صنايع با ريسك بالا دارند. مزيت مهم بانكهاي توسعه‌اي نسبت به بانكهاي تجاري، ايجاد مهارت و تخصص بالاتر در اين بانكها مي‌باشد. چون اين بانكها در زمينه خاصي فعاليت مي‌كنند، داراي توان تخصصي و مهارت بالاتري در تخصيص بهينه منابع، نسبت به بانكهاي تجاري مي‌باشند. از اين جهت اين بانكها مانند) ( VCها عمل مي‌كنند. به علاوه اين تخصص و مهارت بانكهاي توسعه‌اي به ايجاد يك شبكه بين بانكهاي تجاري و صنايع نوپا كمك مي‌كند؛ به عبارتي ديگر بانك توسعه‌اي به عنوان يك مشاور و متخصص مي‌تواند منابع بانكهاي تجاري را به صورت بهينه به سمت صنايع نوپا هدايت كند. امروزه مالكيت اکثر بانكهاي توسعه‌اي در ميان بانكهاي تجاري و نهادهاي مالي پخش است و تامين مالي به صورت ايجاد شبكه از يكسري بانك تجاري و نهاد مالي با صنايع مي‌باشد كه بانك توسعه‌اي وظيفه برقراري ارتباط و تخصيص بهينه را بر عهده دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطموسسات تامین مالی فعالیت های توسعه ای Development finance institutionمزایاایجاد توسعه صنعتی در کشور / ايجاد يك شبكه بين بانكهاي تجاري و صنايع نوپاکاربردهافراهم ساختن وام‌هاي بلندمدت براي كارآفرينان و صنايع.برقراري ارتباط بين ديگر نهادهاي تامين‌كننده منابع مالي، بانكهاي تجاري و صنايع جديد و نوپامعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان