بانکداری شرکتی
اسلاید 1: RELATIONSHIP CONCEPT AND CUSTOMER SERVICES : A CASE STUDY COROPORATE BANKING رابطه بین مشتری و خدمات : مطالعه بر روی بانکداری شرکتی
اسلاید 2: The main objective of this paper is to investigate the application of relationship market ing in the context of corporate banking using McKinseys Seven-S framework of shared values, strategy, structure, systems, staff, skills, and style. هدف اصلی این مقاله تحقیق و بررسی در زمینه بانکداری شرکتی با استفاده از چارچوب اس سون است که ارزش ، استراتژی ، ساختار ، سیستم ها ، کارکنان و مهارتهای آن ها را بررسی می کند .
اسلاید 3: Personal interviews with 42 account relationship managers from a large multinational bank in Singapore, with a strong niche in corporate banking, provided the inputs for this investigationتحقیقات انجام شده بر روی 42 حساب کاربری در یک بانک چند ملیتی در سنگاپور به عنوان یک موقعیت مناسب برای بررسی در زمینه بانکداری شرکتی انتخاب شده است ک اطلاعات ورودی مناسبی را در زمینه این تحقیق در اختیار ما قرار می دهد.
اسلاید 4: The analysis leads to the identification of major conditions, which should be present for the imple mentation of the relationship marketing concept in an organization. © 1997 Elsevier Science Ltd. All rights reservedاین تجزیه و تحلیل منجر به شناخت شرایط مهم و بزرگی در زمینه این تحقیق می شود .
اسلاید 5:
اسلاید 6: Todays competitive banking environ mentdemands an ever-increasing consumer responsiveness. With deregu lation, globalization and automation, corporate customers now have a wide array of choices in banking servicesدر محیط بانکداری رقابتی امروزه نیاز به پاسخگویی به نیازهای مشتری رو به افزایش است. با مکانیزه و اتوماسیون شدن خدمات بانکی و همچنین جهانی شدن خدمات بانکی مشتریان بانکداری شرکتی به گستره وسیعی از انتخاب خدمات در سرویس های بانکداری دسترسی پیدا کرده اند
اسلاید 7: These environmental changes, coupled with the saturated demand for banking products Banks are realizing that marketing is more than just acquiring new customers; it alsoinvolves retammg existing customers and selling them a wider assortment of products and services. This realization has led many to practise what has been commonly referred to as relationship marketing. In explaining the relationship marketing concept, Kotler (1994) observes that
اسلاید 8: این میزان از درخواست برای خدمات بانکی باعث شده است که بانکها متوجه این مطلب شوند که اهمیت بازاریابی بیشتر از دستیابی به مشتری جدید است و این بدین معنی است که حفظ مشتریان موجود با ارائه خدمات وسیع تر بانکی به آنها در اولویت قرار دارد این مفهوم از بانکداری به اصطلاحا بانکداری رابطه نامیده می شود
اسلاید 9: Smart marketers try to build up long-term, trusting, win-win relationships with customers ... That is accomplished by promis ing and delivering high quality, good service, and fair prices to the other parties over time. It is accomplished by building strong economic, technical, and social ties with other partiesبازاریابی هوشمند سعی در ایجاد ساختار بلند مدت بر پایه روابط برد – برد بین بانک و مشتری میکند که با وعده ها و ارائه خدمات با کیفیت و سرویس های های خوب با نرخ های مناسب نسبت به سایرین ، سعی در حفظ مشتریان می کنند . این مهم با ایجاد یک شرایط قوی اقتصادی با تکلونژی بالا و روابط اجتماعی بالا محقق می شود
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.