کسب و کار برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی

barnamehrizi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه‌ریزی”

برنامه‌ریزی

اسلاید 1: فصل سوم برنامه ريزي1

اسلاید 2: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي2تصميم‌گيري:انتخاب يک راه از ميان راههاي مختلف و در حقيقت بهترين راه براي نيل به اهداف.

اسلاید 3: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي3خط‌مشي:خط‌مشي ها راهنماي تصميم‌گيري‌اند و چارچوب وسيعي را ايجاد مي‌کنند که مديران بايد در محدوده آنها تصميم هاي آتي را اتخاذ کنند.

اسلاید 4: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي4روشها:روشها شيوه‌هاي مشخص،يا گامهايي معين را براي اجراي فعاليت‌هاي آينده تعيين مي‌کنند و راهنماي عمل‌اند.قوانين:اقدامات الزامي ويژه اي را معين مي‌کنند(بايدها و نبايدها).

اسلاید 5: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي5فرآيند تصميم‌گيري:1-تعريف مسئله2-ارزيابي راه‌حلها3-اتخاذ تصميم(انتخاب راه‌حلها)4-اجراي تصميم5-ارزيابي نتايج

اسلاید 6: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي6انواع مسئله:1-خوش ساختار2 - بدساختارانواع تصميمات:1-برنامه‌ريزي شده 2-برنامه‌ريزي نشده

اسلاید 7: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي7رابطه انواع تصميمها و مسائل و سطوح سازمانيتصميمهاي برنامه‌ريزي نشده تصميمهاي برنامه‌ريزي شدهبد ساختار خوش ساختار نوع تصميم‌گيرينوع مسئلهسطوح سازمانيسطح بالا سطح پايين

اسلاید 8: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي8شرايط محيطي تصميم‌گيري:اطمينانمخاطرهعدم اطمينانابهام

اسلاید 9: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي9شرايط تصميم‌گيريهيچسطح اطلاعاتکاملابهامعدم اطمينانمخاطرهاطمينان

اسلاید 10: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي10شرايط اطمينان:در شرايط اطمينان مديران درباره يک مسئله،راه‌حلهاي جايگزين و نتايج احتمالي آن راه‌حلها کاملا آگاهي دارند، بنابراين مي‌توانند وقايع موثر بر آنها يا نتايج آنها را نظارت کنند.

اسلاید 11: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي11شرايط مخاطره:مدير مسئله‌اي را مي‌شناسد، اطلاعات کافي براي شناخت راه‌حلهاي ممکن در اختيار دارد و براساس اين اطلاعات احتمال کسب نتيجه مطلوب از هر راه‌حل را تخمين مي‌زند.

اسلاید 12: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي12روش اخذ تصميم در شرايط مخاطره:1)يک راه از ميان راههاي ممکن انتخاب شود.2)تمام نتايج حاصل از راه انتخاب شده با توجه به شرايط محيطي مختلف ارزيابي شود.3)هر يک از نتايج در احتمال وقوع شرايط محيطي آن ضرب شود.4)نتايج حاصل از مرحله (3)با هم جمع شوند تا ارزش مورد انتظار براي راه انتخابي در مرحله(1)به دست آيد.5)مراحل (1) تا (4)براي بقيه راههاي ممکن تکرار شود.6)اکنون راه‌حلي که بالاترين ارزش مورد انتظار(براي سود)را دارد به عنوان راه‌حل انتخابي برگزيده شود.

اسلاید 13: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي13مثالي از تصميم‌گيري در شرايط عدم مخاطره:مديريت يک فروشگاه متوجه اين موضوع شد که سوددهي فروشگاه جديد در ده سال آينده با افزايش جمعيت در محلهاي مورد نظر مرتبط است و اين عاملي است که تعيين آن از حيطه قدرت سازمان خارج است.

اسلاید 14: محل فروشگاهميزان سود در رشد کم جمعيتميزان سود در رشد متوسط جمعيتميزان سود در رشد زياد جمعيتاحتمال وقوع1234324686579116820%30%50%ماتريس تصميم‌گيريبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي14

اسلاید 15: ارزش مورد انتظار(سود)حاصلظرب نتايج پيش بيني شده از راه‌حلها در احتمال وقوع شرايط محيطي آنها(رشد بالاي جمعيت)(رشد متوسط جمعيت)(رشد کم جمعيت)محل‌فروشگاه(طرق ممکن)1234 0/6=0/2× 3 4/2=0/3×85/4=0/5×90/4=0/2×28/1=0/3×65/5=0/5×118/=0/2×45/1=0/3×53=0/5×62/1=0/2×61/2=0/3×74=0/5×85/7=5/4÷4/2÷0/67/7=5/5÷8/1÷0/43/5=3÷5/1÷0/83/7=4÷1/2÷2/1جدول ارزشهاي مورد انتظاربراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي15

اسلاید 16: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي16در شرايط عدم اطمينان از سه شيوه مي‌توان استفاده کرد:1)حداکثر حداکثرها2)حداکثر حداقلها3)ارزش مورد انتظار با احتمال يکسان

اسلاید 17: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي17حداکثر حداکثرها:در اين شيوه بهترين نتيجه از بين بهترين نتايج راههاي ممکن در شرايط محيطي مورد نظر انتخاب مي‌شود.

اسلاید 18: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي18حداکثر حداقل‌ها:در اين شيوه با بدبيني اين طور فرض مي‌شود که براي راه‌حلهاي ممکن بدترين نتيجه در شرايط محيطي مورد نظر حاصل خواهد شد، و بنابراين بايد به عنوان بهترين تصميم، بهترين را از ميان بدترينها انتخاب کرد.

اسلاید 19: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي19ارزش مورد انتظار با احتمال يکسان:در اين شيوه به علت نبود اطلاعات کافي، احتمال براي وقوع شرايط مختلف يکسان فرض مي‌شود و بر اساس ارزش مورد انتظار تصميم‌گيري به عمل مي‌آيد.

اسلاید 20: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي20تعريف مدل:مدل الگويي است که از واقعيت گرفته شده‌است و روابط بين متغيرها را نشان مي‌دهد و مي‌توان از آن براي پيش بيني در تصميم‌گيري استفاده کرد.

اسلاید 21: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي21مدلهاي تصميم‌گيري:1)مدل کلاسيک2)مدل اداري

اسلاید 22: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي22مدل کلاسيک:مدل کلاسيک بر اين فرض استوار است که نگرش مديران در تصميم‌گيري عقلايي و عيني است و در نتيجه آنان هميشه تصميمهايي را اتخاذ مي‌کنند که به نفع سازمان است.

اسلاید 23: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي23براساس مدل کلاسيک مديران بايد هنگام تصميم‌گيري موارد ذير را رعايت کنند:اطلاعات کاملي درباره مسئله داشته باشند.اهداف تصميم‌گيري را به روشني تعريف کنند.کليه راه‌حلها را براي حل مسئله بشناسند.کليه اطلاعات درباره تمام راه‌حلها را جمع آوري کنند.نتايج کليه راه‌حلها را به طور عقلايي ارزيابي کنند.

اسلاید 24: مرحله 1 تعريف مسئلهمرحله 2 ايجاد راه‌حلهامرحله 3 ارزيابي راه‌حلهامرحله 4 اتخاذ تصميممرحله 5 اجراي تصميممرحله 6 ارزيابي نتايج و فراهم آوردن بازخورفرآيند عقلايي تصميم‌گيريبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي24

اسلاید 25: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي25انواع مدل اداري تصميم‌گيري:1)عقلانيت محدود2)رضايت‌مندي

اسلاید 26: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي26عقلانيت محدود:مدير به سبب محدوديتهاي زماني و محدوديت ظرفيت فراگيري، حفظ و تحليل حجم زيادي از اطلاعات، توانايي کافي براي اتخاذ تصميمهاي کاملا عقلايي ندارد.

اسلاید 27: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي27رضايت‌مندي:انتخاب بهترين راه‌حل در شرايط موجود نه بهترين و عاليترين راه‎حل.

اسلاید 28: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي28ابزارهاي تصميم‌گيري:1)ماتريس سود2)تحليل نقطه سر به سر3)درخت تصميم

اسلاید 29: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي29ماتريس سود(ماتريس تصميم‌گيري):يکي از ابزارهاي کمي است و نتايج احتمالي دو يا چند راه‌حل را که با توجه به شرايط متفاوت آينده مي‌تواند اختلاف داشته باشند با هم مقايسه مي‌کند.

اسلاید 30: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي30مثالي از ماتريس سود:مالک يک کارخانه نان ماشيني براي گسترش حيطه کار خود مي‌خواهد تصميم بگيردکه:1)يک کاميون براي تحويل نان بخرد.2)دو کاميون براي تحويل نان بخرد.3)سه کاميون براي تحويل نان بخرد.

اسلاید 31: راه‌حلهاشرايط محيطيتقاضاي اندک احتمال 2/تقاضاي متوسط احتمال 3/تفاضاي زياد احتمال 5/1)خريد يک کاميون2)خريد دو کاميون3)خريد سه کاميون30000 سود24000 سود10000 سود32000 سود34000 سود15000 سود20000 سود31000سود40000 سودماتريس سودبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي31

اسلاید 32: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي32راه‌حلهاي ارائه شده600/25=(20000)0/5 +(32000)0/3+(30000)0/2500/30=(31000)0/5+(34000)0/3+(24000)0/222500=(40000)0/5+ (15000)0/3+(10000)0/2

اسلاید 33: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي33تحليل نقطه سر به سر:رابطه بين ميزان توليد، و هزينه درآمد ناشي از آن را در سازمان نشان مي‌دهد و به مدير امکان مي‌دهد تا دريابد در چه سطحي از توليد درآمد و هزينه‌ها برابرند.

اسلاید 34: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي34پيش دانسته‌هاي تحليل نقطه سر به سر:هزينه ثابت:شامل هزينه‌هايي است که بدون توجه به ميزان توليد همواره وجود دارد مانند: هزينه‌هاي اداري، اجاره.هزينه متغير:هزينه‌هايي که مستقيما با ميزان توليد ارتباط دارد مانند: هزينه مواد اوليه.

اسلاید 35: ميزان توليدهزينه و درآمددرآمد کلهزينه کلهزينه ثابتّّFنمودار نقطه سر به سربراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي35

اسلاید 36: Nتعداد کالا در نقطه سر به سر FCهزينه ثابت R درآمد حاصل از فروش VC هزينه متغيير هر واحد تعداد کالا در نقطه سر به سربراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي36

اسلاید 37: P ميزان فروشFC هزينه ثابت درآمد حاصل از فروش R هزينه متغيير هر واحد VCميزان فروش در نقطه سر به سربراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي37

اسلاید 38: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي38مثال:اگر هزينه ثابت توليد کالايي 5000 ريال و فروش واحد آن 20 ريال و هزينه متغيير براي هر واحد از آن 10 ريال باشد تعداد کالا و ميزان فروش را در نقطه سر به سر به دست آوريد.

اسلاید 39: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي39

اسلاید 40: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي40درخت تصميم: ابزاري تحليلي است که نتايج منطقي هزينه‌ها و راه‌حلهاي مربوط به راه‌حل را از راه ترسيم تصوير مي‌کند.

اسلاید 41: نقطه تصميم 12 سالنقطه تصميم 2ساختن کارخانه اي بزرگهزينه ابتدايي زياد – تقاضاي کمميانگين تقاضاي کمتقاضاي زيادساختن کارخانه اي کوچکگسترش کارخانهميانگين تقاضاي زيادميانگين تقاضاي زيادميانگين تقاضاي کمميانگين تقاضاي کمعدم گسترش کارخانهنقطه تصميمنتيجهبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي41

اسلاید 42: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي42مزاياي تصميم‌گيري گروهي:1)فراهم کردن اطلاعات بيشتر و کامل‌تر2)ايجاد راه‌حلهاي بيشتر3)پذيرش بهتر يک راه‌حل4)افزايش مشروعيت

اسلاید 43: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي43معايب تصميم‌گيري گروهي:1)صرف وقت بيشتر2)تسلط اقليت3)فشار براي هماهنگي4)مسئوليت مبهم

اسلاید 44: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي44فنون تصميم‌گيري گروهي:طوفان مغزيگروه اسميفن دلفيملاقاتهاي الکترونيکي

اسلاید 45: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي45طوفان مغزي:از مشهورترين فنون براي ايجاد خلاقيت است زيرا فن نسبتا ساده‌اي است که فشارهاي وارد براي هماهنگي در گروه را کاهش مي‌دهد تا ايجاد راه‌حلهاي تازه به تاخير نيفتد.

اسلاید 46: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي46قوانين طوفان مغزي:هيچ عقيده‌اي مورد انتقاد قرار نمي‌گيرد.هر چه عقايد بنيادي‌تر(راديکال‌تر)باشند بهتر است.کميت ارائه عقيده مورد تاکيد است.اصلاح عقايد بوسيله ديگران تشويق مي‌شود.

اسلاید 47: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي47روش گروه اسمي:در اين روش اعضاي گروهي که در موضوع مورد نظر براي تصميم‌گيري صاحب نظر و مجرب هستند گرد هم مي‌آيند.

اسلاید 48: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي48فن دلفي:در اين روش براي تصميم‌گيري در يک مورد خاص گروهي از افراد صاحب نظر را انتخاب و نظرات آنان را با پرسشنامه جويا مي‌شوند.

اسلاید 49: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي49ملاقاتهاي الکترونيکي:اين روش جديدترين شيوه تصميم‌گيري گروهي است و روش گروه اسمي را با فناوري پيشرفته کامپيوتر درهم مي‌آميزد.

اسلاید 50: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي50مزاياي اصلي ملاقاتهاي الکترونيکي:گمناميدرستکاريسرعت

اسلاید 51: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي51تعريف برنامه‌ريزي:تعيين ماموريت سازمان، مشخص کردن هدفها و پديد آوردن برنامه‌هاست.

اسلاید 52: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي52تعريف ماموريت سازمان:تصويري استوار و بلند مدت از وضعيت آينده سازمان.

اسلاید 53: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي53هدف‌هاي سازماني:منابع و تلاشهاي سازماني را در جهت اجراي ماموريت سازمان هدايت مي‌کند.

اسلاید 54: بيانيه ماموريتهدف‌هاي راهبرديهدف‌هاي راهکاريهدف‌هاي عملياتيسطوح هدفهابراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي54

اسلاید 55: ماموريتفراهم آوردن خدمات غذا و جا براي مسافران در سراسر دنيا به طور سود آورهدف‌هاي راهبردي مدير عامل-افزايش 15% درآمد خالص سالانه-17%سود ساليانه منصفانه-حفظ موقعيت رهبري بازار از نظر کيفيت جا و غذا-ايجاد فرصتهاي بازرگاني جديد در بازارهاي بين المللي رو به گسترشهدف‌هاي راهکاري معاونت مالي-کاهش هزينه‌هاي وام تا 10%-حصول ميانگين 6% بازده از سرمايه‌گذاري‌هاي کوتاه مدتهدف‌هاي راهکاري معاونت عملياتي-گشايش 150 هتل در همه جهان-نايل شدن به 99% رضايت مشتريهدف‌هاي راهکاري معاون بازاريابي-افزايش درآمد هر اتاق هتل تا 20%-اجراي فعاليت تبليغي داخليهدف‌هاي عملياتي مدير هتل-اجراي برنامه آموزش کيفيت خدمات براي همه کارکنان-کاهش هزينه عملياتي-افزايش بهره وري قسمت پذيرشهدف‌هاي عملياتي مدير -فروش جشنها-توسعه فروش -افزايش هزينه لازمهدف‌هاي عملياتي مدير -حسابهاي دريافتي-ماشيني کردن گزارشهاي حسابهاي دريافتي-فرستادن فاکتور بانک براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي55

اسلاید 56: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي56ابعاد برنامه‌ها:بعد سطحبرنامه‌هاي راهبردي برنامه‌هاي راهکاري برنامه‌هاي عملياتي بعد زمان بلند مدت ميان مدت کوتاه مدت بعد قلمرو:برنامه‌هاي فراگير برنامه‌هاي محدود به بخشبعد استمراربرنامه‌هاي هميشگي برنامه‌هاي يکباري

اسلاید 57: برنامه سازمانيبعد سطحبعد زمانبعد استمراربعد قلمروبرنامه‌هاي عملياتيبرنامه‌هاي راهبرديبرنامه‌هاي بلند مدتبرنامه‌هاي کوتاه مدتبرنامه‌هاي فراگيربرنامه‌هاي محدود به بخش هايي از سازمانبرنامه‌هاي يکباريبرنامه‌هاي هميشگيابعاد چهارگانه برنامه‌هاي سازمانيبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي57

اسلاید 58: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي58انواع برنامه‌ريزي:برنامه‌ريزي غيررسميبرنامه‌ريزي رسمي

اسلاید 59: ماموريتهدفهابرنامه‌هااجرافرآيند برنامه‌ريزيبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي59

اسلاید 60: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي60ويژگي‌هاي خط‌مشي:1)صراحت و وضوح2)قابليت اجرايي3)قابليت انعطاف4)جامعيت5)هماهنگي6)مستدل بودن7)از قوانين قابل تفکيک باشد8)مدون و مکتوب باشد

اسلاید 61: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي61انواع خط‌مشي:1)خط‌مشي‌هاي اساسي 2)خط‌مشي‌هاي کلي3)خط‌مشي‌هاي واحدي

اسلاید 62: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي62مسئوليت برنامه‌ريزي :متخصصان برنامه‌ريزيگروه ضربت برنامه‌ريزيبر عهده خود مديران

اسلاید 63: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي63انواع هدف‌گذاري:هدف‌گذاري سنتيهدف‌گذاري بر مبناي هدف

اسلاید 64: هدف‌گذاري سنتيما نياز داريم عملکرد شرکت را اصلاح کنيم((ما ميخواهيم بهبود در منافع اين قسمت حاصل شود))(افزايش منافع بدون توجه به وسايل)((نگران کيفيت نباشيد فقط سريع کار کنيد))هدف مديريت عاليهدف مديريت بخشهدف مدير قسمتهدف فردي کارکنانبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي64

اسلاید 65: هدف‌هاي کلي سازمانهدف‌هاي بخشهدف‌هاي قسمتهدف‌هاي فرديهدف‌گذاري در مديريت بر مبناي هدفبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي65

اسلاید 66: مديرکارکنانبرنامه‌ريزي مشترکتعيين اهدافتعيين معيارهاانتخاب عملکردهااقدام فرديوظايف اجرايي(کارکنان)حمايت(مدير)کنترل مشترکبررسي نتايجشرح مفاهيمتجديد نظر در چرخه مديريت بر مبناي هدفوچرخه مديريت بر مبناي هدف به عنوان نظام يکپارچه برنامه‌ريزي و کنترلبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي66

اسلاید 67: مرحله 1:هدف‌گذاريمرحله 2 :برنامه‌ريزيمرحله 3:اجراي برنامه‌هامرحله 4:ارزيابي عملکردفرآيند مديريت بر مبناي هدفبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي67

اسلاید 68: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي68ابزارهاي برنامه‌ريزي:پيش‌بينيبرآورد شرايط يا رويدادهاي آينده بر اساس اطلاعات جاري، پژوهش و تجربه گذشته.جداول زمانيفرآيندي براي تنظيم فهرستي از جزييات فعاليت‌هايي که بايد براي تحقق هر هدف اجرا شود.

اسلاید 69: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي69انواع پيش‌بيني:پيش‌بيني اقتصاديپيش‌بيني فنيپيش‌بيني روند اجتماعيپيش‌بيني فروش

اسلاید 70: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي70جداول زماني:نمودار گانتاين نمودار معمولا در برنامه‌ريزي پروژه به کار مي رود و فعاليتهاي مختلف،زمان لازم و وضعيت جاري هر فعاليت را در پروژه مورد نظر نشان مي‌دهد.فن بازنگري و ارزيابي برنامه(پرت)نمودار گردش کاري است که توالي فعاليتهاي مورد نياز براي تکميل يک پروژه را نشان مي‌دهيد.

اسلاید 71: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي71براي استفاده از شبکه پرت مدير بايد:1)فعاليتهايي که بايد اجرا شوند را معين کند.2)توالي فعاليت ها را مشخص کند.3)زمان مورد نياز براي تکميل هر فعاليت را تعيين کند.4)شبکه را ترسيم کند.5)بلندترين مسيري را که در شبکه براي تکميل پروژه وجود دارد را معين کند.

اسلاید 72: براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي72تعاريف کليدي در شبکه پرت:رويداد: نشانگر آغاز و انجام يک فعاليت است.فعاليت: اجزاي اصلي تشکيل دهنده يک برنامه يا يک پروژه است.مسير بحراني: مسيري که از اولين رويداد تا حصول هدف به حداکثر زمان نياز دارد.

اسلاید 73: شروعABCDEFGHIJK1061463355554331نمودار شبکه پرت براي بنا کردن يک ساختمانبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي73

اسلاید 74: رويداد قبليزمان مورد انتظار(برحسب هفته)شرح فعاليترويدادABCCCD,E,FGDI,HJ1061463355431تائيد طرح و گرفتن مجوزحفر گاراژ زيرزمينيبرپا کردن اسکلت و ديوارساختن کف اتاقهانصب پنجره هاساختن سقفسيم کشي داخلينصب آسانسورقرار دادن پوشش کف و قالبندي کردنقرار دادن درها و طراحي تزييني داخليمروري بر گروه مديريت ساختمانABCDEFGHIJkبراساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي74

اسلاید 75: استمرار برنامه‪ريزيتعريفبرنامه‪ريزيبرنامه‪ريزيتصميم‪گيريفرآيند برنامه‪ريزيماموريت سازمانيهدفهاي سازمانيهدفسطوح هدفهابرنامه‪ريزيسازمانيقلمرو برنامه‪ريزيچارچوب زمانيسطوح برنامهاجراي برنامه‪هامسئوليت برنامه‪ريزينقش فردي مديرانگروه ضربتمتخصصان برنامه‪ريزيمديريت بر مبناي هدففرآيندمزايا و محدوديتهاابزارهاي برنامه‪ريزيجدول زمانيپيش‪بينيفن بازنگري و ارزيابي برنامه(پرت)نمودار گانتهيئت اجراي نظراتبرآورد نيروي فرديتحليل مقدماتي زمانيپيش‪بيني سببيتصميم‪گيري گروهيطوفان مغزيگروه اسميفن دلفيابزارهاي تصميمدرخت تصميمتحليل نقطه سربه‪سرماتريس سودمدلهاي تصميم‪گيريكلاسيكاداريفرآيند تصميم‪گيري عقلانيعقلانيت محدودرضايتمنديشرايط تصميم‪گيريابهامعدم اطمينانمخاطرهاطمينانتعريفانواع مسئلهانواع تصميمنمودار خلاصه مطالب فصل 3براساس كتاب مباني سازمان ومديريت طاهره فيضي75

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید