پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

بهداشت محیط بیمارستان

behdasht-mohit-bimarestaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت محیط بیمارستان”

بهداشت محیط بیمارستان

اسلاید 1: بهداشت محیط بیمارستان

اسلاید 2: بیمارستان موسسه پزشکی است که با استفاده از امکانات تشخیصی، درمانی، بهداشتی، تحقیقی به منظور بهبودی بیماران سرپایی و بستری بوجود می آید و آسایش و ایمنی بیماران و کارکنان خود را تامین می نماید.

اسلاید 3: نکاتی در مورد شرایط بهداشتی بخش ها :کف کلیه اتاق ها و راهروها، بایستی روزانه نظافت و در صورت نیاز با وایتکس رقیق شده گندزدایی گردد.کلیه وسایل تخت بیمار از قبیل پتو و ملحفه باید به طور مرتب تعویض گردد.در هنگام تعویض ملحفه باید از دستکش و ترجیحا ماسک استفاده شود.

اسلاید 4: جهت نظافت قسمت های مختلف بخش مانند ایستگاه پرستاری، یخچال، میز بیمار، تخت از دستمال جداگانه استفاده شود.کلیه کفشورهای موجود در قسمت های مختلف بایستی مجهز به توری بوده و این توری ها روزانه نظافت شوند.تی های مورد استفاده در هر بخش بایستی بعد از هر بار استفاده کاملا شسته و از قرار دادن آنها به صورت مرطوب روی زمین خودداری شود.

اسلاید 5: ظروف صابون مایع بعد از هر بار خالی شدن باید شسته و خشک شود و بعد مجددا محلول در آن ریخته شود.میز مخصوص غذای بیمار بعد از هر بار استفاده با دستمال مخصوص تمیز شود.تخت بیمار باید به طور مرتب و بعد از ترخیص بیمار کاملا ضد عفونی شود.

اسلاید 6: پاشیده شدن خون و مواد آلوده بدن در محیطدر صورت پاشیده شدن خون و مایعات آلوده به خون به علت احتمال آلودگی با HIV و... توصیه می شود :دستکش پوشیده شودخون و مواد آلوده با دستمال یکبار مصرف جمع شودمحل مورد نظر با آب و صابون تمیز شودبا محلول وایتکس گندزدایی شود.اگر سطح صاف باشد با محلول 1% و در صورتی که سطح منفذ داشته باشد با محلول 10% تمیز شود.

اسلاید 7: در صورتی که بیش از 30 میلی لیتر خون و مایعات آلوده در محیط ریخت ابتدا :پارچه یکبار مصرف روی آن پهن نمود و موضع را پوشاند.روی آن وایتکس 10% ریخت و 10 دقیقه صبر کرد.و سپس مراحل قبلی را انجام داد.

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید