سایر تحقیق و پژوهش

تحلیل و طراحی زیر سیستم تخصیص منازل سازمانی به پرسنل برای سیستم اصلی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

modiriate_systemhaye_ettelaati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل و طراحی زیر سیستم تخصیص منازل سازمانی به پرسنل برای سیستم اصلی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)”

تحلیل و طراحی زیر سیستم تخصیص منازل سازمانی به پرسنل برای سیستم اصلی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

اسلاید 1: به نام یگانه بی همتانام درس :سیستمهای اطلاعاتی مدیریتموضوع :تحلیل و طراحی زیر سیستم تخصیص منازل سازمانی به پرسنل برای سیستم اصلی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

اسلاید 2: فصل 1 :1-1:حدود و مشخصات سیستمسیستم مورد نظر در سلسله مراتب فرماندهی سیستم دفاعی کشور به صورت ذیل میباشد

اسلاید 3: 1-2:اهداف سیستماهداف سیستم مورد نظر(قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص))در دو بخش ذیل مورد:1-در زمان صلح:انجام امور سازندگی مانند ساخت پل،جاده و... و حفظ آمادگی دفاعی2-در زمان جنگ:حفاظت از مرزهای زمینی ، دریایی و هوایی و در کل تامین امنیت کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور

اسلاید 4: 1-3:داده ها و ستاده های کلی سیستمداده های اصلی سیستم عبارتند از:1-منابع انسانی(از طریق دانشکده های داخلی درجه داران و نظام آموزشی کشورافسران)2-تجهیزات (ساختمان ، ماشین آلات ، کارگاه و کارخانه ها)3-آموزش ( داخلی و خارج از کشور)4-تسلیحات (سلاحهای تولید داخل و خریداری شده از خارج)

اسلاید 5: 1-3-ستاده های کلی سیستم1-امنیت(در دوران صلح و جنگ)2-تولیدات دفاعی(مهندسی معکوس)3-پرسنل متخصص4-خدمات عمرانی (در دوران صلح)

اسلاید 6: 1-4:معرفی زیر سیستمها قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء

اسلاید 7: زیر سیستم مالی

اسلاید 8: اهداف و ماموریت زیر سیستم امور مالی: 1-دریافت اعتبارت از وزارتخانه2-تخصیص اعتبارات در راستای پروژههای مصوب3-حسابداری اعتبارات واگذاری4-جمع آوری اسناد هزینه شده5-ممیزی اسناد هزینه شده6-ارایه بیلان به مبادی ذی ربط

اسلاید 9: داده ها و ستاده های سیستم امور مالی:داده ها:1-اعتباراتستادها:2-اسناد

اسلاید 10: اهداف و ماموریت زیر سیستم اداری1-درخواست شغل سازمانی برای نفرات2-ارایه خدمات وام و تسهیلات سازمانی3-ارایه خدمات سازمانی از جمله بن خرید ، رزرو هتل و...4-جمع آوری اطلاعات پایه ای پرسنل تحت نظارت5-پیگیری و ارسال اطلاعات پرسنل جهت دریافت منزل سازمانی

اسلاید 11: داده ها و ستاده های زیر سیستم اداری:داده ها :دریافت اطلاعات پرسنل در زمینه های:1- میزان خدمت2-وضعیت تاهل3-وضعیت سنواتی جبهه و ایثارگری قبل و حین خدمت4-وضعیت تحصیلی5-تعداد فرزندان ،جنسیت ،سن6-شغل سازمانی7-تخصص سازمانی

اسلاید 12: ستاده های زیر سیستم اداری :ستاده های این زیر سیستم در قالب فرم اطلاعات پایه کارکنان میباشد که شامل موارد زیر است:اطلاعات پایه کارکنانترفیعات تشویقیسوابق خدمتی پیش از استخدامسوابق ماموریتی کارکنان در زمان دفاع مقدسسوابق اسارتامتیازات در یافتیسوابق رهاییسوابق جانبازی

اسلاید 13: فر م اطلاعاتی زیر سیستم اداری در بعد منازل سازمانیاین فرم به فرم امتیاز بندی واگذاری منزل سازمانی معروف است که براساس این فرم اطلاعات پرسنل را از طریق زیر سیستم اداری هر معاونت دریافت و پس از تکمیل و بررسی به واحد تخصیص ارسال میگرددکه در سه مقطع زیر قابل بررسی میباشد:1-جریان داده ها2-ذخیره داده ها3-ساختار داده ها

اسلاید 14: جریان داده موضوع: درخواست ها بصورت گزارش جمع بندی شده و تحلیل شدهشرح: درخواست هایی که از واحدهای مختلف بر اساس فرم ارسالی کارگزینی بصورت روزانه تکمیل و ارسال می شود.پردازش مبداء: فرمهای ارسالی از واحدهاپردازش مقصد: دریافت فرمهای واحدهای پیش گفته و جمع بندی و ارسال آن به واحد تخصیص برای پردازش و تجزیه و تحلیل نهاییساختار داده: درخواست کارکنان و استعداد منازل سازمانیتعداد: 20 عدد در روز

اسلاید 15: ذخیره داده:موضوع: داده های پرسنلی تایید شدهشرح: درخواست کارگزینی برای دریافت فرمها از واحها جهت جمع آوری و مرتب نمودن و پردازش ثانویهجریان داده خروجی: تحلیل فرمها و ارسال گزارش واحد کارگزینی به واحد تخصیصساختار(ترکیب داده): جمع آوری اطلاعات + امکان سنجی تعداد منازل سازمانی + تاریخ تخلیه و تحویل منازل به متصدیان امور + تعداد درخواستهای جدیدحجم: روزانه 20 درخواست

اسلاید 16: ساختار داده: نام ساختار داده: درخواست کارکنانشرح: این فرم شامل کلیه اطلاعات شخصی و خانواری کارمند و همچنین اطلاعات پرسنلی و شغلی(از بدو استخدام) و همچنین شرح تخصص نامبرده می باشد( تخصص های عملیاتی، اداری، فنی.....).موارد استفاده: جهت ارائه به واحد کارگزینی و بایکانی اطلاعات در واحد مربوطه و گردآوری در واحد کارگزینیترکیب: مشخصات کارکنانبند الف) نام: نام خانوادگی: عنوان تخصص: شماره تخصص: درجه: مدت ایثارگری: درصد جانبازی: جایگاه سازمانی: امتیازات ویژه:بند ب) وضعیت تاهل و تجرد: تعداد فرزندان: تعداد افراد تحت تکفل: تعداد پسر: تعداد دختر: میزان تحصیلات فرزندان: تاریخ تولد فرزندان: 

اسلاید 17: تحلیل سیستم موجود:تحليل سيستم از نظر ورودي و خروجيسيستم فعلي توان دريافت اطلاعات كامل و همه جانبه و صحيح را ندارد. برونداد اين سيستم نيز ممكن است بر اساس اولويت هاي در نظر گرفته شده نبوده و يا تحت تاثير مسايل غير سيستمي مانند ارتباطات و اعمال نفوذ افراد قرار گيرد.

اسلاید 18: تحليل نرم افزارهاي موجود و تعيين نحوه هماهنگ سازي آنها با سيستم:در سيستم موجود نرم افزاري براي جمع آوري و پردازش داده ها بكار گرفته نشده و اطلاعات از طريق افراد غير مسئول وارد سيستم مي شود كه در صورت نادرست بودن اطلاعات امكان بررسي آن بصورت ساخت يافته نيست.

اسلاید 19: بررسي و تحليل مشكلات موجود و تشخيص نيازهاي سيستم:1-در حال حاضر شخص مسئول و پاسخگويي براي بررسي و پيگيري فرآيند واگذاري منازل مسكوني وجود ندارد. 2-اطلاعات مربوط به تعداد منازل مسكوني اشغال شده و آزاد براي تصميم گيري در نظر گرفته نمي شود. 3-اطلاعاتي كه از متقاضي دريافت مي شود ناقص، ساخت نا يافته و غير يكنواخت بوده و براي تعيين صحت و سقم مورد بررسي قرار نمي گيرد. 4-نوبت و اولويت ها در تخصيص منازل سازماني لحاظ نمي گردد. 5-امكان دارد فرآيند تصميم گيري تحت تاثير عوامل مداخله گر و نامربوط مانند تعارضات سازماني موجود بين افراد قرار گيرد.

اسلاید 20: طرح کلی پیشنهادی:

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید