مدیریت و رهبری

توانمندسازی کارمندان Empowerment of Employees

Empowerment-of-Employees

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توانمندسازی کارمندان Empowerment of Employees”

توانمندسازی کارمندان Empowerment of Employees

اسلاید 1: توانمندسازی کارمندانEmpowerment of Employees

اسلاید 2: عنوانتوانمندسازی کارمنداننوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعمنابع انسانی / مدیریت دانش و اطلاعاتسطحسازمانی پیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تاريخچه اولين تعريف از اصطلاح توانمندسازي به سال 1788 بر مي‌گردد که در آن توانمندسازي را به عنوان تفويض اختيار در نقش سازماني خود مي‌دانستند كه اين اختيار بايستي به فرد اعطا يا در نقش سازماني او ديده شود. اين توانمندسازي به معني اشتياق فرد براي مسئوليت، واژه اي بود كه براي اولين‌بار به طور رسمي به معني پاسخگويي تفسير شد.توانمندسازی کارکنان فرایند توزیع قدرت، مسئولیت تصمیم گیری، اختیار و یا منابع به زیردستان، کارمندان و یا کارگران است.امروزه، شرکت‌های مبتنی بر دانش توسط ساختار سلسله مراتبی تخت و نیروی کار چند‌مهارته مشخص می‌شوند. مدیران فرض می‌کنند وظایف رهبران، هدایتگری و ارائه کارکنان (نیروهای کار با دانش) با منابع و شرایط کار آنها، در راستای رسیدن به هدف توانمندسازی می‌باشد. بطور خلاصه مدیران برای کارکنان کار می‌کنند و نه برعکس. توانمندسازی، روغنی است که این فرایند را روان می‌کند. توانمندسازی می‌تواند به سازمان‌ها در تعدادی از راه‌ها کمک نماید: 1- ایجاد انگیزه (دانش) کارگران به کار سخت‌تر.2- بهبود سطح و یا شایستگی کارکنان.3- کاهش نیاز به کارکنان غیرمستقیم به منظور كسب موفقيت در محيط در حال تغيير كسب‌وكار امروزي، سازمانها به دانش، نظرات، انرژي و خلاقيت كليه كاركنان، اعم از كاركنان خط مقدم تا مديران سطح بالا، نيازمندند. جهت تحقق اين امر، سازمانها از طريق توانمندسازي كاركنان مربوطه به منظور تشويق آنان به ابتكار عمل بدون اعمال فشار، ارج نهادن به منافع جمعي سازمان با كمترين نظارت و انجام وظيفه به عنوان مالكان سازمان، اقدام مي‌نمايند. توانمندسازي مخصوصا در محيط‌هاي كاري مجازي كه اعضاي سازمان از تعاملات چهره به چهره محروم مي‌باشند و مجبورند كه به طور مستقل عمل نمايند، بسيار مهم مي‌باشد. همچنين، توانمندسازي جهت حفظ اميد و وابستگي كاركنان باقيمانده در طي زمان‌هاي كوچك‌سازي سازمان حائز اهميت مي‌باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت کارکنان Staff Managementآموزش درون صنعت Training Within Industryآموزش ضمن خدمت On-The-Job Trainingمزایاتوانمندسازي،كاركنان را قادر مي‌سازد تا در مواجهه با مشكلات و تهديدها، از مقاومت و انعطاف‌پذيري بيشتري برخوردار باشند. لذا مي‌تواند به عنوان منبعي كه از آسيب‌پذيري كاركنان جلوگيري نمايد و بذر اميد را در شرايط بحراني از جمله انهدام سرمايه‌هاي مالي و از بين‌رفتن زندگي انساني، در دل آنان بكارد، مفيد واقع گردد.کاربردهاامروزه توانمندسازي به عنوان يكي از ابزارهاي سودمند ارتقا كيفي كاركنان و افزايش اثربخشي سازماني تلقي مي‌گردد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان