مدیریت و رهبری

توسعه حرفه‌‌‌‌‌‌‌ای Career development

Career-development

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توسعه حرفه‌‌‌‌‌‌‌ای Career development”

توسعه حرفه‌‌‌‌‌‌‌ای Career development

اسلاید 1: توسعه حرفه‌‌‌‌‌‌‌ایCareer development

اسلاید 2: عنوانتوسعه حرفه‌‌‌‌‌‌‌اینوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزی / اجراموضوعرهبری و مدیریتسطحفردی / گروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: توسعه حرفه‌ای فرایندی مادام العمر از مدیریت یادگیری، کار، اوقات فراغت و انتقال به منظور حرکت به سمت آینده ترجیحی در حال تحول و تعیین شده شخصی می‌باشد. در توسعه آموزشی، توسعه حرفه‌ای فرد، که اغلب یک دانش آموز است، برای انتخاب یک حرفه یا موضوع جهت انجام در آینده را فراهم می‌کند. اغلب موسسات آموزشی مشاوران شغلی برای کمک به دانش‌آموزان توسعه آموزشی را فراهم می‌کنند. در توسعه سازمانی، مطالعه توسعه حرفه‌ای به نظر می‌رسد در موارد ذیل باشد: • چگونه افراد حرفه‌های خود را در داخل و بین سازمان‌ها مدیریت می‌کنند.• چگونه ساختار سازمان‌ها پیشرفت حرفه‌ای از اعضای خود را بررسی می‌کنند، این مساله می‌تواند به برنامه‌ریزی جانشینی در بسیاری از سازمان‌ها گره خورده باشد. در جهان امروز، کارفرمایان بیشتر به دنبال راه‌هایی برای تسهیل توسعه حرفه‌ای و تشویق کارکنان به هدایت مشاغل خود می‌باشند. در توسعه شخصی، توسعه حرفه‌ای عبارت است از:• عوامل روانی، اجتماعی، آموزشی، فیزیکی، اقتصادی و شانس که با ترکیب‌شدن با هم در ماهیت و اهمیت کار فرد در طول عمر نفوذ پیدا می‌کند.• تکامل و یا توسعه حرفه انجام شده توسط 1) تجربه درون یک زمینه خاص مورد نظر (با حرفه، شغل، و یا مهارت‌های خاص کار به عنوان محصول) 2) موفقیت در هر مرحله از توسعه 3) دستیابی به امکانات آموزشی متناسب با هر مرحله افزایشی 4) ارتباطات (ظرفیت تحلیل بازتاب مناسب خود را برای یک کار داده شده از طریق نامه پوششی، رزومه کاری یا روند مصاحبه) 5) درک توسعه حرفه‌ای به عنوان یک فرایند ناوبری.• فرآیندهای روانی و رفتاری مادام‌العمر و همچنین اثرات شرایط شکل‌دادن به زندگی حرفه‌ای یک نفر در طول عمر آن اثر می‌گذارد. به این ترتیب، توسعه حرفه‌ای شامل ایجاد فرد از یک الگوی زندگی حرفه‌ای، سبک تصمیم‌گیری، ادغام نقش‌های زندگی، بیان ارزش‌ها و مفاهیم نقش زندگی خود می‌باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمراحل توسعه تیم Stages Of Team Development Tuckmanتوسعه رهبری Leadership Developmentتحقیق و توسعه Research And Developmentمزایاحفظ استعدادهای برترافزایش تعهد و بهره‌وریتقویت سیستم جانشینی انتقال دانش تولیدی و حفظ آنتقویت مهارت داخلی و نقش شکافهاایجاد برندینگ مثبت برای کارفرماکاربردهاایجاد توسعه حرفه‌ای در فرد و سازمان یکی از عوامل موفقیت افراد و سازمان‌ها می‌باشد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان