مدیریت و رهبری

تیم خودهدایتگر Self-Directed Team

Self-Directed-Team

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تیم خودهدایتگر Self-Directed Team”

تیم خودهدایتگر Self-Directed Team

اسلاید 1: تیم خودهدایتگرSelf-Directed Team

اسلاید 2: عنوانتیم خودهدایتگرنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانی پیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تیم خودهدایتگر گروهی کوچک از کارکنان است که به مدیریت خود و کاری که آنها به طور روزانه انجام می‌دهند توانمند هستند. اعضای چنین تیمی معمولا مسئول طراحی / تعریف، مدیریت و انجام کل فرایند، محصول یا خدمات هستند. برخی از افراد بین خودهدایتی و خودگردان تفاوت قائل هستند که در آن تیم خودگردان گروهی از افراد بوده که در راه خودشان با همدیگر کار کرده و به سمت هدفی که خارج از تیم تعریف شده حرکت می‌کنند و تیم خودهدایتگر گروهی از افراد است که در راه خودشان باهمدیگر کار کرده و به سمت هدفی که تیم آن را تعریف می‌کند قدم برمی‌دارند. بطور معمول تیم کاری خودهدایتگر بین 2 تا 25 عضو دارد. مقدار بهینه عضوهای این تیم معمولا بین 5 تا 9 نفر می‌باشد. اعضای تیم مسئولیت‌های مدیریتی و عملیاتی و همچنین پاسخگویی برای خروجی تیم را به اشتراک می‌گذارند. پیشینه تیم‌های خودهدایتگر به جنگ جهانی دوم و تلاش بریتانیا برای افزایش بهره‌وری اقتصادی برمی‌گردد. این تیم‌ها برای هر وضعیت کسب‌وکاری مناسب نمی‌باشد بنابراین درک زمانی که شرکت از این رویکرد استفاده نماید نیز مهم می‌باشد. کسب‌وکارها با فرهنگ تصمیم‌گیری غیرمتمرکز و کارکنانی که به گرفتن مسئولیت کامل برای کار خود متمایل هستند، کاندیدهای خوبی برای تیم‌های خودهدایتگر هستند. مدیران خارج تیم هنوز هم نقش‌هایی را بعنوان مربی تسهلیگر برعهده دارند ولی بعنوان ناظر نقشی ندارند. اعضای تیم خودهدایتگر به احتمال زیاد به سطح بالایی از رضایت شغلی دست یافته که می تواند منجر به غیبت کم و گردش مالی خوب گردد. بمنظور دستیابی به موفقیت برای تیم‌های خودهدایتگر، شرکت یا سازمان باید بیانیه ماموریت معناداری را به تیم ارائه و آنها را در آنچه که نیاز است انجام بدهند از طریق آموزش، تغییر سیاست‌ها و ایجاد دانش توانمند سازند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتوانمندسازی کارمندان Empowerment Of Employeesمزایاتیم خودهدایتگر موفق به احتمال زیاد باعث افزایش کارایی و بهره‌وری یک شرکت می‌شوند. این تیم‌ها آزادی و انعطاف‌پذیری مناسبی جهت رسیدن به راه‌حل‌های نوآورانه و تدبیر سریع برای چالش‌های سازمانی دارند. کاربردهااعضای تیم خودهدایتگر معمولا مسئول طراحی / تعریف، مدیریت و انجام کل فرایند، محصول یا خدمات هستند. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان