کسب و کار مدیریت و رهبری

تیم کارکردی متقابل – Cross-Functional Team

37-Cross-Functional-Team

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تیم کارکردی متقابل – Cross-Functional Team”

تیم کارکردی متقابل – Cross-Functional Team

اسلاید 1: تیم کارکردی متقابلCross-Functional TeamMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتیم کارکردی متقابلنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعرهبری و مدیریتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: در فرآیندهای گروهی، زمانی که کار پیچیده است و نیاز به افراد با مهارتها و شایستگی‌های متنوع دارد که با هم کار کنند، تیم‌ها مناسب‌ترین انتخاب هستند. برخی محققان بر اهمیت انتخاب افراد مناسب بر اساس دانش اعضای تیم، مهارتها، توانایی‌ها، و ویژگی‌های دیگرتاکید دارند. در تیم‌های متقابل کارکردی افرادی از حوزه‌های کاری متفاوت و با سطح سمت‌های سازمانی مشابه گرد هم می‌آیند تا به اهداف خاصی دست پیدا کنند. این تیم‌ها می‌توانند در داخل یک سازمان یا میان چند سازمان تشکیل شوند. هدف از آنها اشتراک اطلاعات، توسعه ایده‌های نوین، حل مسائل و هماهنگی در پروژه‌های پیچیده است. دستیابی به چنین تیم‌هایی در مراحل ابتدایی تشکیل آنها بسیار دشوار است زیرا افراد برای کسب آمادگی برای کار در محیط متنوع و پیچیده زمان زیادی صرف می‌کنند. تیم‌های کارکردی متقابل مرکب از افرادی از بخشهای مختلف است و بر اساس به رسمیت شناختن استقلال عملکردی ناکارآمد بوروکراتیک شکل گرفته است. به گفته چادرون، سازمانها می‌توانند با انجام پنج گام هماهنگی تیم‌های متقابل کارکردی را بهبود دهند: 1- انتخاب اعضا با دقت 2- تعیین هدف تیم به طور مشخص 3- تضمین این که هر کس می‌فهمد که چگونه گروه عمل می‌کند 4- اداره‌کردن تیم‌های پرقدرت رو به جلو به طوری که هرکس می‌آموزد که چگونه تعامل موثر داشته باشد 5- دستیابی به نتایج قابل توجه به طوری که روحیه بالا باقی بماند و اعضاء بتوانند اثر تلاشهای خود را ببینند. شواهد تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که پهنه کاربردی و آموزش متقابل اعضای تیم به اشتراک‌گذاری اطلاعات، تعامل تیم و عملکرد تیم را بهبود می‌بخشد

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتیم کارکردی Functional Team مزایاافزایش نوآوری و تصمیم‌گیری خلاق، کار کردن افراد مختلف باهم، یکپارچه‌سازی و پیاده‌سازی فناوری‌های جدید طراحی و توسعه محصولات جدید بخشی از مزیتهای این تیم‌ها می‌باشد.کاربردها این گروه باعث بوجود آمدن خلاقیت و نوآوری در پروژه‌ها می‌شود.معایباز محدودیت‌های این تیم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: فشار اضافی بر روی اعضا بعلت دارا بودن وظایف متعددفشار اضافی بر روی اعضا باتوجه به درخواست مدیریت برای عملکرد بالااگر محدوده پروژه خیلی گسترده باشد ممکن است راه‌حل اشتباه ارائه گردد. ایجاد رقابت بیهوده درون تیم که منجر به عملکرد ضعیف افراد می‌گردد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان