منابع انسانی و مشاغل

ثبت فعالیت‌ها Activity Logs

Activity-Logs

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ثبت فعالیت‌ها Activity Logs”

ثبت فعالیت‌ها Activity Logs

اسلاید 1: ثبت فعالیت‌هاActivity Logs

اسلاید 2: عنوانثبت فعالیت‌هانوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / برنامه ریزیموضوعمنابع انسانیسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: چه مدت در روز زمان خود را صرف کارهای بی اهمیت می کنید؟ کارهایی که در افزایش موفقیت های کاری شما اثری ندارند؟ توجه کرده اید که چه مدت زمانی را صرف خواندن ایمیل ها، صحبت با همکاران، درست کردن چای و خوردن ناهار می کنید؟ آیا تا به حال وقت کافی برای فکر کردن به این جمله را گذاشته اید: اگر نیم ساعت بیشتر در روز داشتم چه کارهای مهم تر و بیشتر دیگری می توانستم انجام دهم؟آیا از میزان وقتی که در روز صرف مطالعه ایمیلها، نوشتن یک مقاله مهم و یا انجام برنامه ریزی های بلندمدت می کنید، به خوبی آگاهی دارید؟ سطح انرژی افراد در روز نوسانات پیاپی دارد، همین عامل باعث می شود که اثربخشی کاری افراد در زمان های مختلف بایکدیگر متفاوت باشد. اثربخشی کاری افراد می تواند به طیف گسترده ای از عوامل نظیر: میزان قند خون، میزان استراحت های روزانه، حواس پرتی ها، استرس، ناراحتی ها و غیره، بستگی داشته باشد.تکنیک ثبت فعالیت ها به شما کمک می کند تا بفهمید زمان های خود را در واقع چگونه سپری می کنید. اولین بار که از این تکنیک استفاده کنید قطعا از این همه زمانی که تلف می شود شوکه خواهید شد. استفاده از حافظه برای انجام چنین کاری معمولا خیلی مناسب نیست چرا که حافظه ما معمولا به سرعت زمان هایی که صرف کارهای بی اهمیت می شود را فراموش می کند.نحوه استفاده از ابزارثبت فعالیت ها در چند روز پیاپی چند مزیت دارد اول اینکه کاملا مشخص می شود که زمان های موجود صرف چه کارهایی شده و دوم آنکه میتوان فهمید که وقت مناسب برای داشتن بهترین عملکرد چه زمانی است.وقتی ثبت زمان فعالیتهای خود را آغاز کردید، به صورت روزانه آن را تحلیل کنید. ممکن است در نگاه اول متوجه زنگ خطرهایی به معنای صرف وقت بر روی فعالیتهایی با ارزش پایین شوید. توجه کنید که در چه زمانهایی از روز انرژی بیشتر و در چه زمان هایی با کمترین میزان انرژی روبه رو هستید. این میزان انرژی در زمان های مشخص می تواند به زمانهای استراحت، زمان و میزان وعده غذایی و یا حتی به سبک تغذیه شما مربوط شود.در هر صورت تحلیل حاصل از این تکنیک باید به شما کمک کند تا بتوانید با انجام اقدامات زیر زمان بیشتری را برای فعالیتهای مهم آزاد کنید :

اسلاید 4: •کارهایی که کارفرما در مقابل انجام آنها به شما پرداختی ندارد، متوقف کنید؛ این کارها می تواند فعالیت هایی باشد که باید یک نفر دیگر حتی با یک دستمزد کم تر انجام دهد و یا کارهای شخصی دیگری نظیر ارسال ایمیل های غیرکاری.•زمانبندی خود را به گونه ای انجام دهید که چالش برانگیزترین وظایف را در پر انرژی ترین زمان‌ هایتان انجام دهید. منظور همان زمان هایی است که کارایی شما بهتر بوده و در نتیجه وقت کم تری را نیز صرف آن فعالیت خواهید کرد.•سعی کنید تا حداقل زمان را صرف انجام چندباره یک کار در روز کنید. برای نمونه چک کردن و پاسخ به ایمیل ها یکبار در صبح و یکبار در بعدازظهر.•زمانی را که صرف فعالیت های شخصی و البته قانونی در محیط کاری خود می کنید، به حداقل برسانید. (سعی کنید تا این اقدامات را در یک تیم انجام دهید؛ در این صورت هم زمان بیشتری ذخیره می شود و هم روحیه ی تیمی افزایش می یابد.)

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطیادداشت کردن استرس‌های روزانه Stress Diary تحلیل فعالیت Activity Analysisمزایامزیت نهایی ثبت فعالیت ها، کمک به حذف و یا کاهش زمان های تلف شده و یا فعالیت های بی ارزش است. به این ترتیب می توانید بازه های زمانی که در آن بیشترین انرژی و بازده کاری را دارید به مهم ترین کارهایی اختصاص بدهید که انجام آنها حیاتی است.کاربردهاتکنیک ثبت فعالیتها، روشی مناسب برای برآورد زمانهای مصرفی است. علاوه بر این، به کمک این تکنیک میتوان تغییرات انرژی، هوشیاری و میزان اثربخشی کاری در روز را دنبال کرد.معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان