52 صفحه
719 بازدید
03 بهمن 1400

صفحه 1:
/ ~ laa

صفحه 2:
اصول مدیریت آموزشی «مبانى نظرى مديريت آموزشى» «جايكاه نظريه در مديريت آموزشى»

صفحه 3:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم « رابطه نظریه و عمل » - تثوری و عمل جدایی ناپذیرند BE epee cir ee Scio" ari

صفحه 4:
اصول مدیریت آموزشی « رابطه نظریه و عمل از نظر < ون میلر> » ‎Tar ene Pew ew ie |‏ ۱۳| J lel tue 1-0

صفحه 5:
اصول مدیریت آموزشی 2 شما می توانید با حدس و گمان نسبت به اعمال مدیران دیگرمدیریت کنید. ‎qe‏ سس حدس و گمان اعمال ‎

صفحه 6:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم شما می توانید با موازین و اصول شخصی مدیریت کنید هه عملت- اصول- حدس و گمان--- اعمال

صفحه 7:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم <6- شما مى توانيد با استفاده ان نظرريه كامى تازه در جهت طرز عمل اثربخش برداريد. 1 CO

صفحه 8:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم « جند نكته مهم » )- هر فرايند از عمل شروع و به عمل ختم مى شود ©فقط در اين فرايند»عنصر عمل واقعيت دارد:

صفحه 9:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم ©- فرايند عمل مديريت؛ جرخشى است “© بازخوردءنقش مهمى در اين فرايند بازى مى كند

صفحه 10:
طبقه بندى » مدل سازى ونظريه يردازى ES aise ‏ری ی زر‎ ORS ra etal ‏ازتعیین سنخ یارده اجزا یااشیاء یا پدی‎ 0 ها برحسب روابط طبيعى آنها .الف)درهمه علوم ‎٠‏ نظام طبقه بندى مورداستفاده قرازّمى كيرد " ب)طبقه بندی روشی توصیفی است نه تبییتی * ج)مبنایی برای گرداوری حقایق وتجربیات است * د)سازمان دهنده مفاهيم است 2 " ه)روابط احتمالى مفاهيم را در جشم انداز قرارميدهد "

صفحه 11:
مدل سازی 00 eo ie Or SUES am esc tpn nN KT Ay. ea PONIES ey Og IN, .مدل توضیح پیرامون یک پدیده را تسهیل می کند ۷ در مدل روابط میان اجزاءو عناصر معلوم است * مدل چارچوبی مفهومی یاطرحی نظری است برای * مقاصد عملی

صفحه 12:
تراك ند لا 2202 : شبیه سازی از پدیده ها درمقیاس کوچک مثل ۷ ماکت ساختمان - مدل هواپیما * 020-17 : مدل شسازى بهمدد وازّه ها ومفاهيم " تجريدى ا : استفاده ازنمادها ونشانه ها به جای مفاهیم ۴ . :بیان متغیرها وروابط انها درقا لب نمادها ۷ رس

صفحه 13:
:براساس كاركريد هاى سازمان ومديريت " :سازمان مدار " برا ی فهم وتحلیل مسائل مديريت درزمينه " سازمان .وساختار نظام آموزشی سودمنداست ‎IESE‏ ا ‏به منظور فهم وتحليل ويزكيهاى شخصيتى يازفتارى مدير " .در نظام مدرسه مورد استفاده قرار مى كيرد

صفحه 14:
نظريه يردازى نظريه بردازى فرآيند توصيف" وتبيين هرجه دقيقتر ودرست ‎OB Kale eye eee‏ فهم . واقعیتها ورویدادهای جهان

صفحه 15:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم ‎X 5 Y Ga 455i »‏ « - این نظریه توسط «داگلاس مک گریگور» مطرح شده - اين نظريه مى كوشد طبيعت و انكيزش انسان'را توضيح دهد.

صفحه 16:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم « مفروضات نظریه 2 » ‎AEN oy re‏ 00 ©-انسان معمولى براى تحقق اهدافٍ سازمان بايد تحت اجبار قرار كيريد

صفحه 17:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم 9- انسان معمولى تمايل اندكى به قبول مسئوليت دارد و ترجيح ‎ae eee)‏ ۳ <- انسان معمولی خلاقیت اندکی دارد.

صفحه 18:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم « مفروضات تتثورى لا » ل ا ل ل م || ا مانسان دارای انگیزه ومتعهدبه سازمان» خود,کنترل کننده خويش است.

صفحه 19:
‎he 3‏ اصول مدیریت آموزشی فصل دوم . مهمترین پاداش برای انسان » رضایت نفس وشکوفایی استعدادهای وی است., ‏ا ا ا ‎20 ‏ا انسان ها» خلاق‎ NT No]

صفحه 20:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم « نظريه علمى و اجزاى آن » -نظريه مجموعه اى ان مفاهيم » مفروضات » اصول و قوانین است.

صفحه 21:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم 0 ‏ل‎ 0 e rs er. (Concept ) psi -O

صفحه 22:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم تین ینت ‎proposition)) ») S@‏ هبيش فررض ها همفروضات

صفحه 23:
تعمیم- مساو ۰ ‎ger‏ ل ب:اصل ۰ ل ‎

صفحه 24:
اصول مدیریت آموزشی ام امر واقع: رویداد یا وضعیت محسوس که سنجش پذیر و قابل توصیف است مثل :تجربه های گرسنگی و تشنگی -حالات روانی گرایش وانگیزش مفهوم: تعبیر ذهنی یا تصوير یک تجربه حسی

صفحه 25:
تعريف 9 :يك مفهوم را به دو طريق مى توان تعريف كريد ‎٠‏ ‏ا ا ات 0000 ‎٠.‏ ‏مثال :عدم تمركز عمیزان تفویض اختیار ۰ ب)تعریف. عملی:مجموعه عملیات یارفتارهایی که برای ۰ ا | ۱ ORCC NS EN Dh ‏ل‎

صفحه 26:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم - سازه: مفهومی که تعریف عملی استاندارد دارد. ‎So ES eee‏ ۱ - پیش فرض ها و مفروضات: اجزاء و عناصر مقدماتی یا تصميمات اوليهءبيش فرض نام داريد.

صفحه 27:
بت : ۱ 5 Seen :گزاره ها درفرآیند علمی به صور مختلف ظاهر می شوند .۰ a Oey Oe Sees zy

صفحه 28:
فصل دوم تعميم: حكم يا كزاره ف ‎Bye‏ ‏برقرار مى سازيد. انواع تعميم درجارجوب نظريه: ete ee hte Mae

صفحه 29:
اصول مديريت آموزشی كت نواع تیم بر چارچوب نظریه اصل: تعميمى با تأبيد تجربى محكم رید تیم ‎ere‏ ‏و سس قانون: تعميمى با بالاترين تأبيد تجربى ( بالاتر از اصل )

صفحه 30:
| ٠ ‏فرضيه‎ گزارم یا تعمیمیلستموقتکه حدلقلرلبطه بین‌دو - ۰ .متغیر را بیان‌می‌کند .فرضيه يلوميانت نورعو تحقيقطمىلست ‎٠‏

صفحه 31:
| و د ‎cant‏ رم تعريف نظریه ( تئوری )۰ اا ا سس ‎ee‏ ‏از سازه ها ءتعاریف »و گزاره ها ی به هم پیوسته که ازطريق مشخص كردن روابط ميان متغير ها وا ۰( ۱3 بینی آنها عرضه می کند

صفحه 32:
اصول مدیریت آموزشی فصل دوم 2 « فرا يند نظريه يردازى » 1

صفحه 33:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم « نظريه مزلو » ا ا يك طريقى فعال مى شوند.

صفحه 34:
اصول مديريت آموزشى

صفحه 35:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم 0 نیازهای فیزیولوژیک:نیاز به اکسیژن-آب و غذا و ... ۱ eee Te Bs)

صفحه 36:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم ا ا ا 1۱ ۳ ieee is]

صفحه 37:
اصول مديريت آموزشى فصل دوم « انواع نظريه يردازى » 0- مدل نظرى ‎Pee TUB oo)‏ تسیب

صفحه 38:
مدل »به عنوان جارجوب نظرى يزوهش ازآن استفاده مى ‎٠‏ ‏شود.(شبیه مفهومی) ۰ مدل رويكرد محقق را نسبت به داده ها تحت تاثيرقرارمى ‎٠‏ ‏دهد ولی براث داده ها ی جمع آوری شده تغییری درآن به .وجود نمی اید

صفحه 39:
نظریه قیاسی * برپایه داده های تجربی ساخته می * ا ا ميكّيرد.ودرصورت كشف روابط ,ها

صفحه 40:
نظريه كاركردى ‎٠.‏ وسیله آزمایشی برا گردآوری وتحلیل داده ها به ۰ شمار :میرود ‎eSy‏ و .ازريسميتكمترىبخوردار لسث ‎٠‏ ‏کر ار و ‎

صفحه 41:
۳ .ازراه تلخيص روابط تجربى حاصل مى شود ‎٠‏ .داده ها نظريه را يديد مى آورند ‎٠‏

صفحه 42:
را بطه نظریه وپژو هش علمی :اهداف پژوهش 0 تعيين اعتبار نظریه ها 5 پاسخگویی به پرسش وحل مشکل ۰ نظریه به عنوان چارچوب نظری به تحقیق جهت میدهد و 0 ‎es Fer ets) Ernesto"): Eekence ST ste)‏ 3 0 5100

صفحه 43:
مقايسه مراتب شكل كيرى يك نظريه ومراحل اجرای پژوهش درچارچوب آن شکل کتاب ۰

صفحه 44:
نظریه در عمل CRE) ga ev OnE ‏ا ا‎ Oyo ‏و‎ و به نوعى نيات شخصى ميرسند كه براساس آن عمل مى

صفحه 45:
اصول مديريت آموزشى تتوری حداقل به سه طریق در عمل بکار می آید: 60- فراهم کردن مبنا یا چهارچوب مراجعه و داوری ©- تسهیل کاربرد تحلیل رویدادها و مشکلات مدیریت- 2افزودن بر دانش و شناخت کارورزان مدیریت و فراهم آوردن

صفحه 46:
اصول مدیریت آموزشی ل 9 ‎Ay typ op ENS SEBO Een WoW Ve Breer‏ PONS tA oe ch Be CP UNP RYN ENG Prevee ce CEN Cah od Save زو ‎OO‏ ‏میان اين دو سپرده است .

صفحه 47:
ترعت نظرید سالهای بین 1996۴ تا 9*26 به دوره نیضت نظریه درمدیریت . آموزشی معروف است :ويزكى هاى متمايز كننده اين نهضت 2 ان ا ا اام ۱ عمل ا ل ل الى توجه به نظریه پردازی‌های‌عمومیمدیریتب» جان ظریه هیخاص 5 ۰ ‎e a)‏ ۳-9

صفحه 48:
اقا را ار نا رفتاراداری ازمنظر کریفیث

صفحه 49:
دلايل افول نهضت نظريه ازنظرهاليين ا ا ۱ را رك ا لتر ,یو أ وجوه دو كانه نظريه »يعنىءاستفادم ازآنبه-© ‎٠‏ ‏ا ال اا 2 2 ۳۳۳۳

صفحه 50:
ارزشها وكاركرد هاى نظريه از يديده هاى مشاهده يذير تبيينهاى زيادى ممكن است ارايه ‎٠‏ 0 نظریه پردازی علمی کاری توام با خلاقیت و آفرینندگی ۰ © Cul, .نظریه ها بررحسب تقاضا ساخته نمی شوند ۰

صفحه 51:
شش كاركرد نظريه از ديدكاه ا 0 ‎re ea‏ ا 0 طبقه بندويديدم 0-۵ ۰ ‎ee Ewe‏ 0 تلخیص‌پدیدم 6۶-۵ ۰ ‎RSE teen‏

صفحه 52:

39,000 تومان