کامپیوتر و IT و اینترنت

حافظه رم (RAM) کامپیوتر

Ram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۱ اسلاید رم «RAM» که مخفف کلمه (Random Access Memory) و به معنی حافظه دسترسی تصادفی یکی از مهم ترین انواع حافظه ها در راستای دنیای سخت افزار کامپیوتر می باشد. بعد از پردازنده می توان گفت اصلی ترین قطعه همین حافظه جانبی RAM می باشد که از عوامل سرعت به شمار می رود، حالا هرچه میزان رم سیستم شما پایین تر باشد نیاز به حوصله زیاد از طرف شما می باشد تا سرعت کم را تحمل کنید و برعکس هر چقدر این حافظه مقدارش بیشتر باشد با زدن پلک می توانید یک پردازش را انجام دهید. فقط یک مثال ساده بزنیم و برویم به موضوع اصلی خود برسیم، شما مثلاً قصد نصب ویندوز ۸ را دارید، فکر می کنید با داشتن مقدار رم سیستم ۱ گیگابایت می توان با این ویندوز کار کرد؟ شاید این ویندوز نصب شود بر روی رایانه شما، ولی مطمئن باشید ساده ترین کار مانند باز کردن یک پنجره، شما را مدت زمان زیادی معطل می کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1742 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حافظه رم (RAM) کامپیوتر”

حافظه رم (RAM) کامپیوتر

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: RAM (Random access memory)

اسلاید 3: تمامی قطعات سخت افزاری یک کامپیوتر از سه دید مورد برسی قرار میگیرند.دید تئوریدید سخت افزاریدید بازاری

اسلاید 4: RAM از دید تئوریRAM چیست ؟چرا از RAM استفاده می کنیم؟پهنای باند در RAM یعنی چه؟ ظرفیت RAMواحد ظرفیت RAM

اسلاید 5: 1RAM. چیست ؟RAM یکی از انواع حافظه و البته پرکاربرد ترین انها است.RAM مخفف اصطلاح random access memory یا حافظه با دستیابی تصادفی بوده و حافظه ای قابل خواندن و نوشتن می باشد.توجه داشته باشید که وقتی ما از حافظه اصلی کامپیوتر حرف میزنیم،منظور همان RAM است.این حافظه به صورت غیر مسقیم در اختیار کاربر قرار میگیرد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید