پزشکی و سلامت بیماری‌ها

حمل بیمار با هلیکوپتر

haml-bimar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سلام دوستان سعی کردم در این پاورپوینت در باب امداد هوایی صحبت کنم از موضوع تاریخچه امداد هوایی شروع کرده ام تا ... سعی کردم مزایا و معایب امداد هوایی و مشکلات را بیان کنم و برای امداد هوایی چه اقداماتی لازم هستش را در پاور پوینت نوشته ام . انشالله مورد رضایت شما باشد . در ضمن پاور پوینت فوق در 75 صفحه تدوین شده است .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
449 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حمل بیمار با هلیکوپتر”

حمل بیمار با هلیکوپتر

اسلاید 1: حمل بیمار با هلی کوپترارائه دهنده : دکتر فرهاد مصدری

اسلاید 2: مقـدمـه

اسلاید 3: هلی کوپتر:یک نوع هواگردی که سنگین تر از هواست که توسط عکس العمل هوا بر روی دو یا چند ملخ که توسط محور عمودی نگهداشته میشود میتواند در جو تکیه گاه بدست آورد.تعـاریـفهواپیـما: هر ماشینی که بتواند درجو از واکنش های هوا بجز بر واکنش های هوا بر روی زمین تکیه گاه بدست آورد.

اسلاید 4: هليكوپتر وسيله نقليه موتوري تازه اي است كه كار آن و خدماتي كه مي تواند انجام دهد از تمام وسائط نقليه ديگر اعم از زميني و هوائي و دريايي دلچسب تر است . اين ماشين مي تواند عمودي بالا برود و پاين بيايد و به پهلوي راست يا چپ و هم به جلو با هر سرعتي كه راننده ميل دارد در حدود قدرت موتور خود پرواز كند و حتي قادر است در فضا به عقب حركت نمايد هليكوپتر مي تواند در فضاي كوچكي كه تنها كمي بزرگتر از شعاع پروانه هاي آن باشد پائين آيد و در همانجا دوباره پرواز كند ، گاراژ آن ممكن است روي پشت بام اسفالتي باشد و از همانجا بلند شود و به جاي خود برگردد.هليكوپتر(بالگرد) چيست؟

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید