صفحه 1:

صفحه 2:
لت آقای متمد (کبری ار

صفحه 3:
در رد ترسیوی بدر سح 0 آشتانی کارکتان با تستگاه اجرانی مربوطه آشنانی کاریکنان با معل خدمت. ‎-O‏ آشنانی کاریکنان با شغل مورد تصدی

صفحه 4:
آشنانی کارکتان با دستگاه اجرانی مربوطه

صفحه 5:
pee we ry rr *از سال :1909 مردم و بزرگان اصفهان مکرراً از ۱ استان منجملة ۳۳۳ ) امير خطه همانند شهرهای شیراز و مشید دارای آموزشگاه عالی بهدار ی گردد , ‎ojavl‏ پس از چندین سال تلاش ۰ در سال 965 مسوولین وكَت نا تأسيس امون شكاه موافقت ۱۳

صفحه 6:
۴ و هت هشت نفر از پزشکان ( دکتر مرتضم تسه ماو ابوتراب نفیسی » دکتر حسین قلی اوژند » دکتر جابری ا ل ‎ees ere‏ زک ایو القاسم بهرامی و دکتر عبدالباقی نواب ) بعنوان اولین استادان آموزشكاه انتخاب شدند . * درسهای نظری و عملی دانشجویان از کلاسهای دبيرستان سعدی ( پشت میدان نقش جهان » آموزشگاه سوربه فعلی ) ‎ys\e-ve)‏ ۱

صفحه 7:
ا ۱ ابوتراب نفيسى + دكتر حسين قلى اوَزيند ‎٠‏ دكتر جابرزى ل ‎ee‏ جلوه . دکتر احمد ا اا ابوالقاسم بهرامى و دكتر عبدالباقى نواب ) بعنوان اولين استادان آموزشكاه انتخات شدند : " درسهاى نظرى و عملى دانشجويان از كلاسهاى دبيرستان سعدی ( پشت میذان نقش جهان © اموز شكاه سورته فعلى ) 0

صفحه 8:
" با توجه به كمبود جا ييشنهاد احداث دانشكاه در زمين هاى در رل و " اولين رئيس دانشكده يزشكى دكتر حكمى و سيس دكتر قلى ۳ و را 9 ۰ بیمارستان نیمه تمام دیکری که در اختیار پر زر در( ‎neve Se‏ واكذار كرديدَ كه با حدود يكضد تخت شروح بكار نمود اين مركز در لن_زمان به بيمارستان يكصد تختخوابى شهرت يافت و بعدها به ثريا » مصدق و كاشانى تغيير نام يافت .

صفحه 9:
مراکز پزشکی و آموزشگاه های وابسته دانشگاه اصفهان در سال 901 شامل : مراكز يزشكى كاشانى + خورشيد » فيض » امين و بيمارستان كودكان كتابى وابستته به له در لا 7 ورحجدال-ت 03 تتعاقج كائو نكيل دو ادر جيد امس درهار ب أمور وده ا ا ا ‎i See‏ ‎ley Sl ۱ ces‏ ل ا 2 لل و اسماعيل اكبرى تاسيس كرديد . روساى بعدى دانشكاه بة ترئيب دكتر ابراهيم اسفنديارى.. دكتّر.حميدرضا جمشيدى..دكتر..عباس. رضايى و.هم.اكنون. دكتر. شاهين ‎othe lo‏ ۱3 eee ee wee ree EE ea eee (eis 1 ‏رستی‎ pene ‏پرستاری و مامایی . بهداش‎ ‏داراى حدود (000© نفر هيلت علمى + وة آمؤزشى و ©0 مركز اموزشى‎ ‏ير‎ iad cee ‏ا‎ 7 Ges a 1 ye Jee ee es eae: Se a ea ۱ ‏ا‎ eer ten: 1 eRe rch One ree

صفحه 10:
0- رسالت ‎gal)‏ 5 نار( و وظئف اساسى دستگاه مربوطه (Cree ad ee ears pre tees) ‏هر گاه این پرسش مطرح شود که سازمان برای پاسخ دادن به چه‎ ‏نیازی به وجود آمده اسنت و خدمت گیرندگان و مشتریان اصلی‎ Be ee ‏ا ل‎ erp ecg egg Up meen] ‏ا‎ ‎per yerripe ey‏ ا ا ا ا ‏تا ‏" بیان نتایج مورد انتظار با قید هزینه و زمان ‏تعريف وظايف ‎ee ‏م ا‎ cl ‏يكديكر براى فعليت بخشيدن به اهداف و انجام يك كار با توليد‎ ۱ er eee)

صفحه 11:

صفحه 12:
اهداف و رسالت دستگاه در میطه بهداشت شامل : ۱ ازتفاء سعلج دما هد شتی پیشگیری از بروز معلولیتهای جسمی و روائی یش خدماتقابل ارنه در م کر بهداشتی ae 0000 ‏ا‎ Nee eee ۵- توسعه عملیات بهذاشت محیط در روستاها ۶ستوسعه فعالیتهای,مربوط به تأمین آب آشامیدنی:سالم ۱ nt eee ee essai era 1 ها و تا سرا

صفحه 13:
رسالت و اهداف دستگاه در هیطه درمان : ۱۳ cee eres eee peor neal le) ‎ere eran ee rena‏ تخصصى- و فوقتخصصى: ( به اين. منظور و0011 ‏۳- جلو گیری از مصرف.بی,روبه دارو (با کنترل داروخانه ها جهت دادن داروها و کنترل کار ‎re oe ITN STS eae Co es eet Cane Ce‏ ۱ ۲ گاهیهای لازم به آنها) ‏مر ارت سر ‏لد تس ‎Fer) seen ee eae = enero Ete‏ و سر وا ور را کح رت ‎00

صفحه 14:
زاس ور رک هن رز 0 ‏0ن‎ tere ae Se i ee ey Se a) mee ‏تجهله بر ناته-عاى-موبوطه- آمو زشهاى”بهداشى-روستاربان” اسحتد‎ 1- انطباق محتواى آموزشى با نيازهاى جامعه ( به طوريكه با بررسيهاى انجام شده نيازهاى آموزشى تعيين و سيس اقدام شود) ل ار ‎ieee ees Ome ee rete‏ رل مس را ‏شهرستان)

صفحه 15:
وظایف اساسی دستگاه ۱ جرا و برناعه زبزی برای فعالیتهای مربوط به عدمات بهداشتی و دزعاتی ۲- تأمین بهداشت عمومی و ار تفای سطح آن از طریق اجرای برنامه های بهداشتی برنامه ریزی در حصوص توزیع متناسب و عادلانه نیروی انسانی ‎ie Cen epee re on eee‏ ۷ ‎or)‏ ۱ 0 ‏ل‎ I I ee no el) a Loa تأمين منابع مالى با بهره كبرى از اعتبارات عمومى . د رآمدها و مشاركت اعين إرائه تتدمات بم علو لين ورسالمت دن ورافراد ب سر يرست 0 ‏ا ا‎ eUcenl > cle le oy ‏ساخت‎ -۰

صفحه 16:
0 نم 3077110 09

صفحه 17:
۵ نظام ارتباطات سازمانی و اداری درونی و بیرونی دستگاه * تعریف ارتباط و مشترك از شخصى به شخص ديكر به صورتى كه كيرئده و فرستنده درک مشترکی از مفهوم پیام داشته باشند , و ار( دخالت دارند و یک فررایند.دو طرفه است . لا اجزاء و عناصر ارتباط : منيع ارتباط ( دهنده بيام )- بيام - كيرنده بيام

صفحه 18:
۳ الف) ارتباط از بالا به ۱ شامل دستورها ء مكالمات آمرانه تلفنى » ارتباطات كتبى و خط و مشى هاى ابلاغی َ 0 ب) ارتباط از يائين به بالا از طریق مرئوسین به سوی سریرستان و مدیران بالادست جريان مى يابد

صفحه 19:
نظام ارتباطى درونى دانشگاه ‎Gary‏ ا ۱ مثال: * ارتباط رئیس دانشگاه با هیلت رئیسه دانشگاه و هیأت امنای دانشگاه بصورت خط فرمان و تصويب يّاره اى از آنِينَ نامه ها و ابلاغ بَه رَئِيسَ دانشكاه جهت اجرا و گاها بصضورت مشاوره ۱ ‎ot bis)‏ » با روسای دانشکده ها و رسای مراکز آموزشی درمانی ‏و بيمارستانها و شبكه هاى بهداشت.و درمان بصورت ابلاغى ‏ا ا ل يم ‏* ارتباط معاونین دانشگاه با مراکز و واحدهای تابعه ‏* ارتباط واحدها و مراکز تابعه و اجرایی با همدیگر بصورت همکاری و متعامل ‎

صفحه 20:
نظام ارتباطى بيرونى دانشگاه ‎aye‏ 0 ل ‎0 siggy Lis), ‏* مراکز قضایی استان برای برخورد با مغایرت های بهداشتی و غذایی ‎۱ Pei En ON INL Oc a ‏آموزشى و يرّوهشى براى تحقق برحى از اقدامات فراكير و احتمالى در عرصة‎ ‏های بهداشتی‎ ‏و | مشى-هاى. بهداشتى: و- در مانى ‏* ارتباط دانشگاه و واحدهای تابعه با سازمان انتقال خون ۰ هلال احمر ۰ سازمان ‏یستی » سازمان تأمین اجتماعی و خدمات بیمه درمانی ‎ ‎ ‏ارتباط دانشكاه و واحدهاى تابعه با نيروى انتظامى جهت رسيدكى به امور ادك 20 دحت اه سا زر رو ورس جر | و

صفحه 21:
0 سازمانهای اقماری و وابسته وزارت کح 5 ساآزماتهاى اقمارى_آن دسته سازماتهايى هستند كد در حاليكة إز يق م ۱ کلی و ایسته به یک دستگاه معظم فرادست می باشند.یا در برخی دا ۱( ۱ سر ‎ema) I‏ ا ۱ ". در.حيطه وزارت بهداشت ».درمان و آموزش يزشكى سازمانهايى جون انتقال خون ‎٠‏ بيمه هاى درمان و اجتماعى » يزشكى قانونى و بیمارستانها و مراکز بهداشتی وابسته به پاره ای موسسات و سب رش ر بت بر نت در سر رد اد رحس ل الل ‎eee Cos‏ 7 درمان وزارت یلا دانشگاه های علوم یز شکی می باشند .

صفحه 22:
اک را Cee en em ie Bree ee eee) ECS lee a ee er ‏در‎ CD ee eee eee ears arene oy eer eee a= peas area ‏و.نوعدوستى.و..آموزه. هاى.دينى.». فر هنكى و..اخلاقى. زينت. داده‎ ‏شود می نوان اررشهای محوری لن دستگاه یا سازمان دولتی و‎ ere etre ( ‏ک‎ اوز ی هروه روص مس کم وا ا ‎Tee‏ ۱

صفحه 23:
فرهنگ سازمانی * ارزشهای غالب که به وسیله یک سازمان حمایت و اعلام می شود . * باورهای بنیادی که بین همه اعضاء مشترک است و به كمك آنها كارها و امور روزمره سازمان انجام مى يذيرد . " فرهنكى سازمانى شامل مؤلفه هايى جون اعتقادات » ارزنشها و باورهاى جمعى شاغلين يك سازمان مى شود .

صفحه 24:
منشور اخلاقى سازمان * منشور اخلاقی همان مرامنامه اخلاقی و سند اخلاقی با همان بیانیه اخلاقی سازمان است که به صورتهای مختلف ‎Te) CLS.)‏ ره ارزشهاى انسانى و اخلاقى انتشارمى يابد .

صفحه 25:
بل را را درمانی استان اصفهان و وزارت بهداشت » درمان و آموزش پزشکی داشتن جامعه ای عاری از بیماری و رنجوری ایجاد » حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی و جهانی ن مادران سالم و کودکان سالم ‎ae ee eee a‏ ل جلوگیری از کثرت جمعیت ناکارآمد و ... ‏دیایی و بهداشت و سلامت دهان و دندان ‏۴ شناخت و درمان بیماریهای واگیر و غیر واگیر ‏درمان اسان ‎٠»‏ ارزان و سريع بيماريها ‎

صفحه 26:

صفحه 27:
©/)-نقش و جايكاه واحد محل خدمت و وظائف باید ابتدا نسبت به معرفی نقش و جایگاه سازمانی وا محل خدمت خود که در زیر مجموعه سازمان یا دستگاه قرار گرفند را را ار اداری ۰ اجرانی نودن با ستادی بودن ۰ دز مرکر استتان تا شهرستانی بودن محل استقرار واحد محل خدمت را بیان نمایند و سیس نقش و تاثیر اداری اجتماعی واحد محل خدمت را که عبارت ال( ان رل( مورد اشاره قرار دهند . در بخش دوم وظایف اساسی واحد محل خدمت که همان و ظایف اصلى. دستكاه.مى باشد را.در. اندازه. كوجكتر يراى.واحد. محل خدمت خود نام ببرند * فراگیران با

صفحه 28:
©/ه فرايند ساختار درونى واحد و فرايندهاى اساسى منجر به ارائه خدمت ( توليد محصول ) و آرائه می نمایند تمام فرآیندها (اقدامات سلسله وار) ربا رعایت تقدم و تأخر و قدم به قدم که نهایتاً منجر- به تولد نهایی خدمت می شود و ارباب رجوع احساس رضایت و دريافت ياسخ ادارى خود را دارد بتويسد

صفحه 29:

صفحه 30:
- ویزگیهای کاری حاکم بر واحد دی ریظ و مشخصات همكاران متناظر با يست هاى سازمانى = را در واحد یا یک دستگاه يايك وزارتخانه دولتى تا اک پر روا تاه واحدهای دیگر کاملاً متفاوت ‎an)‏ كه ‎ENN pe‏ كوكرك متسر لمك وماد ود شركت ايران خودرو كه تحت يوشش وزارت صنايع است توليد و ارائه بک خودرو استاندارد شده با قاا هاى جديد اهميت دارد ولی در وزارت بهداشت و درمان درقسمت بهورزی داشتن مادران ‎ler)‏ سالم.و.و.زيج حياتى و.نمودار سلامتى و رشد كودك ال دارد . * در بخش يايانى سوال» فراكيران بايد نسبت به معرفى همكاران نزديك » مديران مسئول يا همكاران زيردست و ذكر يست هاى سازمانى انها اقدام نمايد .

صفحه 31:

صفحه 32:
و ۷ ۱ شغل مورد تصدى (ope regres men reg pee’ cent eninge ogee bree gt ewer ay ۳ ۳ ‏ت.را.وظايف.مى كوي‎ ‏توانایی تاثیر گذاری و دستور دهی به دیگران با استفاده از مقام و‎ : ‏موقعیت سازمانی‎ ا پاسخگویی در برابر اختیارات واگذار شده به فرد ارركم ی ‎el eee‏ كاك ‎Shel ES‏ ‎eC FOE‏ ا ‎ge) Sos eee len Speer nny ere‏ ‎ea pry (ere era CI ee eee yg‏ ۱7| ياسخكويى. هاى.خود.در. قبال انجام.يا عدم انجام.». حسن انجام.كان.ييا ضعف.و موارد سوء در اتجام کار را یاداور می گردند ا 0 رشع مكف اوكع و ‎Byes) Seg ee‏ بر دازند

صفحه 33:
| در رابطه با شغل مورد تصدی پاسخگویی در انجام وظایف و مسئولیتها در هر رشته شغلی ‎coer re re ere eer‏ ۱ در بخش دوم سوال انواع هماهنگی ها و همکاریهای مورد نیاز ‎See Vat Sen rere ee nee ae‏ 1 و همكاران و مسئولين مترادف را بايد مورد اشاريه قرار داد

صفحه 34:
9 - شرایط احراز و مسیر ارتقاء شغلی در ‎ty)‏ ا ۱ مسیر ارتقاء شغلی (Spe AES ASS Mere el aR cA UM Sy AUT از ابتدا تا انترراى عسمت نرب یک برنامه شخ و سرن. پیش بینی می کنند ا 00 مسير ارتقاء شعلى و به طور طبيعى کر ره 5ك لدو 0 ف ‎AIS AS‏ توسعه شغل بصورت عمودى و افقى ( غنى سازى و افزایش اختیار ات ) و واگذار ی و ظایف ا 0 رل 0 راز ۱

صفحه 35:
69- روش ارزيابى علمكرد شغل مورد تصدى 51 آثار 3 ‎OTE‏ آن و عملکرد » توسعه فردی ۰ آموزش همکاران » کار با رایانه » رعایت نظم و مقررات اداری » رفتار و برخورد با همكاران ‎٠‏ رفتار و برخورد با مرئوسان ‎٠‏ رفتار و برخورد با ارباب رجوع ‎٠»‏ ادائه بيشنهادهاى سازنده ‎٠‏ اخذ تشويقات و انجام امور ویژه ( تدریس » تألیف و ترجمه کتاب و مقاله و.....) مورد. ارزيابى واقع مى.كردند...و در صورت. كسب حد نصاب امتیازات ( (50 ) امکان برخورداری از مزایای مربوطه در مقایسه امتیاز مکتسبه با امتیاز سایر کار کنان بر خوردار می گردند .

صفحه 36:
3 COE ma tS CBOs Beles eee ie 0 Se em en ‏ا‎ ‏بارزترین مزایای طرح ارزشیابی کارکتان بود لیکن در‎ ‏قانون فوق به حداکثر هفتاد درصد از کارمندان هر دستگاه‎ ‏براساس رتبه بندى. نمرات. ارزشيابى كارمندان ». طبق‎ 969 60( ‏عملكرد كارمندان و با توجه به امتياز مكتسبه تا‎ ‏امتيازات مربوطه به حقوق تابت وی در مقاطع سه ماهه‎ Pe eres pane)

صفحه 37:
درا تا را را ار رل تحصیلی در یکی از فرمهای (6 گانه ارز شیایی مورد سنجش فرار می گیرند که در زیر به عنوان فرمها و همچنین حیطه ‎Oren)‏ ا ل د فرم ارزشيابى مديران.: براى ارزشيابى رؤساى سازمان هاى استاتى ؛ مديران كل ‎٠‏ فرمائدهان ‎٠‏ معاونين اين مديران و مشاغل همتراز فرم ارزشيابى سريرستان : براى ارزشيابى رؤساى اداره » قسمت ء کر ‎Spee‏ ‏فرم ارزشیابی کارشناسان : برای ارزشیابی تمامی متصدیان مشاغل كارشناسى و متصديان مشاغل كه شرايط احراز رشته شغلى ‎Fs)‏ ‏اقل مدرک تحصیلی لیسانس پیش بینی شده است . ( به استتنای ‎(Gene Sele eye ee‏ ترم ارزة ابر رل ,رات ‎Fs SS ls‏ استفاده قرار مى كيرد . (فرمهاى “كانه ضميمه مى باشد)

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:
‎S Ee ean a8) oie) ie)‏ دا وظائف ‏مهارت: تواتاتی انجام کار ‏مهارت های ارتباطی ‎=D‏ كت ‏مهارت های عمومی ‏مهارتهاى تصميم كيرى ‏در ات ‎۱۳ ne eB rd ‏مهارتهای سرپرستی‎ ‏مهارت های مدیریتی 7 اصلاح فرایند : مقابله با شرایط بحرانی + مهارت های حل مساله و کاهش تعارض در محیط کار مهارت مربوط به رايانه اى كردن امور شغلى

صفحه 41:
09 مهمترین نیاژهای آموزشی شغل مورد تصدی ا ۲ S ‏[)-آموز شهاى عمومى‎ 0 ged reed ا ل لك -آموزشهای شغلر بهداشتی درمانی» به عنوان نمونه:دوره بهداشت مادران و کودکان ‎the Dyas cu pee tig olde ay ¢ (Eas ype 3 gig) ct pine algal gal-Q‏

صفحه 42:
مو فق باشبد

51,000 تومان