دوره توجیهی بدو خدمت
در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.
- جزئیات
- امتیاز و نظرات
- متن پاورپوینت
امتیاز
دوره توجیهی بدو خدمت
اسلاید 1: تهیه کنندگان : آقای جعفر سجودی آقای محمد اکبریآقای مهدی پورواسعی
اسلاید 2: دوره توجیهی بدو خدمت 1- آشنائی کارکنان با دستگاه اجرائی مربوطه2- آشنائی کارکنان با محل خدمت 3- آشنائی کارکنان با شغل مورد تصدی
اسلاید 3: 1- آشنائی کارکنان با دستگاه اجرائی مربوطه
اسلاید 4: تاریخچهاز سال 1318 مردم و بزرگان اصفهان مکرراً از مسؤولین استان منجمله استاندار ( امیر نصرت اسکندری ) درخواست می نمودند که این خطه همانند شهرهای شیراز و مشهد دارای آموزشگاه عالی بهداری گردد . بالاخره پس از چندین سال تلاش ، در سال 1325 مسوولین وقت با تأسیس آموزشگاه موافقت نمودند
اسلاید 5: و هشت نفر از پزشکان ( دکتر مرتضی حکمی ، دکتر ابوتراب نفیسی ، دکتر حسین قلی اوژند ، دکتر جابری انصاری ، دکتر مسیح جلوه ، دکتر احمد میر حسینی ، دکتر ابوالقاسم بهرامی و دکتر عبدالباقی نواب ) بعنوان اولین استادان آموزشگاه انتخاب شدند .درسهای نظری و عملی دانشجویان از کلاسهای دبیرستان سعدی ( پشت میدان نقش جهان ، آموزشگاه سوره فعلی ) استفاده شود
اسلاید 6: و هشت نفر از پزشکان ( دکتر مرتضی حکمی ، دکتر ابوتراب نفیسی ، دکتر حسین قلی اوژند ، دکتر جابری انصاری ، دکتر مسیج جلوه ، دکتر احمد میر حسینی ، دکتر ابوالقاسم بهرامی و دکتر عبدالباقی نواب ) بعنوان اولین استادان آموزشگاه انتخاب شدند .درسهای نظری و عملی دانشجویان از کلاسهای دبیرستان سعدی ( پشت میدان نقش جهان ، آموزشگاه سوره فعلی ) استفاده شود
اسلاید 7: با توجه به کمبود جا پیشنهاد احداث دانشگاه در زمین های هزار جریب فراهم گردید . اولین رئیس دانشکده پزشکی دکتر حکمی و سپس دکتر قلی اوژند بود . با توجه به نیاز دانشکده به بیمارستانهای دیگر در سال 1332 ، بیمارستان نیمه تمام دیگری که در اختیار بهداری بود و در قبرستان قدیم شهر ( ستی فاطمه ) بنا شده بود به دانشکده واگذار گردید که با حدود یکصد تخت شروع بکار نمود این مرکز در آن زمان به بیمارستان یکصد تختخوابی شهرت یافت و بعدها به ثریا ، مصدق و کاشانی تغییر نام یافت .
اسلاید 8: مراکز پزشکی و آموزشگاه های وابسته دانشگاه اصفهان در سال 1357 شامل :مراکز پزشکی کاشانی ، خورشید ، فیض ، امین و بیمارستان کودکان کتابی وابسته به آن ، آموزشگاه بهیاری و آموزشگاه عالی پرستاری بود .در سال 1365 متعاقب قانون تشکیل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دانشکده های مربوط به رشته های پزشکی و پیراپزشکی از دانشگاه اصفهان مجزا شد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان به ریاست دکتر اسماعیل اکبری تأسیس گردید . روسای بعدی دانشگاه به ترتیب دکتر ابراهیم اسفندیاری ، دکتر حمیدرضا جمشیدی ، دکتر عباس رضایی و هم اکنون دکتر شاهین شیرانی می باشد . در حال حاضر دانشگاه دارای 7 دانشکده ( پزشکی ، داروسازی ، دندانپزشکی ، پرستاری و مامایی ، بهداشت ، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و علوم توانبخشی ) دارای حدود 600 نفر هیأت علمی ، 57 گروه آموزشی و 12 مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان ( الزهرا ، نور وحضرت علی اصغر(ع) ، کاشانی ، فیض ، فارابی ، چمران ، سوانح و سوختگی« امام موسی کاظم(ع) » ، سیدالشهداء(ع) ، شهید بهشتی ، امین ، عیسی بن مریم(ع) ، مدرس ،) در سطح شهر اصفهان و 3 بیمارستان مستقل در خارج از شهر اصفهان (شهدای لنجان ، امام خمینی فلاورجان،گلدیس شاهین شهر) و 20 شبکه بهداشت و درمان می باشد .
اسلاید 9: 2/1- رسالت (ماموریت)،اهداف و وظائف اساسی دستگاه مربوطهتعریف رسالت یا مأموریت ( Mission )هر گاه این پرسش مطرح شود که سازمان برای پاسخ دادن به چه نیازی به وجود آمده است و خدمت گیرندگان و مشتریان اصلی خدمات یا تولیدات سازمان چه کسانی هستند از فلسفه وجودی و مأموریت و رسالت سوال شده است .تعریف اهدافبیان نتایج مورد انتظار با قید هزینه و زمانتعریف وظایففعالیت ها ، عملیات و سلسله تدابیر و تمهیدات و اقدامات مرتبط با یکدیگر برای فعلیت بخشیدن به اهداف و انجام یک کار با تولید محصول و خدمت را وظایف می گویند
اسلاید 10: رسالت و اهداف دستگاه را در سه حیطه می شود توضیح داد : 1- بهداشت 2- درمان 3- آموزش و پژوهش
اسلاید 11: اهداف و رسالت دستگاه در حیطه بهداشت شامل :1- ارتقاء سطح خدمات بهداشتی 2- اقدامات پیشگیری از بروز معلولیتهای جسمی و روانی 3- افزایش خدمات قابل ارائه در مرکز بهداشتی 4- کنترل بهداشتی اماکن عمومی از طریق معاونت بهداشتی و معاونت غذا و دارو 5- توسعه عملیات بهداشت محیط در روستاها 6- توسعه فعالیتهای مربوط به تأمین آب آشامیدنی سالم 7- توسعه خدمات دندانپزشکی در مناطق شهری و روستایی (مثلا معاینات دندانپزشکی در مدارس)8- بهبود تغذیه مادران باردار و زنان شیرده 9- ارتقاء کیفیت تغذیه شهرستان
اسلاید 12: رسالت و اهداف دستگاه در حیطه درمان :1- افزایش موجبات دستیابی به جامعه به امکانات درمانی 2- ایجاد تناسب در سطوح خدمات درمانی عمومی و تخصصی و فوق تخصصی ( به این منظور که متخصصان فقط در شهرها تجمع پید نکنند )3- جلوگیری از مصرف بی رویه دارو (با کنترل داروخانه ها جهت دادن داروها و کنترل کار پزشکان برای عدم تجویز بیش از حد و غیر ضروری داروها و مصرف کمتر خانواده ها با دادن آگاهیهای لازم به آنها)4- تأمین موجبات ارتقاء سطح علمی و تخصصی پزشکان 5- تأمین موجبات مشارکت فعالیت بخش غیر دولتی در سرمایه گذاریها (شرکتها ی خصوصی مانند شرکتهای خدمات پرستاری که دولت کار واگذاری یک سری از بیمارستانها را به این شرکتها در دست اقدام دارد .)
اسلاید 13: رسالت و اهداف دستگاه در حیطه آموزش و پژوهش :1- افزایش مشارکت مردم در توسعه آموزش جهت تأمین بهداشت عمومی که از جمله برنامه های مربوطه . آموزشهای بهداشتی روستاییان است .2- انطباق محتوای آموزشی با نیازهای جامعه ( به طوریکه با بررسیهای انجام شده نیازهای آموزشی تعیین و سپس اقدام شود)3- بهبود شاخصهای کیفی و کمی آموزش 4- فراهم نمودن فرصتهای یکسان برای دسترسی شاغلین (افراد مستعد به آموزش در شهرستان)
اسلاید 14: وظایف اساسی دستگاه1- اجرا و برنامه ریزی برای فعالیتهای مربوط به خدمات بهداشتی و درمانی 2- تأمین بهداشت عمومی و ارتقائ سطح آن از طریق اجرای برنامه های بهداشتی 3- برنامه ریزی در خصوص توزیع متناسب و عادلانه نیروی انسانی 4- فراهم نمودن تسهیلات لازم برای برخورداری همگان از خدمات درمان 5- تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآزموده 6- تعیین رشته ها و مقاطع تحصیل مورد نیاز استان جهت تایید در شورای عالی انقلاب فرهنگی 7- تأمین منابع مالی با بهره گیری از اعتبارات عمومی ، درآمدها و مشارکت 8- تأمین ارائه خدمات به معلولین و سالمندان و افراد بی سرپرست 9- اعلام استانداردهای پزشکی و سلامت و صدور پروانه های مرتبط و لازم 10- ساخت فرآورده های دارویی لازم
اسلاید 15: 3/1ساختارتشکیلاتی(مرکزی/خارج از مرکز)دستگاه مربوطههيأت امناءرياست دانشگاههیات رئیسه شوراي دانشگاههيأت مميزهمديريت امور آموزشيمديريت تحصيلات تكميلي مديريت مطالعات و توسعه آموزش پزشكيمديريت امور تحقيقات و فناوريمديريت امور اطلاع رساني پزشكي اداره ارتباطات و كاربرد نتايج تحقيقاتمديريت امور دانشجوييمديريت امور فرهنگي اجتماعي مديريت تربيت بدنيشبكه ها، دانشكده ها ، مراكز تحقيقاتی و مراکز آموزشی و درمانی مديريت اعضاء هيأت علمیمديريت نظارت بر مواد غذايي، آرايشي و بهداشتيمديريت نظارت بر دارو و مواد مخدرمديريت آزمايشگاه كنترلمديريت امور درمانمديريت نظارت و ارزشيابيحراستمديريت روابط عمومي اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكاياتگزينشمعاونت بهداشتی و رئيس مركز بهداشت استانمعاونت غذا و دارومعاونت درمانمعاونت آموزشيمعاونت توسعه مديريت و منابعمعاونت تحقيقات و فناوريمعاونت دانشجويي فرهنگيمديريت توسعه سازمان و منابع انسانيمديريت امور مالي مديريت فني و نظارت بر طرح هاي عمرانيمديريت امور عموميمديريت آمارو فناوري اطلاعات مديريت بودجهگروه امور حقوقيدفتر ریاستمديريت حوادث و فوريتهای پزشکیاداره امور دانشجويان شاهد و ايثارگر
اسلاید 16: 4/1-نظام ارتباطات سازمانی و اداری درونی و بیرونی دستگاهتعریف ارتباطارتباط عبارت است از انتقال اطلاعات ، داده و ادراک مشترک از شخصی به شخص دیگر به صورتی که گیرنده و فرستنده درک مشترکی از مفهوم پیام داشته باشند . ارتباط یک فرایند اجتماعی است که دو یا چند نفر در آن دخالت دارند و یک فرایند دو طرفه است . اجزاء و عناصر ارتباط : منبع ارتباط ( دهنده پیام )- پیام -گیرنده پیام
اسلاید 17: انواع ارتباط الف) ارتباط از بالا به پائین شامل دستورها ، مکالمات آمرانه تلفنی ، ارتباطات کتبی و خط و مشی های ابلاغی ب) ارتباط از پائین به بالا از طریق مرئوسین به سوی سرپرستان و مدیران بالادست جریان می یابد
اسلاید 18: نظام ارتباطی درونی دانشگاه هر گونه ارتباط بین واحدهای مختلف دانشگاه را ارتباط درونی گویند به عنوان مثال:ارتباط رئیس دانشگاه با هیأت رئیسه دانشگاه و هیأت امنای دانشگاه بصورت خط فرمان و تصویب پاره ای از آئین نامه ها و ابلاغ به رئیس دانشگاه جهت اجرا و گاهاً بصورت مشاورهارتباط رئیس دانشگاه با معاونت های مختلف به صورت ابلاغیارتباط رئیس دانشگاه با روسای دانشکده ها و رؤسای مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها و شبکه های بهداشت و درمان بصورت ابلاغیارتباط معاونین دانشگاه با یکدگیر بصورت همکاری و متعامل و هماهنگیارتباط معاونین دانشگاه با مراکز و واحدهای تابعه ارتباط واحدها و مراکز تابعه و اجرایی با همدیگر بصورت همکاری و متعامل
اسلاید 19: نظام ارتباطی بیرونی دانشگاه به هر گونه ارتباط دانشگاه با دستگاهها ، سازمانها و واحدهای خارج از دانشگاه را ارتباط بیرونی اتلاق می گردد.مراکز قضایی استان برای برخورد با مغایرت های بهداشتی و غذاییارتباط دانشگاه و واحدهای تابعه در مرکز استان و شهرستانها با ادارات آموزشی و پژوهشی برای تحقق برخی از اقدامات فراگیر و احتمالی در عرصه های بهداشتیارتباط دانشگاه با استانداری و فرمانداریهای شهرستانها در راستای تحقق خط مشی های بهداشتی و درمانیارتباط دانشگاه و واحدهای تابعه با سازمان انتقال خون ، هلال احمر ، سازمان بهزیستی ، سازمان تأمین اجتماعی و خدمات بیمه درمانیارتباط دانشگاه و واحدهای تابعه با نیروی انتظامی جهت رسیدگی به امور بهداشتی و تغذیه یا سلامت جاده ها و پیشگیری و رسیدگی به حوادث جاده ای
اسلاید 20: 5/1- سازمانهای اقماری و وابسته وزارت متبوعسازمانهای اقماری آن دسته سازمانهایی هستند که در حالیکه از یک استقلال نسبی در امور خود برخوردار هستند ولی نهایتاً در امور کلی وابسته به یک دستگاه معظم فرادست می باشند یا در برخی موارد روسا و مسئولین اینگونه سازمانها توسط دستگاه بالاتر تعیین و منصوب می گردند . در حیطه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سازمانهایی چون انتقال خون ، بیمه های درمان و اجتماعی ، پزشکی قانونی و بیمارستانها و مراکز بهداشتی وابسته به پاره ای موسسات و نهادهای دولتی و انستیتو پاستور فقط در امور حرفه ای و تخصصی ملزم به هماهنگی و تبعیت از معاونت های بهداشتی ، غذا و دارو و درمان وزارت یا دانشگاه های علوم پزشکی می باشند .
اسلاید 21: 6/1- ارزشهای محوری دستگاهارزشها بایدها و نبایدهای رایج در یک جامعه می باشند که ممکن است این ارزشها در جوامع دیگر در آن واحد ضد ارزش تلقی گردند.در یک بیان کلی می توان ادعا کرد چنانچه وظایف و رسالت های اصلی و فرعی یک سازمان یا دستگاه به ارزشهای انسانی ، عاطفی و نوعدوستی و آموزه های دینی ، فرهنگی و اخلاقی زینت داده شود می توان ارزشهای محوری آن دستگاه یا سازمان دولتی و خصوصی را استنباط نمود . ارزشهای محوری سازمانها با منشور اخلاقی اعلام شده که با فرهنگ سازمانی آن یکسان می باشد .
اسلاید 22: فرهنگ سازمانی ارزشهای غالب که به وسیله یک سازمان حمایت و اعلام می شود . باورهای بنیادی که بین همه اعضاء مشترک است و به کمک آنها کارها و امور روزمره سازمان انجام می پذیرد .فرهنگ سازمانی شامل مؤلفه هایی چون اعتقادات ، ارزشها و باورهای جمعی شاغلین یک سازمان می شود .
اسلاید 23: منشور اخلاقی سازمانمنشور اخلاقی همان مرامنامه اخلاقی و سند اخلاقی یا همان بیانیه اخلاقی سازمان است که به صورتهای مختلف برای پای بندی اخلاقی مدیران و کارکنان یک سازمان به ارزشهای انسانی و اخلاقی انتشارمی یابد .
اسلاید 24: برخی از ارزشهای محوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکیداشتن جامعه ای عاری از بیماری و رنجوریایجاد ، حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی و جهانیداشتن مادران سالم و کودکان سالمتنظیم و کنترل جمعیت برای داشتن اجتماعی کیفی و موثر و جلوگیری از کثرت جمعیت ناکارآمد و ...زیبایی و بهداشت و سلامت دهان و دندانشناخت و درمان بیماریهای واگیر و غیر واگیردرمان آسان ، ارزان و سریع بیماریها
اسلاید 25: 2- آشنایی کارکنان با محل خدمت
اسلاید 26: 1/2-نقش و جایگاه واحد محل خدمت و وظائف اساسی آنفراگیران باید ابتدا نسبت به معرفی نقش و جایگاه سازمانی واحد محل خدمت خود که در زیر مجموعه سازمان یا دستگاه قرار گرفته است اقدام نمایند برای این کار باید رده سازمانی و جایگاه و مرتبت اداری ، اجرایی بودن یا ستادی بودن ، در مرکز استان یا شهرستانی بودن محل استقرار واحد محل خدمت را بیان نمایند و سپس نقش و تأثیر اداری اجتماعی واحد محل خدمت را که عبارت است از نوع و چگونگی خدمت به جامعه خدمت گیرندگان خود را مورد اشاره قرار دهند . در بخش دوم وظایف اساسی واحد محل خدمت که همان وظایف اصلی دستگاه می باشد را در اندازه کوچکتر برای واحد محل خدمت خود نام ببرند
اسلاید 27: 2/2-فرایند ساختار درونی واحد و فرایندهای اساسی منجر به ارائه خدمت ( تولید محصول )در این بخش فراگیران باید به تناسب خدمتی که به مراجعین ارائه می نمایند تمام فرآیندها (اقدامات سلسله وار) را با رعایت تقدم و تأخر و قدم به قدم که نهایتاً منجر به تولید نهایی خدمت می شود و ارباب رجوع احساس رضایت و دریافت پاسخ اداری خود را دارد بنویسد
اسلاید 28: خیر بلی شروعاقدام یا فعالیتپایانتصمیم گیری
اسلاید 29: 3/2 - ویژگیهای کاری حاکم بر واحد ذی ربط و مشخصات همکاران متناظر با پست های سازمانیویژگیهای حاکم بر یک واحد یا یک دستگاه یا یک وزارتخانه دولتی با ویژگی های حاکم بر وزارتخانه یا واحدهای دیگر کاملاً متفاوت است و موجب تمایز واحدهای کاری از یکدیگر است . مثلاً در شرکت ایران خودرو که تحت پوشش وزارت صنایع است تولید و ارائه یک خودرو استاندارد شده با قابلیت های جدید اهمیت دارد ولی در وزارت بهداشت و درمان درقسمت بهورزی داشتن مادران سالم و کودکان سالم و و زیج حیاتی و نمودار سلامتی و رشد کودک اهمیت دارد .در بخش پایانی سوال، فراگیران باید نسبت به معرفی همکاران نزدیک ، مدیران مسئول یا همکاران زیردست و ذکر پست های سازمانی آنها اقدام نماید .
اسلاید 30: 3- آشنائی کارکنان با شغل مورد تصدی خود
اسلاید 31: 1/3- مهمترین وظایف/ مسئولیتها و اختیارات شغل مورد تصدیوظایف :فعالیت ها ، عملیات و سلسله تدابیر و تمهیدات و اقدامات مرتبط با یکدیگر برای فعلیت بخشیدن به اهداف و انجام یک کار با تولید محصول و خدمت را وظایف می گوینداختیار: توانایی تاثیر گذاری و دستور دهی به دیگران با استفاده از مقام و موقعیت سازمانیمسئولیت: پاسخگویی در برابر اختیارات واگذار شده به فردفراگیران ابتدا به رئوس وظایف و انتظارات نهفته در رشته شغلی خود که برای انجام و اتمام آن ها بکار گرفته شده و برای آن موظف گردیده اند و در قبال انجام آن دستمزد و حقوق دریافت می دارند اشاره می نمایند( در کتاب طرح طبقه بندی مشاغل هم به آن اشاره شده است) و پس از آن مسئولیتها و پاسخگویی های خود در قبال انجام یا عدم انجام ، حسن انجام کار یا ضعف و موارد سوء در انجام کار را یادآور می گردند و در نهایت به تناسب وظایف و مسئولیتهای لیست شده به اختیارات شغلی موجود در شغل و پست سازمانی می پردازند
اسلاید 32: 2/3- روش پاسخگویی ، همکاری و هماهنگی در رابطه با شغل مورد تصدیپاسخگویی در انجام وظایف و مسئولیتها در هر رشته شغلی ممکن است به شیوه های مختلف یا ترکیبی از چند شیوه باشد . در بخش دوم سوال انواع هماهنگی ها و همکاریهای مورد نیاز برای تحقق یک خدمت یا تولید یک کالا با فرادستان ، فرودستان و همکاران و مسئولین مترادف را باید مورد اشاره قرار داد
اسلاید 33: 3/3 - شرایط احراز و مسیر ارتقاء شغلی در رابطه با شغل مورد تصدیمسیر ارتقاء شغلیساز و کار تدابیری است که مسیر آینده شغلی کارکنان را از ابتدا تا انتهای خدمت در یک برنامه مشخص و مدون پیش بینی می کنند . به عبارت دیگر در این شیوه ، هم مسیر ارتقاء شغلی و به طور طبیعی ارتقاء گروه کارکنان ( شاغلین مشاغل ) مشخص می شود و هم راههای توسعه شغل بصورت عمودی و افقی ( غنی سازی و افزایش اختیارات ) و واگذاری وظایف و مسئولیتهای متعدد ( افقی ) مورد بررسی قرار می گیرد .
اسلاید 34: 4/3- روش ارزیابی علمکرد شغل مورد تصدی و آثار و پیامدهای آندر این ارزشیابی کارمندان از زوایای گوناگون مانند عملکرد ، توسعه فردی ، آموزش همکاران ، کار با رایانه ، رعایت نظم و مقررات اداری ، رفتار و برخورد با همکاران ، رفتار و برخورد با مرئوسان ، رفتار و برخورد با ارباب رجوع ، ارائه پیشنهادهای سازنده ، اخذ تشویقات و انجام امور ویژه ( تدریس ، تألیف و ترجمه کتاب و مقاله و ... ) مورد ارزیابی واقع می گردند . و در صورت کسب حد نصاب امتیازات ( 60 ) امکان برخورداری از مزایای مربوطه در مقایسه امتیاز مکتسبه با امتیاز سایر کارکنان برخوردار می گردند .
اسلاید 35: تا قبل از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش سنواتی ، افزایش فوق العاده شغل و گروههای تشویقی از بارزترین مزایای طرح ارزشیابی کارکنان بود لیکن در قانون فوق به حداکثر هفتاد درصد از کارمندان هر دستگاه براساس رتبه بندی نمرات ارزشیابی کارمندان ، طبق عملکرد کارمندان و با توجه به امتیاز مکتسبه تا 20% امتیازات مربوطه به حقوق ثابت وی در مقاطع سه ماهه قابل پرداخت می باشد .
اسلاید 36: هریک از کارکنان با توجه به پست مورد تصدی و مدرک تحصیلی در یکی از فرمهای 4 گانه ارزشیابی مورد سنجش قرار می گیرند که در زیر به عنوان فرمها و همچنین حیطه مشمول هر یک اشاره می گردد : فرم ارزشیابی مدیران : برای ارزشیابی رؤسای سازمان های استانی ، مدیران کل ، فرماندهان ، معاونین این مدیران و مشاغل همتراز فرم ارزشیابی سرپرستان : برای ارزشیابی رؤسای اداره ، قسمت ، گروه و مشاغل همتراز فرم ارزشیابی کارشناسان : برای ارزشیابی تمامی متصدیان مشاغل کارشناسی و متصدیان مشاغل که شرایط احراز رشته شغلی آنان حداقل مدرک تحصیلی لیسانس پیش بینی شده است . ( به استثنای مشاغل مدیریت و سرپرستی ) فرم ارزشیابی کارکنان : برای ارزشیابی سایر کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد . (فرمهای 4گانه ضمیمه می باشد)
اسلاید 37: 1- دستگاه : ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان 1- دستگاه : ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان 1- دستگاه : ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان 2- نام و نام خانوادگی : 2- نام و نام خانوادگی : 2- نام و نام خانوادگی : 2- نام و نام خانوادگی : 3- کد ملی : 3- کد ملی : 3- کد ملی : 3- کد ملی : 4- گروه : 4- گروه : 5- عنوان پست سازمانی : 5- عنوان پست سازمانی : 5- عنوان پست سازمانی : 6- واحد سازمانی : 6- واحد سازمانی : 6- واحد سازمانی : 6- واحد سازمانی : 7- دوره ارزشیابی از تاریخ : 7- دوره ارزشیابی از تاریخ : 7- دوره ارزشیابی از تاریخ : 7- دوره ارزشیابی از تاریخ : تا تاریخ : تا تاریخ : 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) 8- عملکرد ( فعالیت های عمده ای را که در چارچوب وظایف شغلی و یا انتظارات مدیر یا سرپرست به تنهایی یا مشارکت دیگران انجام داده اید ، ذکر نمایید ) رئوس فعالیت های (کارهای مهم ، طرح ها و پروژه ها و .... ) رئوس فعالیت های (کارهای مهم ، طرح ها و پروژه ها و .... ) نتایج (نتایجی که منجر به تولید یا خدمت مشخصی شده است ) نتایج (نتایجی که منجر به تولید یا خدمت مشخصی شده است ) نتایج (نتایجی که منجر به تولید یا خدمت مشخصی شده است ) ضریب یا درجه اهمیت فعالیت ضریب یا درجه اهمیت فعالیت ضریب یا درجه اهمیت فعالیت ضریب یا درجه اهمیت فعالیت خود ارزیابی 10-1 خود ارزیابی 10-1 خود ارزیابی 10-1 ارزیابی مدیر یا سرپرست از کمیت ، کیفیت و اثر بخشی فعالیتها 35-1 امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز نهایی عملکرد : امتیاز مکتسبه امتیاز مکتسبه امتیاز مکتسبه امتیاز مکتسبه 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) 9- توسعه : (فعالیت های آموزشی و بهسازی ، انتقال دانش و به کارگیری فن آوری اطلاعات را که در طول دوره انجام داده اید ذکر نمایید ) (1) توسعه فردی و آموزش های طی شده ( با ذکر موارد) (1) توسعه فردی و آموزش های طی شده ( با ذکر موارد) (1) توسعه فردی و آموزش های طی شده ( با ذکر موارد) (1) توسعه فردی و آموزش های طی شده ( با ذکر موارد) مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق دامنه امتیاز دامنه امتیاز امتیاز مکتسبه از هر بند امتیاز مکتسبه از هر بند حداکثر امتیاز 8 دریافت گواهینامه آموزشی نوع اول (به ازاء هر 10 ساعت آموزش مصوب یک امتیاز)انجام فعالیت های خودآموزی در زمینه شغلی (تایید مدیر یا سرپرست ) دریافت گواهینامه آموزشی نوع اول (به ازاء هر 10 ساعت آموزش مصوب یک امتیاز)انجام فعالیت های خودآموزی در زمینه شغلی (تایید مدیر یا سرپرست ) دریافت گواهینامه آموزشی نوع اول (به ازاء هر 10 ساعت آموزش مصوب یک امتیاز)انجام فعالیت های خودآموزی در زمینه شغلی (تایید مدیر یا سرپرست ) دریافت گواهینامه آموزشی نوع اول (به ازاء هر 10 ساعت آموزش مصوب یک امتیاز)انجام فعالیت های خودآموزی در زمینه شغلی (تایید مدیر یا سرپرست ) 8-06-08-06-0امتیاز مکتسبه (2)رئوس فعالیتهای انتقال دانش و مهارتهای شغلی به دیگران (با ذکر موارد) (2)رئوس فعالیتهای انتقال دانش و مهارتهای شغلی به دیگران (با ذکر موارد) (2)رئوس فعالیتهای انتقال دانش و مهارتهای شغلی به دیگران (با ذکر موارد) (2)رئوس فعالیتهای انتقال دانش و مهارتهای شغلی به دیگران (با ذکر موارد) مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق دامنه امتیاز دامنه امتیاز امتیاز مکتسبه از هر بند امتیاز مکتسبه از هر بند حداکثر امتیاز 5ارایه آموزش شغلی در واحد سازمانی ذیربطانتقال تجارب شغلی خود به همکاران (مربیگری و ... )تهیه مجموعه های آموزشی در زمینه شغلی ارایه آموزش شغلی در واحد سازمانی ذیربطانتقال تجارب شغلی خود به همکاران (مربیگری و ... )تهیه مجموعه های آموزشی در زمینه شغلی ارایه آموزش شغلی در واحد سازمانی ذیربطانتقال تجارب شغلی خود به همکاران (مربیگری و ... )تهیه مجموعه های آموزشی در زمینه شغلی ارایه آموزش شغلی در واحد سازمانی ذیربطانتقال تجارب شغلی خود به همکاران (مربیگری و ... )تهیه مجموعه های آموزشی در زمینه شغلی 4 - 0 4 - 04 - 0 4 - 0 4 - 04 - 0 امتیاز مکتسبه (3) رئوس فعالیت ها در زمینه بکارگیری روش های جدید فناوری اطلاعات در انجام وظایف سازمانی ( با ذکر موارد) (3) رئوس فعالیت ها در زمینه بکارگیری روش های جدید فناوری اطلاعات در انجام وظایف سازمانی ( با ذکر موارد) (3) رئوس فعالیت ها در زمینه بکارگیری روش های جدید فناوری اطلاعات در انجام وظایف سازمانی ( با ذکر موارد) (3) رئوس فعالیت ها در زمینه بکارگیری روش های جدید فناوری اطلاعات در انجام وظایف سازمانی ( با ذکر موارد) مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق دامنه امتیازات دامنه امتیازات حداکثر امتیاز 4 استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... استفاده از نرم افزارهای رایانه ای office نظیر (Power point ، Excell و ... ) اینترنت ، اینترانت ، بسته های نرم افزاری تهیه شده توسط دستگاه متبوع و ... 4 - 0 4 - 0 امتیاز مکتسبه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه امتیاز نهایی بند توسعه 10- رفتار ( رفتار شغلی – اخلاقی ) مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق مصادیق منابع تایید کننده منابع تایید کننده منابع تایید کننده منابع تایید کننده دامنه امتیازات دامنه امتیازات امتیازات مکتسبه الف – پایبندی به ارزشهای اخلاقی و انضباط اداری در محیط کار رعایت شعائر اسلامی و هنجارهای جامعه و گسترش وتقویت اخلاق اسلامی در محیط کار حضور به موقع در محل کار و جلسات انجام به موقع تعهدات و رعایت سلسله مراتب اداری و استفاده موثراز اوقات کاری رعایت شعائر اسلامی و هنجارهای جامعه و گسترش وتقویت اخلاق اسلامی در محیط کار حضور به موقع در محل کار و جلسات انجام به موقع تعهدات و رعایت سلسله مراتب اداری و استفاده موثراز اوقات کاری رعایت شعائر اسلامی و هنجارهای جامعه و گسترش وتقویت اخلاق اسلامی در محیط کار حضور به موقع در محل کار و جلسات انجام به موقع تعهدات و رعایت سلسله مراتب اداری و استفاده موثراز اوقات کاری رعایت شعائر اسلامی و هنجارهای جامعه و گسترش وتقویت اخلاق اسلامی در محیط کار حضور به موقع در محل کار و جلسات انجام به موقع تعهدات و رعایت سلسله مراتب اداری و استفاده موثراز اوقات کاری رعایت شعائر اسلامی و هنجارهای جامعه و گسترش وتقویت اخلاق اسلامی در محیط کار حضور به موقع در محل کار و جلسات انجام به موقع تعهدات و رعایت سلسله مراتب اداری و استفاده موثراز اوقات کاری توسط مدیر یا سرپرست توسط مدیر یا سرپرست توسط مدیر یا سرپرست توسط مدیر یا سرپرست 8 – 0 8 – 0 ب) رفتار و برخورد با همکاران همکاری و رفتار احترام آمیز با همکاران و ارائه راهنماییهای لازم به همکاران همکاری و رفتار احترام آمیز با همکاران و ارائه راهنماییهای لازم به همکاران همکاری و رفتار احترام آمیز با همکاران و ارائه راهنماییهای لازم به همکاران همکاری و رفتار احترام آمیز با همکاران و ارائه راهنماییهای لازم به همکاران همکاری و رفتار احترام آمیز با همکاران و ارائه راهنماییهای لازم به همکاران توسط مدیر یا سرپرست یا براساس نظر خواهی از همکاران توسط مدیر یا سرپرست یا براساس نظر خواهی از همکاران توسط مدیر یا سرپرست یا براساس نظر خواهی از همکاران توسط مدیر یا سرپرست یا براساس نظر خواهی از همکاران 5 – 0 5 – 0 ج) رفتار و برخورد با ارباب رجوع (مشتریان) همکاری و رفتار احترام آمیز با مشتریان ، ارائه راهنماییهای لازم به آنان و توجه به نظرات و انتقادات ارباب رجوع همکاری و رفتار احترام آمیز با مشتریان ، ارائه راهنماییهای لازم به آنان و توجه به نظرات و انتقادات ارباب رجوع همکاری و رفتار احترام آمیز با مشتریان ، ارائه راهنماییهای لازم به آنان و توجه به نظرات و انتقادات ارباب رجوع همکاری و رفتار احترام آمیز با مشتریان ، ارائه راهنماییهای لازم به آنان و توجه به نظرات و انتقادات ارباب رجوع همکاری و رفتار احترام آمیز با مشتریان ، ارائه راهنماییهای لازم به آنان و توجه به نظرات و انتقادات ارباب رجوع طبق ضوابط طرح تکریم یا بر اساس نظرخواهی به عمل آمده از ارباب رجوع طبق ضوابط طرح تکریم یا بر اساس نظرخواهی به عمل آمده از ارباب رجوع طبق ضوابط طرح تکریم یا بر اساس نظرخواهی به عمل آمده از ارباب رجوع طبق ضوابط طرح تکریم یا بر اساس نظرخواهی به عمل آمده از ارباب رجوع 10 – 0 10 – 0 امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : امتیاز نهایی بند رفتار : فرم ارزشیابی کارشناسان
اسلاید 39: 5/3- مهارت های اصلی مورد نیاز در انجام وظائفمهارت: توانائی انجام کارمهارت های ارتباطیمهارتهای انسانیمهارت های عمومیمهارتهای تصمیم گیریمهارت های روانشناختیمهارت های جلب مشارکت عمومیمهارتهای سرپرستیمهارت های مدیریتی : اصلاح فرایند ، مقابله با شرایط بحرانی ، مهارت های حل مسأله و کاهش تعارض در محیط کارمهارت مربوط به رایانه ای کردن امور شغلی
اسلاید 40: 6/3 - مهمترین نیازهای آموزشی شغل مورد تصدی فرهنگی اجتماعی، به عنوان نمونه:دوره خطابه غدیر 1-آموزشهای عمومی توانمندیهای عمومی ، به عنوان نمونه:دوره های icdl فنون اداری، به عنوان نمونه:دوره کارشناس حسابداری2-آموزشهای شغلی بهداشتی درمانی، به عنوان نمونه:دوره بهداشت مادران و کودکان3-آموزشهای مدیریتی(بهبود مدیریت) ، به عنوان نمونه: مدیریت تحول سازمانی
اسلاید 41: موفق باشید
خرید پاورپوینت توسط کلیه کارتهای شتاب امکانپذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.
- پاورپوینتهای مشابه
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.