کسب و کار فروش و بازاریابی

دیاگرام درخت تصمیم – Decision Tree Diagram

73-Decision-Tree-Diagram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیاگرام درخت تصمیم – Decision Tree Diagram”

دیاگرام درخت تصمیم – Decision Tree Diagram

اسلاید 1: دیاگرام درخت تصمیمDecision Tree DiagramMGTools.ir

اسلاید 2: عنواندیاگرام درخت تصمیمنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفردی / گروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: درخت تصمیم یک ابزار برای پشتیبانی از تصمیم است که از درختان برای مدل کردن استفاده می‌کند. درخت تصمیم به طور معمول در تحقیق درعملیات استفاده می‌شود، به طور خاص در آنالیز تصمیم، برای مشخص کردن استراتژی که با بیشترین احتمال به هدف برسد بکار، می‌رود. استفاده دیگر درختان تصمیم، توصیف محاسبات احتمال شرطی است. دياگرام درخت تصميم خروجي‌ها يا ارزش انتظاري چند آلترناتيو ممكن را به صورت احتمال درصدي نشان مي‌دهد. دياگرام به مدير يا تيم اجازه مي‌دهد كه به طور منطقي آلترناتيوها را آناليز كند و بهترين را انتخاب نمايد. در آنالیز تصمیم، یک درخت تصمیم به عنوان ابزاری برای به تصویر کشیدن و آنالیز تصمیم، در جایی که مقادیر مورد انتظار از رقابت‌ها متناوباً محاسبه می‌شود، استفاده می‌گردد. یک درخت تصمیم دارای سه نوع گره‌ است: ۱-گره تصمیم: به طور معمول با مربع نشان داده می‌شود. ۲-گره تصادفی: با دایره مشخص می‌شود. ۳-گره پایانی: با مثلث مشخص می‌شود. یک درخت تصمیم می‌تواند خیلی فشرده در قالب یک دیاگرام، توجه را بر روی مسئله و رابطه بین رویدادها جلب کند. مربع نشان‌دهنده تصمیم، بیضی نشان‌دهنده فعالیت، و لوزی نشان‌دهنده نتیجه‌ است. فرایند اجرای این تکنیک به صورت ذیل می‌باشد: 1- داده‌هاي بازخورد مشتري براي تعيين حوزه مشكل براي محصولات يا خدمات خاص بررسي مي‌شوند. 2- تيم فرمي براي مشتري براي محصول يا خدمت ارائه مي‌كند. 3- شاخصهاي رضايت مشتري براي محصول يا خدمت تعيين مي‌شوند و در Flip Chartقرار مي‌گيرند. 4- تيم تسهيلگر ماتريس رضايت مشتري را بر روي Flip Chart ترسيم مي‌كند. 5- تيم اهميت هر معيار را تعيين مي‌كند و وزن مربوطه را مشخص مي‌نمايد. 6- توافق عمومي براي كيفيت يا نرخ قابل قبول حاصل مي‌گردد. 7- سرانجام تسهيلگر نرخ اوزان را براي هر شاخص محاسبه مي‌كند و نرخ كل را تعيين مي‌نمايد. 8- تيم تمام محاسبات را بررسي مي‌کند. ماتريس رضايت مشتري تاريخ‌گذاري مي‌شود و به قسمت‌هاي مربوطه داده مي‌شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرنامه عملیاتیAction Plan تحلیل فعالیتActivity Analysis نمودار شاخه ای Dendrogram مزایاساده و قابل اجرا سنجش ذهنی و عینی بطور همزمان امکان ترکیب با سایر تکنیک‌های تصمیم‌گیریمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان‌بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک•براي مقايسه نرخ رضايت مشتري براي محصول يا خدمات با رقباي سازمان•براي اندازه‌گيري سطوح رضايت مشتري براي محصولات يا خدمات•براي جمع‌آوري اطلاعات مشتري به منظور بهبود محصولات يا خدمات•براي تعيين حوزه مشكل در كيفيت محصول يا خدماتکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان