مدیریت و رهبری

دیوار چینی Chinese Wall

Chinese-Wall

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیوار چینی Chinese Wall”

دیوار چینی Chinese Wall

اسلاید 1: دیوار چینیChinese Wall

اسلاید 2: عنواندیوار چینینوعابزارمراحل استفادهاجرا / طراحیموضوعسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: دیوار چینی استعاره‌ای برای یک مانع مجازی به جریان اطلاعات بین دو عملکرد متفاوت از سازمان، به منظور جلوگیری از تضاد منافع احتمالی می‌باشد. به طور معمول دیوارمفهومی خالص است، اگر چه گاهی اوقات توابع و علمکرد ممکن است توسط موانع فیزیکی (به عنوان مثال مناطقی از یک ساختمان) و همچنین سیاست‌ها تقسیم شده باشد. چنین دیوار قرار بود بین عملکرد حسابرسی و بخش‌های مشاوره شرکت‌های حسابرسی بزرگ وجود داشته‌باشد. با این حال در مورد مشاوره انرون / اندرسن نشان‌داد که این دیوارها به خوبی کار‌نمی‌کند. در بانکداری قرار است دیوار چینی بین عملکرد ادغام و تملیک M&A) )در بخش سرمایه‌گذاری بانک و تابع (عملکرد) کارگزاری ،مشاوره به مشتریان در مورد سرمایه‌گذاری، وجود داشته‌باشد. باز هم، انتقال اطلاعات از طریق دیوار، اگر چه ممنوع است ولی رخ داده چونکه می‌تواند بسیار سودآور باشد. dot.com درحین عبور عجولانه این نوع اطلاعات از طریق دیوار بود که غیر معمول نبوده و یکی از علل عمده سقوط سهام در سال 2000 بود. راه حل دیگر (بهتر) برای جلوگیری از درگیری‌های مورد علاقه به تقسیم شرکت های خاص، قوانین (قانون ساربنز-آکسلی) که توجه بیشتر به اخلاق کسب و کار دارند می‌باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاستعاره های مدیریتManagement Metaphors مزایادیوار چینی بعنوانی برای جلوگیری از نشت اطلاعات درون شرکت می‌باشد که می‌تواند توصیه های داده شده به مشتریان ایجاد‌کننده سرمایه‌گذاری را تحت تاثیر قرار داده و کارمندان را به استفاده از حقایقی که هنوز به عموم مردم شناخته شده نیست اجازه می‌دهد.کاربردهادیوار چینی اغلب در بانکهای سرمایه‌گذاری بین حوزه شرکت مشاوره‌ای و بخش کارگزاری بمنظور جداسازی ارائه مشاوره شرکت بزرگ دادن در تصاحب آن دسته از مشتریان مشاوره در مورد خرید سهام، بکار گرفته می‌شود. دیوار چینی همچنین در بخشهای مالی شرکتهای چهار بزرگ (موسسات حسابرسی) و دیگر شرکت‌های خدمات مالی و حسابداری بزرگ استفاده می‌گردد. همچنین به منظور جلوگیری از تضاد منافع احتمالی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان