کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک

1-ECommerce

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۵۵ اسلاید فروشگاه های اینترنتی موفق ایران جایگاه و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران روش های فروش اینترنتی جلب اعتماد مشتریان استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیک ارائه تخفیف های اثربخش تبلیغات اینترنتی پرداخت بازاریابی محتوایی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3931 بازدید, 221 دانلود

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک”

راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک

اسلاید 1: کارگاه کاربردهای تجارت الکترونیک برای مشاغل و اصناف مصطفی جهانگیر (PhD)www.mjahangir.irmjahangirf@gmail.comhttps://t.me/management_poبه نام خدا

اسلاید 2: فروشگاه های اینترنتی موفق ایران2

اسلاید 3: دیجی کالا3بزرگترین شرکت خرده فروشی اینترنتی در ایرانبیش از ۸۵۰ هزار بازدیدکننده در روزدر سال ۱۳۸۵ یک استارتاپ با ۵ نیرو بوده است، در سال 1396 بیش از 2700 نفر پرسنل دارد. در سال 1393، روزانه 3000 درخواست خرید

اسلاید 4: چیلیوری4

اسلاید 5: آچاره5

اسلاید 6: هنری6

اسلاید 7: اسپورتآپ7

اسلاید 8: نیک پرینت8

اسلاید 9: لوناتو9

اسلاید 10: بوتیک10

اسلاید 11: جایگاه و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران11

اسلاید 12: وضعیت تجارت الکترونیک در ایران چگونه است؟12

اسلاید 13: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟13

اسلاید 14: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟14

اسلاید 15: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟15

اسلاید 16: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟16

اسلاید 17: روش های فروش اینترنتی17

اسلاید 18: راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل18

اسلاید 19: فروش اینترنتی با واسطه سایر فروشگاههای اینترنتی19

اسلاید 20: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام20

اسلاید 21: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام21

اسلاید 22: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام22

اسلاید 23: جلب اعتماد مشتریان23

اسلاید 24: جلب اعتماد مشتریانیکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا: عدم صداقت و کلاهبرداری برخی از فروشگاه های فیزیکیخیلی ها ترجیح می دهند، به جای اینکه چند روز وقتشان را صرف رفتن از این مغازه به آن مغازه، و شنیدن حرف های ضد و نقیض کنند، در خانه خود پشت کامپیوترشان بنشینند و با آرامش و بدون دغدغه، کالای مورد علاقه شان را بررسی، مقایسه و سپس خریداری کنند.24

اسلاید 25: برای افزایش اعتماد مشتریان چه کنیم؟نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌اي نمادين است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکي صادر می شود.به کسب و کارهاي اینترنتی مجاز با هدف ساماندهي، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گرددپس از بررسي وب‌سایت و احراز هويت و صلاحيت مالک (حقيقي يا حقوقي) آن براي مدت يک سال صادر مي‌گردد.25

اسلاید 26: بازاریابی دهان به دهان نتیجه اعتماد26

اسلاید 27: استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیک27

اسلاید 28: استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیکمشاوره در نوشتن طرح کسب و کار الکترونیکیمشاوره در بازاریابی اینترنتیمشاوره در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی و شبکه های اجتماعیمشاوره تولید محتوا28

اسلاید 29: ارائه تخفیف های اثربخش29

اسلاید 30: پیشنهادهای شگفت انگیز30

اسلاید 31: برگهای تخفیف در سایت هایی مثل نت برگ، تخفیفان31

اسلاید 32: تخفیف های مناسبتی32

اسلاید 33: تخفیف گروهی33

اسلاید 34: تخفیف در صورت معرفی به دیگران34

اسلاید 35: تبلیغات اینترنتی35

اسلاید 36: تبلیغات اینترنتی در سایت های پربازدید36

اسلاید 37: اینفلوئنسر مارکتینگ37

اسلاید 38: اینفلوئنسر مارکتینگ38

اسلاید 39: پرداخت39

اسلاید 40: پرداخت اینترنتی40

اسلاید 41: پرداخت در محل41

اسلاید 42: بازاریابی محتوایی42

اسلاید 43: بازاریابی محتوایینسل جدید تجارت الکترونیک و بازاریابی:بازاریابی غیر مستقیمبازاریابی محتواییایجاد نیاز در بین مشتریانافزایش آگاهی مشتریان از برند شما43

اسلاید 44: تولید محتوا44

اسلاید 45: تولید محتوا45

اسلاید 46: پرسش های متداول و درج راهنمای خرید46

اسلاید 47: فروشگاه های اینترنتی موفق ایران47

اسلاید 48: اوتکس48

اسلاید 49: چه گوارا49

اسلاید 50: تگ موند50

اسلاید 51: ابار51

اسلاید 52: می بریم52

اسلاید 53: تاپی شاپی53

اسلاید 54: علی بابا54

اسلاید 55: دنیای میوه55

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان