کسب و کار مدیریت و رهبری

رفتار چند وظیفه‌ای – Multitasking Behavior

133-Multitasking-Behavior

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رفتار چند وظیفه‌ای – Multitasking Behavior”

رفتار چند وظیفه‌ای – Multitasking Behavior

اسلاید 1: رفتار چند وظیفه‌ایMultitasking BehaviorMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانرفتار چندوظیفه‌اینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعارتباطات و مهارت ها / منابع انسانی / رهبری و مدیریتسطحفردیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: رفتار چندوظیفه‌ای عبارتست از: عمل انجام بیش از یک وظیفه در یک زمان. عمل انجام بیش از یک وظیفه در یک زمان و تعویض بین وظایف با سرعت زیاد. پیش‌زمینه‌ی رفتار چند وظیفه‌ای ذهنیت پاسخ سریع و مداوم می‌باشد که در راستای سرعت کنونی روند زندگی شکل می‌گیرد. رفتار چندوظیفه‌ای به طور تحت الفظی به معنای انجام چندوظیفه به طور همزمان می‌باشد. استفاده از رفتار چند وظیفه‌ای هم در مباحث کاری و هم در تعاملات روزانه‌ی افراد به طور گسترده‌ای، افزایش پیدا کرده است. تقاضاهای بسیار زیادی وجود دارند که می‌بایست به سرعت به آنها پاسخ داده شود. تقاضاهایی مانند پاسخ به همکاران، دوستان و خانواده. بر این اساس افراد در حال عادت‌کردن به انجام چند کار در یک زمان می‌باشند. اثرات رفتار چند وظیفه‌ای طبق تحقیقات انجام شده در علوم شناختی دانشگاه استنفورد، میزان تمرکز و توجه در انجام چندکار باهم در مقایسه با انجام یک کار، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. تعریف دیگر رفتار چندوظیفه‌ای نیز که در بالا به آن اشاره شد، به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن تعویض انجام وظایف با سرعتی قابل قبول می‌باشد. در علوم شناختی تاکید بر روی سرعت جابه‌جایی انجام وظایف می‌باشد. در این علوم میزان هزینه‌ی جابه‌جایی وظایف با هزینه‌ی انجام وظایف در یک زمان، مورد مقایسه قرار می‌گیرد. در هنگام مقایسه‌ی این دو کارکرد از رفتار چندوظیفه‌ای هزینه‌های زیر مد نظر قرار می‌گیرند: 1. هزینه‌های زمان و خطاها: آزمایش با افراد در حین انجام متناوب وظایف به طور همزمان و یا با تعویض وظایف مشخص می‌کند که آن دسته از افراد که از یک موضوع کاری به موضوعات دیگر سوئیچ می‌کنند زمان بیشتری لازم دارند و احتمال خطای آنها بیشتر است. 2. محدودیت‌های ظرفیت حافظه‌: با سوئیچ‌کردن از وظیفه‌ای به وظیفه دیگر ممکن است اصول عملکردی وظیفه اول را به دلیلی محدودیت حافظه خود از دست بدهیم.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمصرف‌کننده چندکاره Multitasking Consumer مزایاگاهی باید چند عملکرد را به صورت هم‌زمان انجام داد و این امر نه تنها منجر به اتلاف زمان نمی‌شود در برخی شرایط خاص زمان‌های انتظار ما در برخی عملکرد‌ها صرف انجام وظیفه‌ی دیگر شده و بازده افزایش می‌یابد.کاربردهاانجام امور و کارها به صورت همزمان و چند وظیفه‌ای، در برخی موسسات و شرکت‌ها و امور شخصی کاربردهای فراوانی دارد.معایبدر انجام رفتار چند وظیفه‌ای با سوئیچ شدن بین وظایف زمان ما تلف شده و احتمال خطا افزایش می‌یابد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان