کسب و کار مدیریت و رهبری

رهبری پنهان – Covert Leadership Mintzberg

34-Covert-Leadership-Mintzberg

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رهبری پنهان – Covert Leadership Mintzberg”

رهبری پنهان – Covert Leadership Mintzberg

اسلاید 1: رهبری پنهانCovert Leadership MintzbergMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانرهبری پنهاننوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعرهبری و مدیریتسطحفردیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: رهبری پنهان یک اصطلاح ابداع شده توسط میتزنبرگ برای توصیف اینکه چگونه رهبران مدرن ممکن است بدون رهبری ظاهری, رهبری کنند، بوده است. آنها کنترل مطلق بر دیگران ندارند؛ بلکه بسیاری از اقدامات و الهام بخشیدن ها نسبت به دیگران را از طریق استعدادهای خود انجام می‌دهند. میتزنبرگ رهبران را با یک هدایت‌کننده ارکستر سمفونیک مقایسه می‌کند. رهبری پنهانی به معنی اداره با یک حس ظریف است. یک مدیر می‌تواند مانند یک هادی ارکستر بدون رهبری ظاهری منجر به هدایت گروه شود , حتی بدون اینکه مردم از رهبری او آگاه باشند. در این دنیا که پر از افراد حرفه ای و متخصص است, رهبری کل مردم توسط یک نفر ممکن نیست مگر اینکه کنترل مطلق بر همه داشته باشد. رهبر ارکستر سمفونی یک مدل خوب برای مدیران در طیف گسترده کسب‌وکار است. نقش رهبری سمفونی در عمل بی‌سر و صدا بوده اما در خفا به منظور اطاعت دقیق می‌باشد. رهبری به طور کلی در سه سطح مختلف اعمال می‌شود: در سطح فردی که شامل مربیان و رهبران مربی است , در سطح گروهی که با ایجاد یک تیم به حل و فصل مناقشات می‌پردازند و در سطح سازمانی که در اکثر سازمان‌ها این سه سطح کاملا مجزا بوده و به راحتی قابل شناسایی هستند . رهبری پنهان برای توصیف اینست که چگونه ممکن است رهبران مدرن بدون مسائل ظاهری رهبری نمایند. آنها کنترل مطلق بر دیگران ندارند بلکه از طریق بسیاری از اقدامات باعث محبوبیت خود شده و در الهام بخشیدن و کشف استعداد افراد نقش مهم و اساسی دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطرهبری کاریزماتیک Charismatic Leadership سبک‌های رهبری Leadership Styles مزایادور از حواشی می‌تواند به حل مناقشات و مشکلات بپردازد, بدون حضور داشتن در سازمان یا جامعه آنرا رهبری کرده و اهداف خود را به عمل می‌رساند.کاربردهادر سطوح فردی در بین افراد و در سطوح گروهی بین گروه‌ها و دسته‌ها و در سطوح سازمانی در سازمان‌ها برای پیش‌بردن اهداف کاربرد دارد‌. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان