علوم مهندسی تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش جمع‌آوری اطلاعات باسیلی – Basili Data Collection Method

22-Basili-Data-Collection-Method

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش جمع‌آوری اطلاعات باسیلی – Basili Data Collection Method”

روش جمع‌آوری اطلاعات باسیلی – Basili Data Collection Method

اسلاید 1: روش جمع آوری اطلاعات باسیلیBasili Data Collection MethodMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانروش جمع آوری اطلاعات باسیلینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / زنجیره تامین / استراتژیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر کار پژوهشی را جمع‌آوری اطلاعات تشکیل می‌دهد. چنانچه این کار به شکل منظم و صحیح صورت پذیرد،‏ کار تجزیه و تحلیل و نتیجه‌گیری از داده‌ها با سرعت و دقت خوبی انجام خواهدشد. روش جمع‌آوري اطلاعات باسيلي فرايند ايجاد يك سيستم اجرايي مطمئن كه مي‌تواند در يك سازمان پذيرفته شود، مي‌باشد. اولين بار باسيلي (1984) اين مدل هشت مرحله‌اي را با سوال‌هاي كاربردي و معيارهايي براي پاسخ به آن‌ها در جهت دست‌يابي به يك هدف به‌هم‌آميخت. مراحل اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- تشكيل يك تيم به منظور هدف جمع‌آوري اطلاعات 2- پاسخ به سوال‌هاي فهرست حاصل از طوفان فكري. (اين سوال‌ها به اطلاعات مورد نياز مشخصي كه موجب دست‌يابي همه جانبه به معيار هدف مي‌باشد، اشاره مي‌كند.) 3- تهيه اطلاعات كاربردي و معيارهاي مشخص ايجادشده و مستند. 4- يك شكل استفاده آسان از جمع‌آوري داده‌ها، طراحي مي‌شود. 5- جمع‌آوري اطلاعات و فرايند‌هاي موجود آغاز مي‌شود. 6- ناهنجاري‌هاي داده‌هاي جمع‌آوري شده تحليل مي‌شوند. 7- نتايج حاصل از فرايندها با افرادي كه به طور مستقيم و غيرمستقيم درگير كار هستند به بحث گذاشته مي‌شود. 8- تيم به تعيين چگونگي نتايح معيارهاي كاربردي كه مي‌توانند در بهبود فرايند‌ها به كار گرفته شوند، مي‌پردازد.این تکنیک کیفی و چند متغیره بوده و ارزیابی در آن بصورت چند‌مرحله‌ای می‌باشد و ارزیابی آن روندی است. از جمله ابزار‌ها و تکنیک‌های مشابه با روش جمع‌آوری اطلاعات باسیلی می‌توان به تحلیل فرآیند، روش دلفی، پرسشنامه‌ها، استراتژی جمع‌آوری داده، برنامه عملیاتی اشاره‌گر که در جهات مختلف با این ابزار ارتباط داشته‌اند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطروش دلفی Delphi methodبرنامه عملیاتیAction Plan استراتژی جمع آوری داده Data Collection Strategy مزایاساده و قابل اجرا امکان ارزیابی در چند بعدمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی زمان‌بر بودن تکنیک تاثیرگذاری تصمیم و ارزیابی ارزیابان بر یکدیگر•ايجاد معيار‌هاي مشخصي كه ميزان دست‌يابي به هدف را مشخص مي‌كنند.•طراحي متدولوژي جمع‌آوري داده‌هايي كه پشتيبان ميزان نياز كارايي مي‌باشند.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان