مدیریت و رهبری

زمان‌بندی پروژه‌های ساده Scheduling Simple Projects

Scheduling-Simple-Projects

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زمان‌بندی پروژه‌های ساده Scheduling Simple Projects”

زمان‌بندی پروژه‌های ساده Scheduling Simple Projects

اسلاید 1: زمان‌بندی پروژه‌های سادهScheduling Simple Projects

اسلاید 2: عنوانزمان‌بندی پروژه‌های سادهنوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزیموضوعمدیریت پروژهسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: پروژه ساده، پروژه‌ای است که در طول زمان تعداد بسیار اندکی از افراد را درگیر می‌کند. معمولاً در این پروژه‌ها وظایف وابسته به هم کمتری وجود دارد و به همین علت اداره کردن آنها نسبتا ساده و آسان است. برای نمونه، تدارک منابع لازم برای جلسات کارگاهی، تهیه یک برنامه بازاریابی ساده و محدود و یا افزایش کارایی یک نرم‌افزار ساده، همگی نمونه‌ای از پروژه‌های ساده هستند.در پروژه‌های ساده استفاده از ابزارهایی نظیر نمودار گانت و یا نمودار مسیر بحرانی، ممکن است برنامه‌ریزی پروژه و ارتباطات موجود در آن را با پیچیدگی روبه رو کند. مگر اینکه اعضای تیم از آموزش لازم برای استفاده از تکنیک‌ها برخوردار باشند؛ معمولاً این افراد با اصول و مباحث علمی آشنایی کافی ندارند و همین امر منجر به مشارکت ضعیف آنها و آشفتگی پروژه می‌شود.نحوه استفاده از ابزارجدول زمان‌بندی و برنامه‌ریزی اقدامات، دو ابزار مناسب برای اداره و پیاده‌سازی پروژه‌های ساده هستند. این ابزارها باید برای افزایش کیفیت برنامه‌ها و ایجاد درک یکسان در میان اعضا به بحث و توضیح گذاشته شوند.اغلب برای زمانبندی پروژه‌های ساده، تهیه جدول زمان‌بندی معکوس کافی است. این روش با تعیین زمان شروع و پایان فعالیت‌ها و لیست کردن معکوس تمام کارها از آخرین کار تا اولین کار براساس زمان انجام شده و زمان مورد نظر، به زمان‌بندی پروژه‌های ساده کمک می‌کند.بدون توجه به اندازه پروژه، لازم است پیش از شروع برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، در مورد گستره (محدوده) پروژه با حامی پروژه یا کارفرمای آن به یک توافق عمومی برسید. این کار باعث می‌شود تا با شروع کار، از تغییرات ناخواسته در محدوده پروژه (خزش محدوده ) و تحت تأثیر واقع‌شدن برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، جلوگیری نمود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرآورد دقیق زمان پروژه Estimating Time Accurately مزایاپروژه‌های ساده اغلب بهترین حوزه برای استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی اقدامات و جداول زمانی هستند. آماده کردن این ابزارها باید با مشارکت و تبادل نظر اعضای تیم پروژه باشد تا بدین وسیله زمینه افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایت عمومی فراهم شود. با این رویکرد اطمینان خواهید داشت که در طی مراحل انجام پروژه، نقاط کنترلی برای نظارت بر پیشرفت فرآیندها و اتخاذ اقدامات اصلاحی مناسب در نظر گرفته شده ‌است.کاربردهاپروژه‌های ساده اغلب بهترین حوزه برای استفاده از ابزارهای برنامه‌ریزی اقدامات و جداول زمانی هستند. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان