کسب و کار برنامه‌ریزی

ساز و کارهای ضد تصاحب خصمانه – Anti Hostile Takeover Mechanisms

14-Anti-Hostile-Takeover-Mechanisms

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ساز و کارهای ضد تصاحب خصمانه – Anti Hostile Takeover Mechanisms”

ساز و کارهای ضد تصاحب خصمانه – Anti Hostile Takeover Mechanisms

اسلاید 1: سازوکارهای ضد تصاحب خصمانهAnti Hostile Takeover MechanismsMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانسازوکارهای ضد تصاحب خصمانهنوعروشمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / برنامه ریزی / اجراموضوعتغییرات و سازمانسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: تصاحب خصمانه به تصاحب شرکت (شرکت هدف) توسط شرکت دیگری (خریدار) گویند که بدون توافق و مذاکرات قبلی انجام شود. در این روش شرکت تصاحب‌گر (خریدار) با خریداری سهام شرکت هدف و افزایش سهام خود در شرکت هدف و یا از طریق تغییر مدیریت در شرکت هدف و تایید خرید از طریق مدیریت تصاحب را انجام می‌دهد. خصوصیت اصلی در تصاحب خصمانه عدم رضایت مدیریت شرکت هدف در ادغام یا فروش شرکت است. روش‌های متعددی برای دفاع در برابر تصاحب وجود دارد که عبارتند از روش قرص سمی، استراتژی مرد چاق و روش چتر نجات طلایی. تصاحب خصمانه به این معنا است که صاحبان و مدیران یک شرکت حاضر به فروش شرکت خود به یک شرکت دیگر نشوند و شرکت خریدار با خرید سهام شرکت اقدام به تغییر مدیریت کند و نفوذ خود را در شرکت بالا ببرد. مکانیزم‌هایی در برابر این نوع تصاحب‌ها وجود دارد که مانع از تصاحب شرکت ها می‌شوند. مشهورترین این مکانیزم‌ها حدود 23 عدد است و شرکت را از تصاحب حفظ می‌کنند. اسامی این مدل‌ها عبارتند از: Back-End Plan Bankmail Engagement Crown Jewel Defense Flip-in Flip-over Golden Parachute Goodbye Kiss Grey Knight Greenmail Killer Bees Leveraged Recapitalization Lobster Trap Pension Parachute People Pill Poison Put Safe Harbor Scorched-Earth Defense Staggered Board of Directors Standstill Agreement Subscription Right Targeted Repurchase Voting Rights Plan White Knight این مکانیزم‌ها ممکن است با توجه به قوانین و فرهنگ کشورها مکانیزم‌هایی قانونی و یا اخلاقی باشند. Macaroni یک روش دفاع از تصاحب خصمانه است که در آن یک شرکت هدف بالقوه مسائل مربوط به تعداد زیادی از اوراق قرضه که باید در یک مقدار بالاتر بازخرید زمانی که شرکت گرفته شده شود . این استراتژی برای جلوگیری از قدرت خرید بالقوه با ساخت معامله ای اقتصادی غبر جذاب و عنوان اوراق قرضع از شرکت باید در قیمت های بیش از حد بالاتر بازخرید زمانی که شرکت ها میباشد . در این صورت هزینه تصاحب خصمانه گسترش می یابد , مانند ماکارونی هنگامی که پخته می شود .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطحفظ جواهر تاج Crown Jewel Defense بوسه خداحافظی Goodbye Kiss زنبورهای قاتل Killer Beesمزایاقدرت مقابله به مثل بالای این مکانیزم‌ها تنوع این روش‌ها و قابلیت استفاده برای شرایط مختلفکاربردهاکاربرد در برابر ائتلاف ناخواسته استراتژیک شرکت‌ها و یکپارچه‌سازی ناخواسته عمودی و افقی شرکت و کاهش وابستگی محافظت از تصاحب شرکت توسط رقبا و دیگران و استحکام جایگاه شرکتمعایبمعمولا در این روش هزینه بالا برای مبارزه با تصاحب خصمانه وجود دارد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان