کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

سمینار خطاهای درست (درس مدیریت تحول)

powerpoint-khatahaye-dorost

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سمینار درس مدیریت تحول با عنوان خطاهای درست به صورت پاورپوینت در ۳۱ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش می باشد. بخش هایی از پاورپوینت همه می دانیم از اشتباها می توان پند گرفت،پس چرا اشتباه نکنیم این قبیل اشتباها نقض هایی به نظر می آیند که باید کاهش یابند و حتی از کل سازمان حذف شوند. مدیران می پندارند مدیریت بی عیب و نقص، ارزش موقعیت و جایگاه آنان را در سازمان بالا می برد. در کسب و کار(صرف نظر از سرمایه گذاری مخاطره جویانه و شرکت های کارآفرین و نوپا) اغلب اعتبار و پاداش مدیران براساس موقعیت آنها است،نه عمق آموخته هایشان از شکست خطاهای لازم مقاومت در برابر خطا کردن دام هایی برای اندیشیدن و تصمیم گیری ایجاد می کند. چهار دلیل اصلی انسان را از خطا کردن باز می دارد یا اعث می شود آن را بی ثمر تلقی کنند. هر چند این دلایل در روانشناسی فردی کاربرد دارد،اما در فرهنگ و استراتژی های سازمانی هم قابل تبیین هستند. خود بزرگ بین هستیم ما معمولآ غافل از محدودیتت های تخصص خود هستیم. متخص ها کمتر از غیر متخصص ها در معرض خود بزرگ بینی هستند، اما در هر صورت خود بزرگ بینی در وجودشان هست مدیران بی تجربه خطاهای بزرگی مرتکب می شوندو از این خطاها هم می آموزند. اما مدیران مجرب آنقدر در بازی خود مجرب می شوند که چندان به راه های بهبود توجه نمی کنند،آنها نیاز به ارتکاب اشتباه های آگاهانه دارند تا محدودیت دانش خود را بیازمایند. ریسک گریز هستیم غرو شخصی و حرفه ای ما بستگی به محق بودنمان دارد. حتی اگر در خلوت شرمنده دانش و بینش خود باشیم،اما اشتیاقی نداریم(من) شکننده خود را در معرض آزمون بیرونی قرار دهیم تا آشکار شود از ابتدا در خطا بوده ایم. کارکنان بابت تصمیمات خوب پاداش می گیرند به علت شکست ها تنبیه می شوند، به همین علت وقت و انرژی زیادی برای اجتناب از خطا کردن صرف می کنند. سمینار خطاهای درست ترجمه از کتابی به همین نام از نویسندگان زیر می باشد By paul J.H.Schoemaker/Robert E.Gunther دسته بندی: مدیریت – بازاریابی تهیه و تنظیم: صالح عبادی فرمت: قابل ویرایش تعداد اسلاید: ۳۱
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1035 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سمینار خطاهای درست (درس مدیریت تحول)”

سمینار خطاهای درست (درس مدیریت تحول)

اسلاید 1: خطاهاي درستسمينار درس مديريت تحول ارائه : ...........By paul J.H.Schoemaker/Robert E.GuntherTHE WISDOM OFDELIBERATEM STAKES

اسلاید 2: همه مي دانيم از اشتباه ها مي توان پند گرفت. پس چرا كمي اشتباه نكنيم؟ DELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKESDELIBERATEM STAKES

اسلاید 3: با اين که اشتباه لازمه رشد سازمان هاست، سازمان ها سخت مي كوشند تا مرتكب خطايي نشوند، چرا كه اكثر شركت ها نه براي يادگيري، بلكه براي حداكثر نمودن كارايي و كسب سود طراحي شده اند.اين قبيل اشتباهها نقص هايي به نظر مي آيند كه بايد كاهش يابند و حتي از كل سازمان حذف شوند. مديران مي پندارند مديريت بي عيب و نقص، ارزش موقعيت و جايگاه آنها را در مؤسسه بالا مي برد.در كسب و كار (صرف نظر از سرمايه گذاري مخاطره جويانه و شركت هاي كارآفرين و نوپا) اغلب اعتبار و پاداش مديران براساس موفقيت هاي آنهاست، نه عمق آموخته هايشان از شكست ها.

اسلاید 4: دنبال شواهد مويد هستيم. از آنجا كه اطلاعات پشتيبان باورهاي خود را دوست مي داريم، اغلب چشممان بر اطلاعات ديگر بستـه مـي ماند. ادراكات خودبينانه و انتخابي تا حد زيادي ناآگاهانه است.بازخـوردها را قـابل اعتماد مي انگاريم. در بررسي اعتبار بينش و شهود، محقق علم تصميم گيري، رابين هوگارت، محيـط ها را به دو دستـه تقسيـم كـرده است: محيـط هاي ((دوستانه)) كه بـازخوردهاي قابل اعتماد مي دهند و محيط هاي((خصمانه))كه فاقد بازخورد بوده يا بازخورد گمراه كننده مي دهند. در كسب و كار، محيط هاي خصمانه رواج دارند. مطلب جانبي

اسلاید 5: در نتيجه، پرهيز شركت ها از ((اشتباه))، ممكن است كاري نادرست باشد، چرا كه اشتباهها در صورتي كه به درستي انجام شوند! روشي قوي براي سرعت بخشيدن به يادگيري و بالا بردن مزيت هاي رقابتي هستند.بنابراين، پس از پرداختن به اهميت و ارزش اشتباههاي عمدي، توضيح مي دهيم چه هنگام مي توان مرتكب اشتباه شد و چگونه مي توان اشتباههاي با منافع زياد را طراحي كرد.

اسلاید 6: چه هنگام بايد خطا كرد؟

اسلاید 7: چه هنگام بايد خطا كرد؟بسيـاري از مديران اهميت آزمايش را درك مي كنند، ولي اغلب آزمايش ها را به گونه اي طراحي مي كنند كه فرضيه هاي اوليه آنان را تائيد كنند. اشتباههاي آگاهانه واقعي اشتباههايي هستند كه بر طبق فرضيه هاي فعلي به شكست مي انجامند و ارزش متحمل شدن هزينه آزمودن را ندارند. براساس باور عام، چنين آزمايش هايي ارزش مورد انتظار منفي در بر دارند. ولي اگر چنين اشتباهي به صورتي غير منتظره به موفقيت انجامد، حداقل يك(و اغلب بيش از يك) فرضيه پذيرفته شده فعلي را رد كرده است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید