پزشکی و سلامت بیماری‌ها

طب سنتی و کرونا

teb-sonnati-dar-corona

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. zahraostevarian

    Yes

نظر خود را بنویسید

طب سنتی و کرونا

اسلاید 1: فهرستمقدمهاصول بهداشتی عمومی و راه های انتقال و اما درمان های طب سنتی!توصیه های غذایی طب سنتیتوصیه های غذایی برای افراد با مشکلات زمینه ایتوصیه های دارویی طب سنتی مبارزه با کرونادمنوش های گیاهی مفید علیه کروناتوصیه های دارویی موضعی طب سنتیفهرستی از مواد غذایی مقوی سیستم ایمنیبرخی باور های غلط درباره طب سنتی

اسلاید 2: مقدمه بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا موسوم به COVOID_2019 اکنون یک مشکل جهانی است که بنا بر گزارش های رسمی از تاریخ 29 بهمن 1398 در ایران شیوع پیدا نمود. انسان همواره با بیماری های ویروسی نظیر زگیل، سرخک، ابله مرغان و ... روبرو بوده است ولی ان چیزی که اهمیت ویروس کرونا 2019 را افزوده میتوان به شیوع بسیار بالا و کشتار فزاینده ان دانست. که با توجه به تحقیقات احتمالا 9 ماه طول خواهد کشید تا واکسن این نوع بیماری ساخته شود.

اسلاید 3: اصول بهداشتی عمومی و راه های انتقال راه های انتقال کرونا ویروس جدید همانند سایر ویروس ها و ویروس انفولانزاست. یعنی از طریق تماس دست الوده شده به ترشحات تنفسی با چشم، بینی و دهان و از راه قطرات تنفسی ( از طریق عطسه، سرفه و حتی صحبت کردن به مدت طولانی ) منتقل می شود.بنابراین استفاده از ماسک برای افراد بیمار، شستشوی مکرر دست ها و صورت با آب و صابون برای سایر افراد از مهمترین راه های پیشگیری شمرده می شود.

اسلاید 4: و اما درمان های طب سنتی!چنان که گفته شد شستشوی مکرر دست و صورت دست کم 5 نوبت در شبانه روز ضروری است.پاک نگاه داشتن بینی از طریق کاهش تعداد ویروس احتمالی در مسیر های تنفسی، خطر ابتلا را کاهش می دهد. حال پیشنهاد طب سنتی این است که افراد سالم روزی 2 تا 3 بار اب ولرم یا دم کرده ی رقیق بابونه را از راه بینی استنشاق کرده و پس از چند ثانیه بینی را با فشار ملایم تخلیه کنند.

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید