صفحه 1:
٩۲۱ ‏الرحیم‎

صفحه 2:

صفحه 3:
۱. برنامه ریزی برای اجرای ‎OSCE‏ ‎el 2255 oF old A OSE= Ie read‏ الك ار و مه راشای دار ۲ ی مس وج مرها (امل سکاب ا. وصیف دقیق مورد» شرح حال بیمار) لب لت سای ر اس ردیر بان رن ‎ee‏ کر ‎١ oe ye‏ ‎Se eee ee Ne‏ ۳ بعد از آزمون

صفحه 4:
‎OSCE 225 Js: .\‏ *تعبين يك نفر به عنوان مسئول و هماهنك كننده ل و10 نال ار ارفررة 3.طراحى جدول مشخصات 050.18 (بلويرينت) ‎ere‏ ا ل رك کب رآزرد ز تسین سزینه سای آزمزر اف ۱ .تصحیح و تصویب ایستگاههای طراحی شده

صفحه 5:
per SDN خلت هیور إختلالات کنو له شخميتعرزى د She Specs مسعوبيت با لوكائين: xe ‎die‏ شمه ‎abo Fae ‎ ‎lesb Andy ‏اختلالات يفيك د ‎errr rey ‎ ‎oun ide ‏عله تايكوتيكاه ‏خلت کول ‏اختلل شخمیت فد اجتداعی: ‎ ‎ ‏وال نی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏استدروم محرؤميت الكلى ‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
تایید روایی (اعتبار) جدول مشخصات :0 05 توسط کمیته بررسی جدول از دو بعد عمودی وافقی: ‎COMES‏ ”. مشكلات ارائه شده بايستى توزيع همكنى از نظ 7 تعداد ایستگاهها بایستی برای سنجش همه مهارتهای ضروری تعیین کننده صلاحیت بالینی كافى باشد تعداد ايستكاههاى اندازه كيرى كننده ى هر مهارت بايستى جهت قضاوت در مورد صلاحيت ‎TOS cel‏ ا اا ل ۱ ی مشكلات بالينى انتخاب شده بايستى از بين موارد شايع بالينى بركزيده شوند نه موارد نادر و م

صفحه 7:
۱. برنامه ریزی برای اجرای ‎OSCE‏ ‎el 2255 oF old A OSE= Ie read‏ الك ار و مه راشای دار ۲ ی مس وج مرها (امل سکاب ا. وصیف دقیق مورد» شرح حال بیمار) لب لت سای ر اس ردیر بان رن ‎ee‏ کر ‎١ oe ye‏ ‎Se eee ee Ne‏ ۳ بعد از آزمون

صفحه 8:
ی ‎Se rere‏ ارزشيابى در ایستگاه ‏؟. تعيين رفتارها يا فعاليت هاى قابل مشاهده اى كه بر تحقق هدف مورد نظر دلالت مى كند ‏امي ا ا ار

صفحه 9:
۲ Cad Sas) ‏م ا ا ا ل للا ل ا ل‎ St dae) BD ae IOS dtd ۲. انتخاب یک مهارت ارتباطی مشخص: ۳. تعیین رفتار های قابل مشاهده و قابل اندازه گیری مرتبط با مهارت برقراری ارتباط ؟. تعيين محرك جهت بررسى بروز رفتار مورد نظر

صفحه 10:
مثال a ۱ ‏ان ۱ با را‎ ۱ ۳ Ae le scoala a ahse een yes eh eee oO) es) any ere Romer (Onell, oll Anil auteur pes ears ee) حسن مشهدی جوان ۳۵ ساله اي است که با علائم سرماخوردگی به مطب شما مراجعه کردة ‎PCM DeBoer Se eRe NU er see De Ne eee neerl‏ ‎ee ete ony ee Reenter motes eer g‏ ا ا ۱

صفحه 11:
۱. برنامه ریزی برای اجرای ‎OSCE‏ ‎el 2255 oF old A OSE= Ie read‏ الك ار و مه راشای دار ۲ ی مس وج مرها (امل سکاب ا. وصیف دقیق مورد» شرح حال بیمار) لب لت سای ر اس ردیر بان رن ‎ee‏ کر ‎١ oe ye‏ ‎Se eee ee Ne‏ ۳ بعد از آزمون

صفحه 12:
۱ الف) معرفی ایستگاه *موضوع ایستگاه: .... ‎ot‏ ‎eye‏ ايستكاه :. ee a ‏یی‎ ‎Dae ‏ليلد ى شه‎ oe es 0. ‏جر‎

صفحه 13:
ما 1 راهتمای دانشجو نام ایستگاه:کامی بزتک وظیفه اصلی دانشچو: مصاحبه با بیمار مدت ایستگاه: ۷ دستورالعمل دنشجو: شما یک بزشک عمومی هستید و در مطب خود پیزیت می کنید. اکنون شما خانم سمانه حسینی را خواهید دید. سمانه حسین|دانجوی ره مکانیک است و حالش شوب به نظر می وسد. او از شما درخواسث می کند به وی گولهی بدهید که ایشان بیمار ‎i APNEA Nee was,‏ 1 esa Si lh AOL San IL AR go SS el ‏شمان‎ ‏متوقف خواهد شد‎ دو دقيقه بايانى ايستكاه برلى ارائه بازخورد به شما در نظر كرقته شده أسث وشما الىتوقيد كَرموزة. ضلكرة خوك يا فلظر إممتكاة كقتعو تمانيذ

صفحه 14:
3->شكايت فسلى كبايستى يمون فوع تيد يهزيان يعار ی نمی 1 ۲ زیت وى از عت مشخ كنيد 9 نع ماه ال یار دید مج رسب یکی یت زاس ان موی ار یلاق بسا رن بت ‎bab‏ ‏ار سین ‎ape‏ ‏له رای تاره زد هرا رخو و شیت عاطق ای ‎ENT‏ عه يتحرف ‎et a‏ یس ی ‎sects‏ ‎i ee‏ وقین: جر يسار به كت واجعه ‎tea‏ Wea ee ene 5 ‎LALA MES oS ays lve, eT‏ ره ‎Tee OIE‏ سه رجه سمار», قعل اشر لاه طول ‎SPH ae‏ وال تشد هتکن نهآ روج ده وهی ی تلم لت هجیدخ یسک ات ها ۹ ‎a‏ یی یلیل مایق رها تجهز شده بل سترى در ليمارستان نسايقه اما سیت* ‎Noes tts ‎Neu ST nary erg pe far he ea eT ‏--ه< ريخججه اجتماعى‎ ‎

صفحه 15:
*مانكن يا سميلاتورهاى مورد نياز براى انجام مهارت لوا ال ار ره ار را سا 590052522527222 اا ال و *امكانات مورد نياز براى معاينه يا بروسيجر (باراوان» ست بانسمان شامل ... كوشى ‎eS lice ap ey ean‏ 00 Carey eran ACen ROSS OND RO ‏ل‎ ery peer lc 2] Re | bey Ty ‏و مصرفی‎ *تكثير ( فرم هاء چک لیستها...)

صفحه 16:
ا ل الك 00

صفحه 17:
نام ایستگاهدرد وان وظینهاصلی-انجاممعینه کامل وان “مدت إيستكاد ۱۵ یته ‎٩‏ سایق یمرن محمدی ‎a tg LN ge‏ عرد انو . سل شوخ ده تاج "سید اد این ره موب ود شوج ی ون جر اس ودر ورت ويد واتی تسام ديد سى و ‎oS pcb gt i lA Filey chaser ese cay‏ مد مصرف سکن عی سمل کمک دی رف لح شم دیق ی صمه دی رید تارج حال ‎See‏ شرع نل كيرى وطيقه تناع ين ‎Sass rn‏ سای يناي" كلقي نجت کر = ۲ سین رل زا ایک کر + درت عضله جارس زابيك كرد RF Gali aE ‏ای زک کر‎ ساجک خر ‎a‏ جک گر ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎1 ‏معيارهاى صطكرد داشجو؟ ‏اجه این اهامای رتش ‎eee‏ ‎ ‏انطام بيدا وضييت واه له( ادا که نس بان میک ‎٩‏ ‏نا ده من کین ای رد جك كردن صيتان اكستاتسي ون زتوة. ‏اجام درست سه يمارد وضييت خوايه به يشت نفس قرا نووز ‎Sas pal‏ ‎ ‎٩ ‏هر يانشسته قار اذه *زانو ضاق ثمى ند‎ ata! ‏ميزان اكسناتسيون نوا رتکد‎ aba ‏+ بعك ينفح قرت تف عار ديا 8: ‏اجام درمت سوزانزا كسى خم كرده باريد ننخاك صاف فى كد 1 ‏الجا تانب ی لاک رد بای تاه درف هت عم ود اجام ندا سه قدرت عضله هار تور نا بزاى تكيد 5 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
> | و | | ۶ رف | معیارهای:رتباط یین فردی ‏ 0 44+ امن با گرمی +حواپرسی کرد در تمام مدت دوستانه مصاحبه کرد ‎TOES FE‏ | ندشت من یرم وتا گرد ‎eye RTE‏ طوری رت رد مت که من "هم شطع تخود او #ستم؛اتل نیک مافوق صحبت تمیکرد:ه ۲ | عتان یک اسان به من جمیت+می قادومرگریامن فتل یک فردصفیر رخارنکرد(یمنی: ‏ | «| ع| «| « رثا رف محدريانه بود). 3 ‎SSS SaaS AALS‏ +2 | محبت ای من ار قطع کرد اور زخارتکرد هن +حسای نم رای دنا ‎a fa fe de‏ و ددرت تست دم حتت (جتن نیع ] دطوری زخارکرد من می توتستم طلاعت تحصومی بادااحت که مزا تراختار درا | | یر بای .| دهم: ین فضای خصوصی"وامتیباجا كرد 3 تحوست که ول نمی لهرسم ر لاقت به انها هلخ دا #ز سخ للدنيه سولهاى من * ‎Be‏ | مره شرت و موقع توضيح قاع موظب بودظه من حوب پنیسم و درصورت یطاصت میب | ‎ade [a |e‏ ‎RSet Sheol Ie eat AIS‏ | وقتى ‎PEDAL OS a DET ee‏ با سا ارت ‎Ages eS‏ فى كرد (يعلى ثزتزيان/ قات مناسب استقاده كرد 3 ‎A‏ ماتجریک نک بلقب شما يقد ريه او هتما قاريد ‏ عزيزلا ‎TD aw | eine‏ ب | نس سد؟ 25 ‎es‏ یج ِ 1391

صفحه 19:
تعوتدى 764 ) استامداردساری معیارهای کرد در معیاس درحه تسدی (عاه 5 8۵1۱۴8) وبا وبا 5 در Se ياسح دادن به عواطف و نيازهاى بيعارة هعدردى) جه د ۳ نها وآشاره های بمار پاچ می دهد. ea eee ‏قرمان مصاحبد را در عبت‎ one atl) Sul ‏تحت كتصول.‎ guy let ‏ترس مسا‎ 5 SUE Gl ot CALE la as a ape tt ‏سر‎ ‏تاد‎ La get 5, aah gate اسسات از مود و شیر 3 ALS Sg le ged ly sy tly 1 2 3 ‏عدار بابق تي‎ RE ln alas] Roly Las ele alg We مى معد لما ياسخ وى در همه مواود | هد يا به صورت تامئاسب ياسع مات بموستعى مصاجيه 3 1 با و كم | رای تال سوه اعطاف است ولیا ‎OG‏ رل بر تشخيصي نهارد: معل مصاسید es GGT ee ge ‏مصاسبه دااسی نیست.‎ ‎tle‏ جه ‎Fae‏ فشن برو ‎ ‎ ‏سود بزنگری ‎silat‏ ‏اطتارات كامس 3 ‏ع ع 220 ‎ils Lies La oe wo Js ‏مقصود او را ‎seca‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
5 1 5 - باروم بندی ا ل 1

صفحه 21:
*اطلاعات مندرج در راهنماى دانشجو و يك نسخه از جى ليست ‎cla lunc®‏ ل لل 1 لان *اطلاعاتی که بایستی در زمان مشخصی در اختیار آزمون شوندگان قرار 06 رال بت ‎Seabed‏ *محدوده مجاز راهنمایی آزمون شوندگان در حین عملکرد

صفحه 22:
تمون‌ی ۸) برگه ‎etal‏ ناظر ‎epee‏ ‏ای نیقی مر ی رشن انم درا معا سم رود ایک پر ال | 1 ‎IL eas face‏ ی سید وه رت در دیق خود سکس ‎A AEH il ee Sig il ee‏ ‎ds‏ محيعطش مستويت شما مصوبم و شود سید مه ‎eres‏ ‏یی تین شوه انریا مر ‎ale‏ ‏ف بط ی شین ار باعل رای که تس رب شونایک ره سم وس تیگ در امه زا نم نیرز ده رام دشن ملاسما یک تس رم شود راتس لکد ند تشد تب ین رام نبا رورا و همه ایهم لک | یی ی در سید ی له سل رسد ماک خر 200101001111111 1 1112 دخو نري که رای میت معا در سل ین خر گرد > تاه ردب ود رپس اه ماس ماه وت کب ار که اه و بای ین اتصلی ‎A na‏ هه در رمع کر زرد در رش هبنشود گنه هقی رس هام | مها سیر موی یه سوت ری ماب رسد فلس و لا ی یک طسو زد دصو بن شارك هقی هد ی فد جك اندها ,اكب كلد + هرود هلي بك ئسة را كمي ل كيد + اسل باتع اه ود کرد وی ود رد ودره شم سل ند

صفحه 23:
اشتباهات شايع ناظرين در ايستكاههاى 0501 *تضييع وقت دانشجويان مثلا با صحبت كردن با تلفن همراه »* دخالت در نقش بيمارنما براستیی انش با ترن صدا ر رذتارهاى غير كلاهى ا لك * تغییر دادن ابستگاه * تغییر دادن جک لیست ارزشیابی

صفحه 24:
اطمينان از يايايى نتايج ازمون treme TC ee ‏اا ا ل ل‎ ee Sel ‏آموزش و هماهنگی ناظرین جهت اطمینان از نظارت و قضاوت یکسان برای کلیه دانشجویان‎ ‏حضور بيش از يك ناظر جهت قضاوت در هر ايستكاه‎ ay a Ne ORC a Coe a ee ‏كاهش استرس حاكم بر فضاى أزمون‎ Some PPR PON OEY cog Pe TOM eet eee PO geome ee ‏دانشجویان‎ ‎ane ‏ل‎ eb ae See ‏استاندارد وعينى سازى جك ليست ها تا جد ممكن‎ ‏اطمينان از كيفيت مناسب ايستكاههاى طراحى شده‎

صفحه 25:
۱. برنامه ریزی برای اجرای ‎OSCE‏ ‎el 2255 oF old A OSE= Ie read‏ الك ار و مه راشای دار ۲ ی مس وج مرها (امل سکاب ا. وصیف دقیق مورد» شرح حال بیمار) لب لت سای ر اس ردیر بان رن ‎ee‏ کر ‎١ oe ye‏ ‎Se eee ee Ne‏ ۳ بعد از آزمون

صفحه 26:
وظايف كميته يس از 9 ‎Recor goer aS‏ ا ا ل ل ا ف كاه ‏ای ی زاره ار اس اس ان ‎9

صفحه 27:
‎SBE eee ren eS) eel car rueee‏ ا اناق ‏*ضرورت کسب تسلط در مهارتهای بالید ‎ ‎ ‏*ضرورت استفاده از استاندارد تركيبى *حداقل نمره ل ا 0

صفحه 28:
دانشگاهعلوم)زشکی مشید؟ مرکومیتهای بای 8 كارناه 0806 درس سميولوى ‎Slats Ae‏ زشکی رح طيزيوانولوى و مراد رد مريوطيه فود داتشجوا مريوط يكل كلصن ف تس |بداقط ةبكن ]بين ] بيو جين ا نوی ی ‎Teather‏ = 2 2 ار ای نی سس سس = = ‎a eae‏ = = ی > = = ‎ae‏ اي ‎a‏ = ‎a] TE]‏ = = ]=== جه = 2 3 = a Tae] = 3 ‏يان خوط ا ا‎ = = ‏2ه أه‎ - rae 2 = ‏ی > هه‎ = = 2 T= = = 5| =) 8) ‏مجم قر اميه‎ اجکی اقبول] مشروط هرد ود

صفحه 29:
روش‌های آرزشیابی آزمون 6906۶) عبار تند از: بررسى روايى ازمون = See ‏تسرد بر ار اس ارس‎ So) ‏رس رح‎ wp ‏بررسى بازخورد آزسون سوتدتان بسن از اتسلم‎ ‏بررسی بازخورد ببمارنماها پس از لت‎ ‏سا‎ ‎2 ‏سر ترا بر‎ ۳۳ ‏ار‎ جلسه بحث و همفكرى با دانشجويان در يايان روتيشن ‎oncd‏ ا ل ‎fee‏ م ا را

صفحه 30:

62,000 تومان