عملکرد آموزش سازمان امور اقتصادی و دارایی استان گیلان
اسلاید 1: عملکرد آموزش سازمان اموراقتصادی و دارایی استان گیلانسال 1384
اسلاید 2: سازمان امور اقتصادي ودارايي گيلانسازمان امور اقتصادي و دارايي گيلان
اسلاید 3: بسمه تعالیآمـــوزش توانمند ترین ابزار هر جامعه برای تخصیص صحیح و عادلانه منابع و امکانات در میان افراد وجامعه و به عنوان کار آمد ترین و کم هزینه ترین ابزار، جایگاه ویژه ای در سلسله مراتب برنامه های تحول دارد و همچنین تـــــــجارب جهانی حاکی از آن است که آموزش یکی از مو ثرترین عوامل در تغییر رفتار و مهارت توسعه تخصص ، بینش و نگرش منابع انسانی و تحول سازمانی است امروزه ساختن نظام اداری مطلوب ، کار آمد و پاسخگو تا حدود زیادی می تواند از طریق آموزش مبتنی بر نیازهای حال و آینده میسر گردد.تغییرات و تحولات سریع ، روز افزون و پیچیده عصر کنو نی نظام اداری منعطف ،پویا و کار آمدی را می طلبد که از توان پاسخگویی و ایفای نقش یک نظام اداری شایسته و اثر بخش در تحقق برنامه های توسعه برخور دار باشد چنین نظامی نیازمند وجود و حضور کارمندان ، کارشناسان و مدیران شایسته و آگاهی است که با فراهم کردن محیط سازمانی مناسب و پرورش انسانهای بالنده در تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکو شند.
اسلاید 4: تعداد کارکنان سازمان به تفکیک مدرک تحصیلی وجنسیتتعدادبه تفکیک جنسیتبه تفکیک جنسیتبه تفکیک مدرک تحصیلیبه تفکیک مدرک تحصیلیبه تفکیک مدرک تحصیلیبه تفکیک مدرک تحصیلیتعدادمرد زندیپلمفوق دیپلملیسانسفوق لیسانسمدیران312922---1613کارکنان 6735322512291جمع98643427124514از تعداد 98 نفر از همکاران این سازمان 28درصد دیپلم و پایینتر از دیپلم ،12 درصد فوق دیپلم، 46 درصد لیسانس و 14 درصد فوق لیسانس بوده اند.همچنین 65 درصد مرد و 35 در صد زن بوده اند.
اسلاید 5: دوره هاي آموزشي برگزار شده كاركنان سازمان امور اقتصادي و دارايي گيلان در سال 1384
اسلاید 6:
اسلاید 7:
اسلاید 8: دوره هاي آموزشي برگزار شده مديران سازمان امور اقتصادي و دارايي گيلان در سال 1384
اسلاید 9: ردیفعناوین دورهتعداد شرکت کنندهمدت دوره (به ساعت)نفر ساعت آموزشیمحل برگزاری دوره1کلیات تحول در نظام اداری4416مدیریت آموزش و پژوهش2کلیات تحول در نظام مدیریتی4416مدیریت آموزش و پژوهش3آموزش و بهسازی نیروی انسانی4416مدیریت آموزش و پژوهش4سیری در اندیشه های امام خمینی ره144مدیریت آموزش و پژوهش5منطقی کردن اندازه دولت3412مدیریت آموزش و پژوهش6مدیریت موثر وقت144مدیریت آموزش و پژوهش7اصلاح فرایندها و روش های انجام کار144مدیریت آموزش و پژوهش8تکنولوژی فکر4624مدیریت آموزش و پژوهش9وظایف و نقشهای سرپرستی42496مدیریت آموزش و پژوهش10معضلات پیاده سازی سیستمهای مدیریتی3824مدیریت آموزش و پژوهش11خصوصی سازی ،اصول ، پیامدهاو راهکارها3824مدیریت آموزش و پژوهش12دوره ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری3412مدیریت آموزش و پژوهش13سمینار مدیریت دانش7642مدیریت آموزش و پژوهش14اتوماسیون اداری7321کارگاه آموزش سازمان
اسلاید 10:
اسلاید 11: دوره هاي آموزشي مهارتهاي هفتگانه فناوري اطلاعات (IT)
اسلاید 12: وضعيت دوره هاي مهارتهاي هفتگانه فناوري اطلاعات( ICDL) مديران و كاركنان سازمان در سال 1384ردیفنوع مهارتمدت دورهتعداد شرکت کنندهتعداد شرکت کنندهجمع شرکت کنندهنفر ساعتنفر ساعتجمع نفر ساعتردیفنوع مهارتمدت دورهمدیرانکارکنانجمع شرکت کنندهمدیران کارکنانجمع نفر ساعت1مهارت اول و دوم20---99---1801802مهارت سوم26515201303905203مهارت چهارم26213960546101415604مهارت پنجم2616254141665010665مهارت ششم20-------------------6مهارت هفتم12235243660جمعجمعجمعجمعجمعجمع111622703386سرانه آموزشی دوره های مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعات برای مدیران 36 ساعت و برا ی کارکنان سازمان 34 ساعت می باشد.
اسلاید 13: همچنین در راستای استقراروپیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین المللی ISO9001:2000دوره های ذیل با همکاری شرکت روش سازان صنعت در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید.
اسلاید 14: سرانه آموزش مدیران سازمان در سال 1384 ،91 ساعت دوره آموزشی و برای کارکنان 90 ساعت دوره آموزشی بوده . سرانه آموزشی )IT مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعات) کارکنان و مدیران سازمان 35 ساعت دوره آموزشی بوده است.همچنین در راستای مکانیزه نمودن امور و تقویت توانمندی همکاران در اجرای طرح اتوماسیون اداری مرحله تکمیلی دوره فوق به مدت 204 ساعت برای 68 نفر از همکاران سازمان در کارگاه آموزش سازمان برگزار گردید.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.