کسب و کار مهارت‌های شخصی

فهرست انجام کارها To-Do Lists

To-Do-Lists

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فهرست انجام کارها To-Do Lists”

فهرست انجام کارها To-Do Lists

اسلاید 1: فهرست انجام کارهاTo-Do Lists

اسلاید 2: عنوانفهرست انجام کارهانوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزی / بازنگری موضوعسطحفردیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: آیا وقتی که با کارهای زیادی برای انجام دادن روبه رو هستید، احساس دستپاچگی میکنید؟ آیا خود را در تنگنای فرا رسیدن زمان تحویل کارها می بینید؟ آیا پیش می آید که انجام برخی از فعالیتهای مهم را فراموش کنید و در نتیجه افراد برای اینکه کار انجام شود، ناچار هستند که همواره کار را از شما پیگیری کنند؟موارد بالا به این علت ایجاد می شوند که شما از فهرست انجام کارها استفاده نمیکنید. این ابزار، درواقع فهرستی از وظایفی است که اجرای آنها اولویت بندی شده است. به عبارت دیگر این فهرست ها کلیه وظایفی که لازم است تا انجام شوند را، از مهمترین آنها در بالای صفحه تا کم اهمیت ترین آنها در پایین صفحه، در قالب یک فهرست تنظیم میکنند. با داشتن چنین فهرستی میتوان مطمئن بود که کلیه کارها در کنترل بوده و در موقعیت مناسب خود انجام خواهند شد. این کار نه تنها از فراموش شدن وظایف جلوگیری میکند؛ بلکه باعث میشود تا به کارهایی با اولویتهای بالاتر، دقت بیشتری شده و فعالیتهای با سطح اهمیت کمتر به زمانهای دیگری موکول شوند و این یعنی کاهش فشارهای کاری. همچنین، بدون استفاده از چنین ابزاری، شما برای اطرافیان، فردی سردرگم، حواس پرت و غیرقابل اعتماد خواهید بود.کلیه وظایف را در جدول وارد کنید. اگر وظیفه بزرگی وجود دارد که شامل اقدامات دیگری میشود، باید این وظیفه را به وظایف کوچکتر خرد کنید. پس از این کار، با فهرستی بلند از وظایف روبه رو خواهید شد. در قدمهای بعدی امکان مدیریت این فهرست را افزایش میدهیم.سپس به فعالیت ها نگاهی انداخته و آنها را بر اساس اولویت (1= بسیار مهم تا 6 = بی اهمیت) طبقه بندی کنید. اگر چند وظیفه از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار شدند، در این صورت مجددا این گروه از فعالیتها را ارزیابی کرده و سعی کنید تا برخی از آنها را در دسته هایی با اهمیت پایین تر قرار دهید.در نهایت فهرستی دقیق از فعالیتها را خواهید داشت که مشکلات شما را کاهش میدهد. به این وسیله شما میتوانید وظایف را به ترتیب اهمیت و ضرورت آنها انجام داده و وظایف با اهمیت را از وظایف وقتگیر و کم اهمیت مجزا کنید.

اسلاید 4: فهرست انجام کارها را متناسب با خودتان تنظیم کنید.افراد معمولا به روشهای مختلف و در شرایط متفاوت از فهرست کارهای متفاوتی استفاده میکنند. برای نمونه؛ بعنوان یک نیروی فروش، فهرست کارهای خود را کاملا کوتاه تنظیم کرده و سعی کنید تا روزانه این فهرست را تهیه و تکمیل کنید. در یک نقش عملیاتی، در صورتی که وظایف زیاد و وابسته به سایر افراد باشد، یک فهرست کار تهیه شده و در آن سعی میشود تا اثرات این زیاد بودن وظایف یا وابستگی میان آنها به گونه ای مناسب کاهش یابد.گاه ممکن است که انجام کارهای بی اهمیت از یک فهرست کار به یک فهرست کار بعدی موکول شود. یا اینکه گاه اتفاق می افتد که در طی چندین ماه، همچنان فعالیت های بی اهمیت تکمیل نشده اند. فقط وقتی نگران به تعویق افتادن این کارها باشید که زمان تحویل آنها در حال نزدیک شدن باشد، در این صورت باید آنها را به اولویت های بالاتر انتقال دهید.اگر تاکنون از این ابزار استفاده نکرده اید، از امروز آن را بکاربگیرید. زیرا فهرست انجام کارها یکی از بهترین راه های افزایش بهره وری و اثربخشی است.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطبرنامه های عملیاتی Action Programsمزایافهرست انجام کارهای اولویت بندی شده، یکی از مهم ترین ابزارها برای داشتن بیشترین اثربخشی در شغل و وظایف فردی است. به کمک این ابزار میتوان مطمئن بود که:•هیچ یک از وظایف مهم و ضروری فراموش نخواهد شد.•بر فعالیتهای مهم متمرکز بوده و از اتلاف وقت در فعالیتهای وقت گیر جلوگیری می شود.•در رویارویی با وظایف متعدد و بی اهمیت، استرس ایجاد نمی شود.•برای استفاده از این ابزار از الگوی نشان داده شده استفاده کنید. فعالیتها را در آن وارد کرده و بسته به میزان اهمیت از 1 (بیشترین اولویت) تا 6 (کمترین اولویت) به آنها امتیاز بدهید.در نهایت کار خود را با بالاترین وظایف فهرست شروع کنید. این وظایف معمولا مهمترین و پرمنفعت ترین وظایفی هستند که باید انجام شوند.کاربردهابا استفاده از این ابزار، فرد حس میکند که بهره وری فردی او افزایش یافته و یک مدیریت زمان موفق را اعمال کرده است. او به تدریج به فردی موفق در شغل خود تبدیل خواهد شد.به وسیله فهرست انجام کارها، وظایف سازماندهی بهتری خواهند داشت و اعتبار فرد بیشتر میشود.معایباین ابزار، فهرستی از اقدامات متمرکز و برنامه ریزی شده نیست. . علاوه بر این اغلب جزییات اجرایی کارها در این فهرست نادیده گرفته شده و یا حذف می¬شود.

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان