مدیریت و رهبری

قیمت‌گذاری تبلیغاتی promotional pricing

promotional-pricing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قیمت‌گذاری تبلیغاتی promotional pricing”

قیمت‌گذاری تبلیغاتی promotional pricing

اسلاید 1: قیمت‌گذاری تبلیغاتیpromotional pricing

اسلاید 2: عنوانقیمت‌گذاری تبلیغاتینوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانی پیچیدگیکم

اسلاید 3: شرکت بر مواردی از جمله موضع‌یابی، کانالهای توزیع و ... تاثیر می‌گذارد. در واقع برای قیمت‌گذاری نمی‌توان یک دستورالعمل واحد و مشخص ارائه کرد و این کاملاً بستگی به شرایط دارد.قیمت‌گذاری تبلیغی رویکرد قیمت‌گذاری است که اغلب برای روشن شدن سهام اضافی بوده یا برای ایجاد فروش در حجم بالا در دوره محدود می‌باشد. این حالت یک نمونه عنصر کلیدی از قیمت‌گذاری آمیخته بازاریابی است.حتماً در خریدهایتان با پیام‌های تبلیغاتی‌ای مانند یکی بخر، دو تا ببر یا مانند آن، مواجه شده ‌اید. این یکی از استراتژی‌های قیمت‌گذاریست که از آن با عنوان قیمت‌گذاری تبلیغی یاد می‌کنند.گاهی اوقات شرکت‌ها برای تبلیغ کالا، قیمت فروش را بطور موقت زیر قیمت تمام شده تعیین کرده و به نوعی با قربانی کردن بعضی از کالاها سعی در فروش سایر اقلام تولیدی خود دارند که در مناسبت‌های خاص با حراج کالای مورد نظر و ارائه خدمات بعد از فروش بصورت رایگان نظر مشتریان را به خود جلب می‌نمایند.این استراتژی بطور گسترده توسط تولیدکنندگان و خرده فروشان جهت بدست آوردن سهم بازار و جذب مشتریان به محصول، مغازه یا نام تجاری استفاده می‌شود. تولیدکنندگان از این تکنیک جهت آگاه کردن مشتریان به خط محصولی خاص یا خدمات یا یک نام تجاری خاص استفاده می‌کنند. در حالی که برای خرده فروشان، به جای یک محصول و یا نام تجاری خاص، تخفیف قیمت بر بسیاری از محصولات اعمال گشته تا که مصرف کننده به خرید انواع چیزها از مغازه تمایل پیدا کند.منطقی که در پشت تخفیف قیمت می‌باشد این است که این مساله با افزایش حجم فروش و اضافه شدن مشتریان وفادار جدید، جبران می‌گردد. قیمت‌گذاری تبلیغی ممکن است بر ارزش ویژه برند به خوبی تاثیر بگذارد لذا در اجرای آن باید عاقلانه تصمیم‌گیری شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطسیستم مدیریت فروش Sales Management Systemچهار اصل آمیخته ی بازاریابی Four Principles Of The Marketing Mixمزایااین رویکرد یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های فروش بوده که در آن قیمت در مدت زمان محدودی به شدت کاهش می‌یابد. افزایش مشتری و حجم فروش نیز از دیگر مزیت‌های تبلیغگذاری قیمتی می‌باشد. کاربردهافروش محصولات و افزایش تقاضا برای محصول از مهمترین کاربردهای این رویکرد می‌باشد که اغلب تولیدکنندگان خرد و کلان از آن استفاده می‌کنند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان