کسب و کار فروش و بازاریابی

ماتریس مقایسه‌ای – Comparison Matrix

50-Comparison-Matrix

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماتریس مقایسه‌ای – Comparison Matrix”

ماتریس مقایسه‌ای – Comparison Matrix

اسلاید 1: ماتریس مقایسه ایComparison MatrixMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانماتریس مقایسه اینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: يك ماتریس مقايسه‌اي بوسيله تحليل فرايندها به شناسايي گپ‌هاي موجود ما بين يك سازمان و رقبايشان منجر به تعيين عوامل بالقوه سودمند در يك توليد يا خدمات شده يا به جستجوي ديگر مشكلاتي كه ممكن است نياز به توجه بيشتري داشته باشند، مي‌پردازد. زمانيكه گپ‌ها، مشكلات و عوامل بالقوه سودمند شناخته شوند، مي‌توانند تاثير بيشتري در توليدات و خدمات آتي داشته باشند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد : 1- يك تيم تسهيل بر اساس داده‌هاي گرداوري شده تصميم به شروع جمع‌آوري اطلاعات قبلي و پيش‌بيني شده توليدات و خدمات مي‌گيرد. 2- تيم به شناسايي خدمات و توليدات اصلي پرداخته و بر اساس اهميت و ارزش در جهت سازماندهي، آن‌هارا فهرست مي‌كند. 3- بازارهاي مناسب و بازارهاي مزيتي، مورد موافقت قرار مي گيرند. 4- تيم يك سيستم ارزيابي را بر مي گزيند. 5- داده‌ها گردآوري شده و به بحث گذاشته مي‌شوند و راه‌حل‌ها بر اساس ماتريس مقايسه پالايش مي‌شوند. 6- تيم، ماتريس تكميل شده را بررسي و توضيح مختصري بر اساس شكل هر يك از توليدات يا خدمات مي‌نويسد. 7- گزارش نهايي كه به شرح عوامل بالقوه، نقاط اهرمي و نيازهاي آينده و ... مي‌پردازد. و در ماتريس مقايسه‌اي اضافه و نوشته مي‌شود و به مديريت ارائه مي‌گردد. ماتریس مقایسه‌ای تکنیکی کیفی، چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی‌های آن به صورت چندمرحله ای است. ارزیابی‌های این تکنیک نقطه‌ای می‌باشد و در ضمن جمع‌آوری داده و تجزیه و تحلیل آن از دیگر وظایف ماتریس مقایسه‌ای است. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهایی که با ماتریس مقایسه‌ای مشابه بوده می‌توان به استراتژی جمع‌آوری داده، الگوبرداری، سوالات اولیه مشتری، جدول نیازهای مشتری، تحلیل فرصت، تحلیل فاصله، برنامه عملیاتی اشاره کرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرنامه عملیاتیAction Plan سوالات اولیه مشتری Customer First Questions (CFQ) جدول نیازهای مشتریCustomer needs table استراتژی جمع آوری دادهData Collection Strategy مدل بهبود تطبیقیBenchmarking مزایاساده و قابل اجرا امکان ارزیابی در چند بعدمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک•تعيين فضاي جواب مسئله و فضاهايي كه منابع مي‌بايست به بهترين وجه گردآوري شوند. •مقايسه قابليت‌هاي سازماني با قابليت‌هاي رقبايشان.•اجراي تقاضاهاي آتي بازار در توليد و خدمات.(براورده ساختن نيازهاي آتي مشتريان)کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان