پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

مدل پرستاری بتی نیومن

modele-parastari-bethy-neoman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل پرستاری بتی نیومن”

مدل پرستاری بتی نیومن

اسلاید 1: BY: Arya Wasmaniمدل پرستاری بتی نئومن

اسلاید 2: فهرست مطالبمقدمهتوصیف نظریهپیش فرض های نئومنتعاریف و مفاهیمفرآیند پرستارینقد تئوری

اسلاید 3: مقدمهدر سال 1924 در ایالت اوهایو به دنیا آمد . دیپلم پرستاری خود را در سال 1947 در مدرسه پرستاری آکرون اوهایو به پایان رساند . وی کارشناسی خود را دررشته پرستاری در سال 1957 و کارشناسی ارشد خود را در رشته بهداشت روان در سال 1966 و دکتری خود را در روانشناسی بالینی کسب نمود. وی در سال 1971 برای اولین بار˛ نظریه ی خود را تحت عنوان مدل پرستاری سیستمی ˛ بعنوان مدلی برای پرستاران مواجه با مددجویان روان منتشر کرد.

اسلاید 4: توصیف نظریهالگویی کل گرا محسوب میشود که انسان را به عنوان یک سیستم کلی قلمداد نموده و بر واکنش فرد نسبت به تنش و عوامل مهم بر توانایی سازگاری فرد در سازگاری با تنش و ایجاد تعادل تاکید میکند. مددجو بعنوان یک سیستم باز، محور و مرکز نظریه سیستم های نیومن محسوب میشود.نیومن پرستار را بعنوان عاملی جهت کاهش تنش افراد از طریق بکارگیری پیشگیری های اولیه˛ ثانویه و ثالثیه میداند.سوالات اصلی در این نظریه عبارت اند از: چگونه پرستاران میتوانند دانش مورد نیاز برای مواجهه با موقعیت های پیچیده انسانی که نیازمند مراقبت پرستاری است سازماندهی کنند ؟مددجویان پرستاری چگونه با استرس تعامل برقرار میکنند ،سازگاری میابند و عکس العمل نشان میدهند ؟

اسلاید 5: از نظر نیومن پرستاران با هر مددجو به عنوان یک کل سر و کار دارند. مددجویان پرستاری افرادی هستند که استرس را پیش بینی میکنند یا با آن دست پنجه نرم میکنند . یک مددجو به عنوان یک سیستم ممکن است هر کدام از ابعاد زیر باشد:فردخانوادهگروهجامعهمسئله اجتماعی .

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید