علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

مدیریت استراتژیک مفاهیم و یافته ها

modiriyate_esteratejhic_mafahime_yafteha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک مفاهیم و یافته ها”

مدیریت استراتژیک مفاهیم و یافته ها

اسلاید 1: مديريت استراتژيك مفاهيم و افته‌ها فرد آر. ديويدفصل اول : ماهيت مديريت استراتژيك**دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطباییتهيه كننده اسلايدهاي فارسي دکتر وجه الله قربانی زادهعضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی

اسلاید 2: شرايط مؤثر بر سازماندهيملاحظات جهاني به طور مجازي برروي تمامي تصميمات استراتژيك اثر مي گذارد.تجارت الكترونيكي يكي از ابزارهاي حياتي مديريت استراتژيك است. محيط طبيعي موضوع مهم استراتژيك مي باشد.

اسلاید 3: تعريف مديريت استراتژيك:علم و هنر تدوين، اجرا و ارزيابي تصميمات بين وظيفه اي (cross-functional) است كه سازمان را در رسيدن به اهدافش قادر مي سازد.

اسلاید 4: اصطلاحات“استراتژيك مديريت”با است خانواده هم “استراتژيك ريزي برنامه”استراتژيك مديريت. شود مي برده كار به ها بيشتردردانشگاهاستراتژيك ريزي برنامه. شود مي برده كار به كار و كسب بيشتردردنياي

اسلاید 5: اصطلاحاتاستراتژيك مديريت: به دارد اشارهاستراتژي تدويناستراتژي اجراياستراتژي ارزيابياستراتژيك ريزي برنامه: به دارد اشارهاستراتژي تدوين

اسلاید 6: تاريخچه مختصر1950 دهه. آمد وجود به استراتژيك ريزي برنامه واژه1960- 1970 هاي دهه. شد معروف خيلي استراتژيك ريزي برنامه. شد مي نگريسته مسايل عمومي حل راه منزله به

اسلاید 7: تاريخچه مختصر1980 دهه. شد گذاشته كنار به استراتژيك ريزي برنامه. نياورد بار به را چشمگيري نتايج ريزي برنامه هاي مدل2000 سال و 1990 دههتجديد حيات برنامه ريزي استراتژيكقرار استفاده مورد كار و كسب دنياي در گسترده طور به گرفت .

اسلاید 8: مراحل سه گانه فرايند مديريت استراتژيكتدوين استراتژياجراي استراتژيارزيابي استراتژي

اسلاید 9: تدوين استراتژيچشم انداز و ماموريتاستراتژي هاي بديلاهداف بلند مدتقـوت ها و ضعـف هــافرصتها و تهديدهاانتخاب استراتژي

اسلاید 10: اجـراي استراتژيبرانگيختن كاركنانخط مشي هااهـداف سالانهتخصيص منـابع

اسلاید 11: ارزيـابي استراتژياقـدام اصـلاحياندازه گيري عملكردبازبيني محيط بيروني و دروني

اسلاید 12: كليد واژه هاي مديريت استراتژيك (ادامه دارد) . 1 سياستگذاران . 2 بيانيه چشم انداز . 3 بيانيه ماموريت . 4 فرصت ها و تهديدهاي بيروني . 5 قوت ها و ضعف هاي دروني

اسلاید 13: كليد واژه هاي مديريت استراتژيك . 6 اهداف بلند مدت . 7 استراتژي ها . 8 اهداف سالانه . 9 خط مشي ها

اسلاید 14: اصطلاحات مديريت استراتژيك)ادامه (استراتژيست هامي يافت عالي سطوح مديران ميان در معمولاً شوندسازماندهي و تحليل و تجزيه، گردآوري در را سازمان رسانند مي ياري اطلاعات.. كنند مي دنبال را رقابت و صنعت هاي روند. هستند بيني پيش الگوي داراي . كنند مي ارزيابي را گروهي و فردي عملكرد

اسلاید 15: انداز چشم بيانيهچه خواهيم مي“‌ : كه دهد مي پاسخ سؤال اينبه ”؟بشويماولين گام در برنامه ريزي استرات‍ژيك است.اغلب در قالب يك جمله بيان مي شود.مثال چشم انداز بيمارستان بولويو:شماست بينايي بازگرداندن ما انداز چشم. اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه )

اسلاید 16: بيروني تهديدات و ها فرصت زير ابعاد داراي و بوده سازمان كنترل از خارج عمدتاً : استاقتصادياجتماعيفرهنگيشناسي جمعيتمحيطي اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه دارد(

اسلاید 17: (ادامه) بيروني تهديدات و ها فرصتسياسيحكومتيفنيرقابتي رويدادهاي و روندهااصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه (

اسلاید 18: دروني هاي ضعف و ها قوتفعاليت هاي قابل كنترلي هستند كه در مقايسه با رقبا به طور قوي يا ضعيف انجام مي شوند:براساس تجزيه و تحليل فعاليت هاي شركت در زمينه زير تعيين مي‌شود:مديريتيبازاريابيمالي/حسابداري اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه)

اسلاید 19: (ادامه) دروني هاي ضعف و ها قوت براساس تجزيه و تحليل فعاليت هاي شركت در زمينه زير تعيين مي‌شود:توليد/عملياتتوسعه و تحقيقاي رايانه اطلاعاتي هاي سيستمسازمان‌ها مي‌كوشند استراتژي‌هايي را دنبال كنند كه بر نقاط قوت سرمايه‌گذاري كنند و نقاط ضعف را بهبود بخشند. اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه)

اسلاید 20: اهداف بلند مدتسازمان مأموريت گيري پي در كه است نتايجي يك از بيش آن زماني چارچوب و آيد مي دست به. است سال. است سازمان حركت جهت بيانگر. كند مي كمك عملكرد ارزيابي به. كند مي ايجاد افزايي هم. سازد مي آشكار را ها اولويت. است كننده هماهنگ . آيد مي شمار به مؤثر مديريت مبناي اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه)

اسلاید 21: راهبردهافعاليت‌هاي بالقوه‌اي است كه مستلزم تصميمات مديران عالي سازمان و صرف ميزان زيادي از منابع شركت است. ساز و كارهايي است كه به وسيله آن اهداف بلندمدت عينيت پيدا مي‌كنند.مثل: جغرافيايي گسترهتنوعتملكمحصول توسعه اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه)

اسلاید 22: (ادامه) راهبردها ساز و كارهايي است كه به وسيله آن اهداف بلندمدت عينيت پيدا مي‌كنند.مثل:بازار در نفوذكاهشانحلالمشترك گذاري سرمايهاصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه)

اسلاید 23: اهداف سالانهرويدادهاي مهمي هستند كه براي دستيابي به اهداف بلندمدت، وقوع آنها ضروري است.. دهند مي نشان را منابع تخصيص مبانياي وظيفه و بخشي، شركتي سطح سه در. شود مي تنظيم اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه (

اسلاید 24: (ادامه) سالانه اهدافبيان زير موارد به دستيابي حسب بر :شود ميمديريت بازاريابي مالي/حسابداري توليد/عملياتتوسعه و تحقيق اطلاعاتي هاي سيستم اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه )

اسلاید 25: ها مشي خطبه سالانه اهداف به دستيابي ابزار عنوان به ااستراتژي جراي مرحله در و آيند مي حساب .كنند مي ايفا را مهمي نقشراهنماي تصميم‌گيري بوده و فعاليت هاي تكراري را نشان مي‌دهد.امكان هماهنگي بين بخش‌ها را ايجاد مي كند. اصطلاحات مديريت استراتژيك (ادامه (

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید